eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StąporkówModernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie



Ogłoszenie z dnia 2025-05-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Stąporkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000264058

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 114

1.5.2.) Miejscowość: Stąporków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp2staporkow.szkolnastrona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp2staporkow.szkolnastrona.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych, modernizacja dachu na sali gimnastycznej, modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej przy PSP Nr 2 w Stąporkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb9705bc-b068-4062-b049-874a507e027d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00223928/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja dachu na sali gimastycznej

1.1.2 Modernizacja Pomieszczeń przy sali gimnastycznej (Sanitariów i Przebieralni) przy PSP NR 2 w Stąporkowie

1.1.3 Modernizacja podlóg w salach dydaktycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb9705bc-b068-4062-b049-874a507e027d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w pkt 6 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DR.21.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Modernizacja dachu na Sali gimnastycznej przy budynku A Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
Zakres robót obejmuje pokrycie dachu w części nad halą sportową.:
− demontaż rynien i rur spustowych;
− demontaż instalacji odgromowej;
− demontaż obróbek blacharskich ścianek attykowych,
− demontaż obróbek blacharskich gzymsów,
− montaż krawędziaków drewnianych impregnowanych 140x140 mm wzdłuż okapów,
− montaż styropianu EPS100 laminowanego papą gr. 150 mm,
− wykonanie warstwy papy podkładowej samoprzylepnej,
− wykonanie warstwy papy wierzchniego krycia termozgrzewalnej,
− wykonanie nowych obróbek blacharskich,
− montaż nowych rynien i rur spustowych,
− ponowny montaż instalacji odgromowej z dopasowaniem do nowego pokrycia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Modernizacja pomieszczeń przy sali gimnastycznej (sanitariatów i przebieralni) przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
Zakres robót obejmuje pomieszczenia szatni oraz sanitariaty stanowiące zaplecze sali sportowej oraz korytarz do niej prowadząc.:
− demontaż umywalek – 6 szt.,
− demontaż muszli ustępowych – 2 szt.,
− zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów,
− demontaż ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych,
− rozbiórka fragmentów ścianek działowych,
− rozbiórka posadzki z płytek,
− rozbiórka okładzin ścian z płytek,
− wykucie kratek wentylacyjnych,
− demontaż listew przypodłogowych,
− wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek,
− wykonanie fragmentów ścianek działowych,
− wykonanie tynków na fragmentach ścianek,
− montaż sufitów podwieszanych w pom. WC,
− okładziny ścian płytkami do wysokości 2m w pom. Sanitarnych,
− malowanie lamperii,
− malowanie ścian,
− montaż nowych drzwi z ościeżnicami - 5szt.,
− montaż drzwi systemowych ze ścianką w po. ZS8,
− montaż listew przypodłogowych,
− montaż umywalek 8 szt.,
− montaż muszli ustępowych 2 szt.,
− montaż opraw LED 8 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Modernizacja podłóg w salach dydaktycznych na I piętrze w Szkole Podstawowej Nr 2 w Stąporkowie.
Zakres robót obejmuje modernizację podłóg na I piętrze.:
− rozbiórka listew przypodłogowych,
− rozbiórka posadzek z deszczółek w salach nr: 9, 10, 11, 13, 14, 15,
− skucie wylewek cementowych,
− wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
− wykonanie nowej wylewki cementowej,
− wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej cienkowarstwowej,
− ułożenie wykładziny PCV wraz z wywinięciem na ściany - do wysokości 10 cm.
W związku z prowadzeniem fragmentów instalacji elektrycznej w korytkach kablowych przy listwach przypodłogowych, należy wykonać jej demontaż, a następnie odtworzyć po wykonaniu nowych posadzek z wykładziny PCV.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje swym zakresem modernizacji podłóg w salach dydaktycznych na II piętrze.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje dla zadania nr 3 udzielanie zamówienia, o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
Zakres robót dla zamówienia o którym mowa w art. art. 214 ust. 1 pkt 7 obejmuje modernizację podłóg na II piętrze.:
− rozbiórka ścianki działowej w sali nr 18,
− rozbiórka listew przypodłogowych,
− rozbiórka posadzek z deszczółek w salach nr: 16, 17, 18, 18.1, 19, 21, 22, 23,
− skucie wylewek cementowych,
− wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,
− wykonanie nowej wylewki cementowej,
− wykonanie warstwy wylewki samopoziomującej cienkowarstwowej,
− ułożenie wykładziny PCV wraz z wywinięciem na ściany - do wysokości 10 cm.,
− odtworzenie ścianki działowej w sali nr 18.
W związku z prowadzeniem fragmentów instalacji elektrycznej w korytkach kablowych przy listwach przypodłogowych, należy wykonać jej demontaż, a następnie odtworzyć po wykonaniu nowych posadzek z wykładziny PCV.

Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
a) W przypadku udzielenia zamówienia, nastąpi to w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
b) Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego (po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji w ramach oddzielnego postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki),
c) Zamówienie będzie polegać na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak te świadczone przez Wykonawcę w ramach zamówienia podstawowego, ale w terminach ustalonych w postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki,
d) Decyzję o przeprowadzeniu negocjacji i udzieleniu zamówienia Zamawiający uzależnia od możliwości finansowych Zamawiającego oraz należytego wykonania zamówienia podstawowego przez Wykonawcę,
e) Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa do udzielenia zamówienia podobnego żadne roszczenia,
f) Udzielenie zamówienia zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości,
g) Zakres zamówienia określony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, będącym częścią Dokumentacji projektowej, stanowiącej Tom III SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany we wzorze umowy - Tom II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.