eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › BUDOWA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ULICY ŁADY-CYBULSKIEGO W SŁUPSKU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA ULICY ŁADY-CYBULSKIEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ULICY ŁADY-CYBULSKIEGO W SŁUPSKU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA ULICY ŁADY-CYBULSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ULICY ŁADY-CYBULSKIEGO W SŁUPSKU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. PRZEBUDOWA ULICY ŁADY-CYBULSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a1cd085-b1ac-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa wraz z przebudową ul. Łady-Cybulskiego w Słupsku w ramach zad. przebudowa ulicy Łady-Cybulskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154815/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.20.2022.ZP4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3029602,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy i przebudowy ulicy Łady-Cybulskiego, o długości około 0,451km, na odcinku pomiędzy ulicami Aluchny Emelianow (za rondem im. Haliny Jastrzębskiej) i Hubalczyków w Słupsku.
2. Zadanie inwestycyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje:
1) przebudowę jezdni drogi o nawierzchni z płyt betonowych oraz budowę nowej drogi o nawierzchni bitumicznej,
2) budowę chodników i zjazdów wzdłuż całej inwestycji,
3) budowę pasów i dróg rowerowych,
4) budowę kanału technologicznego,
5) budowę zatok autobusowych z posadowieniem wiat,
6) budowę wpustów kanalizacji deszczowej,
7) przebudowę kolizji infrastruktury podziemnej,
8) budowę oświetlenia ulicznego,
9) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
oraz
10) zagospodarowanie zielenią.
3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;
2) roboty ziemne;
3) roboty w zakresie wykonania warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni:
a) nawierzchnia jezdni drogi z betonu asfaltowego,
b) nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej,
c) nawierzchnia chodników z kostki betonowej,
d) nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego;
4) budowę wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej;
5) budowę oświetlenia;
6) roboty wykończeniowe, w tym:
a) zagospodarowanie terenu zielenią, nasadzenia drzew,
b) wprowadzenie stałej organizacji ruchu
oraz
7) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
8) wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności określonych w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz w przedmiarze.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, której elementy stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekty budowlane i projekty wykonawcze,
2) Opinia geotechniczna,
3) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego,
4) Przedmiar robót,
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
oraz
6) Kosztorys ofertowy.
W przypadku rozbieżności między STWiORB a projektami budowlanymi czy wykonawczymi, dokumentami nadrzędnymi są projekty budowlano-wykonawcze.
5. Zakres robót przedmiotowego zadania inwestycyjnego określony ww. dokumentacją jest objęty decyzją Prezydenta Miasta Słupska zezwalającą na budowę (Pozwolenie na budowę, DECYZJA NR 334/2021) pn.: „Budowa i przebudowa ulicy Łady-Cybulskiego w Słupsku wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz kanału technologicznego”.
6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej na czas wykonania robót,
2) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
3) wyznaczenia, przed rozpoczęciem robót, stref ochronnych dla drzew nieprzeznaczonych do wycinki, rosnących w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
4) utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
5) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną,
6) zabezpieczenia przed rozpoczęciem robót budowlanych istniejących ogrodzeń przyległych posesji przed uszkodzeniem,
7) wykupienia drewna z wycinki drzew i utylizacji gałęzi oraz uprzątnięcia terenu po wycince z wszelkich pozostałości. Na podstawie dokonanego obmiaru drewna z wycinki i odbiorze pozyskanego drewna przez specjalistę ds. lasów w cenie określonej zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska Nr 821/GKiOŚ/2020 z dnia 6 października 2020r. w sprawie ustalenia cen na drewno pozyskane z terenów miasta i lasów komunalnych w Słupsku Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku obciąży Wykonawcę należnością za pozyskane drewno. Jeżeli w trakcie odbioru drewna okaże się, że jest ono zmurszałe i nie kwalifikuje się do sprzedaży Wykonawca winien je zutylizować,
8) ustawienia przekazanej przez Zamawiającego tablicy informującej o dofinansowaniu przedmiotowej inwestycji, w miejscu ogólnodostępnym i dobrze widocznym, wskazanym przez Zamawiającego,
9) zachowania następujących wymagań jakościowych i parametrów sadzonych roślin:
a) materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,
b) rośliny powinny być zdrewniałe, zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernie rozgałęzione, materiał roślinny musi być zdrowy, wolny od chorób i patogenów, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, objawów będących następstwem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki oraz bez odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia,
c) system korzeniowy winien być dobrze wykształcony, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, bryła korzeniowa w pojemnikach musi być silnie przerośnięta, nie może być przesuszona, zaleca się mikoryzowanie roślin w szkółkach,
d) drzewa winny posiadać obwód pnia min. 16-18 cm, balotowane z przerośniętą bryłą korzeniową, dobrze wykształconym przewodnikiem,
e) każde drzewo winno być zabezpieczone trzema impregnowanymi ciśnieniowo palikami o średnicy 8cm, z pojedynczymi poprzeczkami poziomymi oraz przymocowane do palików wiązadłami,
f) wokół drzew należy wykonać misy o średnicy 60cm,
g) krzewy winny być kontenerowane w pojemnikach min. C3, mieć minimum trzy pędy z typowymi dla odmiany rozgałęzieniami, posiadać odpowiednią dla danego gatunku wysokość,
h) byliny winny być kontenerowane w pojemnikach min. C1, do czasu kwitnienia pędy nie powinny być przycięte, na organach trwałych (kłącza, bulwy, korzenie, zdrewniałe nasady pędów), powinny być widoczne pąki odnawiające, ewentualnie rozety liści,
i) sadzenie roślin winno odbywać się w odpowiednim okresie agrotechnicznym, tj. od września do pierwszych przymrozków zimowych lub po ustąpieniu przymrozków do końca kwietnia,
j) po posadzeniu wszystkie rośliny należy wyściółkować korą i obficie podlać
10) zamieszczenia na własny koszt w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu robót. Treść ogłoszenia do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
W ramach udzielonej gwarancji należy wykonać minimum następujące zabiegi pielęgnacyjne przy drzewach i zieleni:
a) podlewanie – 30 razy w sezonie wegetacyjnym,
b) odchwaszczanie skupin krzewów i bylin - 6 razy w sezonie wegetacyjnym,
c) nawożenie drzew, krzewów i bylin – 1 (jeden) raz wiosną nawozem o spowolnionym uwalnianiu składników pokarmowych,
d) przycięcie skupin krzewów oraz bylin – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
e) usuwanie odrostów korzeniowych i „dzików”, przycięcie koron drzew – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
f) koszenie trawników wraz ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy – 6 razy w sezonie wegetacyjnym,
g) koszenie łąk kwietnych wraz ze zgrabieniem i wywozem pokosu – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
h) wysianie nawozów oraz dosianie traw – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
i) kontrola i wymiana zniszczonych wiązadeł oraz palików – 1 raz w sezonie wegetacyjnym,
j) bieżąca wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin.
8. Na realizację przedsięwzięcia będącego przedmiotem niniejszego postępowania uzyskano dofinansowanie ze środków Programu na rzecz zwiększania szans rozwojowych Ziemi Słupskiej na lata 2019–2024.
9. Zamawiający wymaga, aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierała co najmniej 10 % pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym.
10. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3623276,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4138657,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3623276,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorswo wielobranżowe EGIDA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-253-68-79

7.3.3) Ulica: Włynkówko 49 a

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3623276,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.