Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00147124/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
- 2021/BZP 00165579/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejącej instalacji DSO w zakresie wymiany wyeksploatowanej szafy systemu DSO wraz z osprzętem w budynku Urzędu Miasta Tychy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327763808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja istniejącej instalacji DSO w zakresie wymiany wyeksploatowanej szafy systemu DSO wraz z osprzętem w budynku Urzędu Miasta Tychy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c335b1b4-fb30-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000734/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Remont istniejącej instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegania w zakresie wymiany szafy systemu DSO wraz z osprzętem w budynku Urzędu Miasta Tychy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147124/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.43.2021.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 296199,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69402,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana szafy systemu DSO wraz z urządzeniami peryferyjnymi, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym pt.: „Modernizacja istniejącej instalacji DSO w zakresie wymiany wyeksploatowanej szafy systemu DSO wraz z osprzętem w budynku Urzędu Miasta Tychy” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1. przeprowadzenie inwentaryzacji istniejącej instalacji DSO wraz z oceną jej infrastruktury rozprowadzającej pod kątem przydatności oraz koniecznego dostosowania istniejących peryferii do współpracy z nowym osprzętem DSO,
2. sporządzenie dokumentacji projektowej,
3. wykonanie demontażu i utylizacji wyeksploatowanych elementów istniejącego centrum systemu DSO, wraz przekazaniem protokołów utylizacji do zamawiającego,
4. wykonanie robót budowlano-instalacyjnych tj. dostawę, montaż i uruchomienie kompletnej szafy systemu DSO,
5. oprogramowanie systemu DSO po dokonanej wymianie tak, by funkcjonalność i podział na strefy została zachowana w stopniu niepogorszonym,
6. nagranie niezbędnych komunikatów głosowych – treść zostanie przekazana przez zamawiającego,
7. przeprowadzenie niezbędnych prób i testów potwierdzających sprawność i poprawność działania całej instalacji DSO wraz ze sprawdzeniem poprawnej współpracy z systemem sygnalizacji pożaru,
8. sporządzenie protokołów testów, prób i badań,
9. sporządzenie dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze papierowe, 1 egzemplarz w formie elektronicznej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77982 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105165,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77982,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KABE Systemy Alarmowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351661517
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 63
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABE SYSTEMY ALARMOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KABE SYSTEMY ALARMOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77982,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Renowacja kanalizacji na terenie miasta Tychy
- Remont komór i studni na sieciach kanalizacyjnych na terenie Miasta Tychy
- Remonty chodników oraz remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie miasta Tychy w 2024 roku
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 9/27 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 15/81 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Organizacja obozu sportowego piłkarskiego dla zawodników grup młodzieżowych sekcji piłki nożnej będących w strukturach KP GKS Tychy
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.