eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › 09/TP/2023 - Przebudowa parkingu oraz elementów zagospodarowania terenu działek przy ulicy Westerplatte 64 i Kozietulskiego 6-7 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2023-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
09/TP/2023 - Przebudowa parkingu oraz elementów zagospodarowania terenu działek przy ulicy Westerplatte 64 i Kozietulskiego 6-7 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Pomorska w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@apsl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

09/TP/2023 - Przebudowa parkingu oraz elementów zagospodarowania terenu działek przy ulicy Westerplatte 64 i Kozietulskiego 6-7 w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca3352d7-c8aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa parkingu oraz elementów zagospodarowania terenu działek na ul. Westerplatte i Kozietulskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 09/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 23381408,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3342156,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie parkingu oraz elementów zagospodarowania terenu działek nr 10/30, 10/31, 10/10, 10/15, 10/8, 10/29, 10/20, 10/28, 10/16, 10/9 przy ulicy Westerplatte 64 i Kozietulskiego 6-7 w Słupsku.
2. Dodatkowo Wykonawca w ramach zawartej umowy musi wykonać:
a) Czyszczenie kanalizacji deszczowej, do której nastąpi włączenie nowopowstałej kanalizacji deszczowej na działkach numer 10/5 obręb 17, 10/8 obręb 17, 10/10 obręb 17, 10/16 obręb 17, 10/20 obręb 17, 10/28 obręb 17, 10/29 obręb 17, 10/31 obręb 17, 10/33 obręb 17, 10/34 obręb 17,
b) Wycinki wraz z usunięciem korzeni oraz utylizacją pozyskanego materiału (drewna, gałęzi, liści/igieł, korzeni itp.) trzech sztuk drzew wskazanych w dokumentacji technicznej na działce 10/8 obręb 17, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Słupska Nr 23/2023 z dnia 20 marca 2023 roku wydanej przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska tj:
- świerk pospolity – obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm wynosi 72 cm,
- świerk pospolity – obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm wynosi 87 cm,
- klon jawor – obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm wynosi 208 cm,
c) Przesunięcia i podłączenia jednej lamy parkowej znajdującej się w bliskim sąsiedztwie wycinanego drzew klon jawor, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na którą składają się projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – dalej dokumentacja projektowa. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3954075,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3959564,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3954075,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KRĘŻEL” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3954075,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.