Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196668/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OKRESOWY PRZEGLĄD SPRZĘTU PRZECIWPOŻAROWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001261820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydygiera 1
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (67) 210 62 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.klejc@szpital.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalpila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OKRESOWY PRZEGLĄD SPRZĘTU PRZECIWPOŻAROWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51a8b8a8-211e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196668/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.III-241/59/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja okresowych przeglądów sprzętu przeciwpożarowego (gaśnic, hydrantów wewnętrznych i hydrantów zewnętrznych) na terenie Szpitala Specjalistycznego w Pile.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcieniepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niekorzystna, niczym nieuzasadniona zasada rozliczenia zamówienia dotycząca usług dodatkowych
i nieprawidłowo określony zakres przedmiotu zamówienia – błędne wskazane ilości gaśnic
i hydrantów, brak wskazania dodatkowej usługi – próby ciśnieniowej węża oraz nieprecyzyjnie
opisany sposób wyliczenia całkowitej wartości za wykonanie oferty.
Wada postępowania skutkuje niemożnością zawarcia umowy zgodnie z głównym zasadami ustawy
Pzp – zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz narusza zasadę
proporcjonalności.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowania lokalnego systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile
- Studia podyplomowe w ramach projektu pn. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





