Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000264058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 114
1.5.2.) Miejscowość: Stąporków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp2staporkow.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp2staporkow.szkolnastrona.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb9705bc-b068-4062-b049-874a507e027d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00223928/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dachu na sali gimastycznej
1.1.2 Modernizacja Pomieszczeń przy sali gimnastycznej (Sanitariów i Przebieralni) przy PSP NR 2 w Stąporkowie
1.1.3 Modernizacja podlóg w salach dydaktycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb9705bc-b068-4062-b049-874a507e027d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w pkt 6 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DR.21.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Modernizacja dachu na Sali gimnastycznej przy budynku A Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
Zakres robót obejmuje pokrycie dachu w części nad halą sportową.:
− demontaż rynien i rur spustowych;
− demontaż instalacji odgromowej;
− demontaż obróbek blacharskich ścianek attykowych,
− demontaż obróbek blacharskich gzymsów,
− montaż krawędziaków drewnianych impregnowanych 140x140 mm wzdłuż okapów,
− montaż styropianu EPS100 laminowanego papą gr. 150 mm,
− wykonanie warstwy papy podkładowej samoprzylepnej,
− wykonanie warstwy papy wierzchniego krycia termozgrzewalnej,
− wykonanie nowych obróbek blacharskich,
− montaż nowych rynien i rur spustowych,
− ponowny montaż instalacji odgromowej z dopasowaniem do nowego pokrycia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej (sanitariatów i przebieralni) przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
Zakres robót obejmuje pomieszczenia szatni oraz sanitariaty stanowiące zaplecze sali sportowej oraz korytarz do niej prowadząc.:
− demontaż umywalek – 6 szt.,
− demontaż muszli ustępowych – 2 szt.,
− zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów,
− demontaż ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych,
− rozbiórka fragmentów ścianek działowych,
− rozbiórka posadzki z płytek,
− rozbiórka okładzin ścian z płytek,
− wykucie kratek wentylacyjnych,
− demontaż listew przypodłogowych,
− wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
− wykonanie fragmentów ścianek działowych,
− wykonanie tynków na fragmentach ścianek,
− montaż sufitów podwieszanych w pom. WC,
− okładziny ścian płytkami do wysokości 2m w pom. Sanitarnych,
− malowanie lamperii,
− malowanie ścian,
− montaż nowych drzwi z ościeżnicami - 5szt.,
− montaż drzwi systemowych ze ścianką w po. ZS8,
− montaż listew przypodłogowych,
− montaż umywalek 8 szt.,
− montaż muszli ustępowych 2 szt.,
− montaż opraw LED 8 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych na I piętrze w Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
Zakres robót obejmuje modernizację podłóg na I piętrze.:
− rozbiórka listew przypodłogowych,
− rozbiórka posadzek z deszczółek w salach nr: 9, 10, 11, 13, 14, 15,
− skucie wylewek cementowych,
− wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
− wykonanie nowej wylewki cementowej,
− wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej cienkowarstwowej,
− ułożenie wykładziny PCV wraz z wywinięciem na ściany - do wysokości 10 cm.
W związku z prowadzeniem fragmentów instalacji elektrycznej w korytkach kablowych przy listwach przypodłogowych, należy wykonać jej demontaż, a następnie odtworzyć po wykonaniu nowych posadzek z wykładziny PCV.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje swym zakresem modernizacji podłóg w salach dydaktycznych na II piętrze.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla zadania nr 3 udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
Zakres robót dla zamówienia o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 obejmuje modernizację podłóg na II piętrze.:
− rozbiórka ścianki działowej w sali nr 18,
− rozbiórka listew przypodłogowych,
− rozbiórka posadzek z deszczółek w salach nr: 16, 17, 18, 18.1, 19, 21, 22, 23,
− skucie wylewek cementowych,
− wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
− wykonanie nowej wylewki cementowej,
− wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej cienkowarstwowej,
− ułożenie wykładziny PCV wraz z wywinięciem na ściany - do wysokości 10 cm.,
− odtworzenie ścianki działowej w sali nr 18.
W związku z prowadzeniem fragmentów instalacji elektrycznej w korytkach kablowych przy listwach przypodłogowych, należy wykonać jej demontaż, a następnie odtworzyć po wykonaniu nowych posadzek z wykładziny PCV.
Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
a) W przypadku udzielenia zamówienia, nastąpi to w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
b) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego (po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji w ramach oddzielnego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki),
c) Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak te świadczone przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego, ale w terminach ustalonych w postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki,
d) Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji i udzieleniu zamówienia Zamawiający uzależnia od możliwości finansowych Zamawiającego oraz należytego wykonania zamówienia podstawowego przez Wykonawcę,
e) Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do udzielenia zamówienia podobnego żadne roszczenia,
f) Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości,
g) Zakres zamówienia określony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, będącym częścią Dokumentacji projektowej, stanowiącej Tom III SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany we wzorze umowy - Tom II SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-01
INNE PRZETARGI STĄPORKÓW
- Przebudowa wraz z rozbudową ul. Piaskowej w Wielkiej Wsi
- Budowa świetlicy wraz z pomieszczeniami remizy w Mokrej oraz rozbiórka istniejącego budynku - kontynuacja budowy
- Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 21 (DSD 250) wraz z budową miejsc postojowych na terenie leśnictwa Mościska - VI postępowanie
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
więcej: przetargi STĄPORKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, łącznikiem ze szkołą oraz wyposażeniem w miejscowości Leszczyny
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Modernizacja pomieszczenia pralni w budynku internatu wraz z zakupem wyposażenia.
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
więcej: Podłogi z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.