Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187264/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. Małopolska Tarcza Antykryzysowa Pakiet Edukacyjny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Miechowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka12
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413821120
1.5.8.) Numer faksu: 413821118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.miechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_miechow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. Małopolska Tarcza Antykryzysowa Pakiet Edukacyjny”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eacd4cd-1aca-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003179/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. Małopolska Tarcza Antykryzysowa Pakiet Edukacyjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51354,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer przenośny - Laptop – 10 sztuk4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24993,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputer przenośny - Laptop – 2 sztuki4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 4998,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie ekranowe (smartfon, tablet) – 1 sztuka4.5.3.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.5.5.) Wartość części: 1230,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gimball – 1 zestaw4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 1722,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odtwarzacz multimedialny z telewizorem – 1 zestaw4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 4801,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenia do realizacji zajęć edukacyjnych w Rzeczywistości Wirtualnej/ Rozszerzonej (VR/AR) wraz z oprogramowaniem edukacyjnym – 1 zestaw4.5.3.) Główny kod CPV: 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 10608,14 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Licencje i subskrypcje oprogramowania – 1 sztuka4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Termomodernizacja budynku 1a wraz z przebudową, rozbudową i nadbudową części budynku "Środowiskowego Domu Samopomocy" przy ul. Szpitalnej 1 w Miechowie".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1239K w km od 1+600 do km 2+500, na dł. 0,9 km wraz z remon-tem obiektu mostowego w km 1+688 w miejscowości Biskupice-II postępowanie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa i budowa nowych dróg zgodnie z projektem zagospodarowanie poscaleniowego wsi Marcinkowice i wsi Pogwizdów, gmina Charsznica
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.