Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad budową ZOL i ZPO w SP ZOZ w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad budową ZOL i ZPO w SP ZOZ w Hajnówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d74ae1eb-db07-4070-83cf-a1ead8c71aa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”. Inwestycja D4.1.1 „Rozwój opieki długoterminowej poprzez modernizację infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/475573/nadzor-inwestorski-nad-budowa-zol-i-zpo-w-sp-zoz-w-hajnowce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/475573/nadzor-inwestorski-nad-budowa-zol-i-zpo-w-sp-zoz-w-hajnowce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pośrednic-twem Platformy Zakupowej eB2B (zwanej dalej: „Systemem”), dostępnej pod adresem:
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl
https://platforma.eb2b.com.pl
https://tt.eb2b.com.pl
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Przeglądanie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania ani konta w Systemie.
4. Do pełnej komunikacji i składania dokumentów wymagane jest konto w Systemie oraz kwali-fikowany podpis elektroniczny.
5. Komunikacja z Zamawiającym odbywa się za pomocą zakładki „Pytania/informacje”.
6. Wymagania techniczne:
1) Internet min. 4/1 Mb/s,
2) komputer PC/Mac: min. 8 GB RAM, procesor Intel i4 4GHz, Windows 7 / Mac OS X 10.4 / Linux lub nowszy,
3) aktualna przeglądarka (dla IE min. wersja 11),
4) obsługa JavaScript,
5) oprogramowanie do otwierania plików (.pdf, .doc, .xls itd.).
7. System wykorzystuje szyfrowanie TLS i kodowanie UTF-8, czas operacji opiera się o czas serwera i zapisywany jest z dokładnością do 0,01 sekundy. Pliki są widoczne dla Zamawia-jącego dopiero po terminie składania ofert.
8. Maksymalny rozmiar pliku: 100 MB. Dopuszczalne formaty: .xml, .pdf, .doc(x), .xls(x), .zip. Dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
9. Złożenie dokumentu następuje w chwili jego zapisania w Systemie. Czas serwera synchroni-zowany jest z GUM. Potwierdzeniem jest widoczna data i godzina (hh:mm:ss).
10. W przypadku awarii Systemu dopuszcza się komunikację na adres: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl (z wyłączeniem ofert).
11. Korzystanie z Systemu jest bezpłatne. Wykonawca akceptuje Regulamin dostępny pod adre-sem: https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
12. Wykonawcy mają prawo do bezpłatnego wsparcia technicznego (telefonicznie i e-mailowo) zgodnie z Regulaminem.
13. W korespondencji należy podawać znak: Postępowanie nr 2025/TP/IN/17.
14. Sporządzanie dokumentów musi być zgodne z przepisami:
1) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 27.06.2017 r.,
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. (z późn. zm.).
15. Informacje nt. kodowania i formatów danych określa Regulamin Systemu.
16. Każda strona na żądanie drugiej potwierdza otrzymanie informacji przesłanej elektronicznie.
17. Korespondencja przekazana w inny sposób może nie zostać odczytana terminowo.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ: XX. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/TP/NI/17
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zwią-zanymi z realizacją zadania pn.: „Budowa Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego na 52 łóżka i Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego na 22 łóżka w SP ZOZ w Hajnówce” przedsięwzięcia realizo-wanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności: Komponent D „Efek-tywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”.
W ramach umowy Inspektor Nadzoru będzie pełnił funkcję pomocniczą przy akceptacji i odbiorze przez Zamawiającego dokumentacji projektowej od Wykonawcy. Następnie Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny za koordynację, nadzór, kontrolę oraz rozliczenie realizacji robót budowla-nych, zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez Wykonawcę. Do jego obowiązków będzie należało w szczególności:
a. Nadzór nad wykonaniem konstrukcji budynku,
b. Kontrola wykonania instalacji sanitarnych,
c. Nadzór nad wykonaniem instalacji elektrycznych,
d. Kontrola robót wykończeniowych,
e. Nadzór nad robotami w zakresie dróg wewnętrznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie inspektora nadzoru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:A/ zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
B/ uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - osoby biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia (inspektorzy nadzoru) powinny być członkami właściwej izby inżynierów budownictwa;
C/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
D/ zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Wykonawca (inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) powinien wykazać się doświadczeniem w nadzorowaniu co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 7 mln zł każda, polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie bu-dynków użyteczności publicznej.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamó-wienia, w tym zespołem inspektorów nadzoru inwestorskiego w następujących specjalnościach:
1. Specjalność konstrukcyjno-budowlana – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budow-lane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności,
2. Specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograni-czeń w tej specjalności,
3. Specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge-tycznych – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności,
4. Specjalność drogowa – co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w tej specjalności (co najmniej w ograniczonym zakresie).
Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną z wymaganych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem że posiada ona uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich wymaganych specjalnościach oraz spełnia wymogi dotyczące do-świadczenia zawodowego, określone odrębnie dla każdej z tych funkcji.
Zamawiający nie stawia żadnych szczegółowych wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w punktach od A i C na etapie składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (lub krótszym, jeżeli dotyczy), zawierający:
– wartość, przedmiot, daty wykonania, nazwy podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
– dowody należytego wykonania usług (np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez zamawiającego; w przypadku braku możliwości ich uzyskania – oświadczenie Wykonawcy).
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
b) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, zawierający:
– informacje o kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu,
– zakres powierzonych im czynności,
– podstawę do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy;2) Załącznik nr 2 – Oświadczenie zawierające informacje o nadzorach inwestorskich do oceny w kryterium „doświadczenie”
3) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty, wskazując: postępowanie, Wykonawców ubiegających się o zamówienie oraz pełnomocnika z zakresem umocowania.
3. Każdy Wykonawca składa osobne oświadczenie o braku wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4. Po wyborze oferty wspólnych Wykonawców, Zamawiający zażąda przedłożenia umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia reguluje zał. nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-23 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/, https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 08:35
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Nadzór inwestorski nad budową ZOL i ZPO w SP ZOZ w Hajnówce
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie "Dubicze i Istok" gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Istok odcinki 1,2"
- Dostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad budową ZOL i ZPO w SP ZOZ w Hajnówce
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej w Łagowie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 338049T Wola Łagowska - Gęsice, gm. Łagów
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.