eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłudskiego 7/9

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 5232213

1.5.8.) Numer faksu: 89 5232723

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psr@uw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/panstwowa-straz-rybacka2

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32702ced-e02d-4d84-9402-79b7a95aaf62

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071937/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup 4 dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenia kontroli na akwenach wodnych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program "Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32702ced-e02d-4d84-9402-79b7a95aaf62

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-32702ced-e02d-4d84-9402-79b7a95aaf62

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z treścią działu VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie,
10-575 Olsztyn, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, reprezentowana przez: Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie, tel. 89 4232213,
email: psr@uw.olsztyn.pl.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
skontaktować pod adresem e-mail: psr@uw.olsztyn.pl.
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego PSR.272.6.2024 – PSR.3144.1.2024 „Dostawa czterech dronów z dodatkowym wyposażeniem do prowadzenie kontroli na akwenach wodnych” Państwowej Straży Rybackiej w Olsztynie prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie ustawy PZP.
3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach
prowadzenia postępowania odwoławczego.
4) Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wskazanych
w pkt.2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*,
- złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników.
Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zamawiający dodatkowo informuje, że:
1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany
do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych nalezą m.in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art.14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie
o treści:
"Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu."
(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku, gdy nie przekazuje danych
osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PSR.272.6.2025 - PSR.3144.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 69105,69 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie dostawa do siedziby zamawiającego będzie dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych 4 dronów z dodatkowym wyposażeniem (4 identycznych kompletów), nieuszkodzonych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji co najmniej 2024, każdy komplet o następujących parametrach
i wyposażeniu umożliwiających wykonywanie lotów poza zasięgiem wzroku w porze dziennej oraz nocnej:

1/ Dron:
a/ minimalna waga ze śmigłami: 920g,
b/ minimalna prędkość wznoszenia: 6m/s,
c/ minimalna prędkość opadania: 6m/s,
d/ minimalna prędkość lotu: 15m/s,
e/ minimalna odporność na wiatr: 12m/s,
f/ minimalny pułap (bez obciążenia użytkowego: 6000m n.p.m.,
g/ minimalny czas lotu (bez wiatru): 40min.,
h/ minimalny czas zawisu: 35min.,
i/ minimalna odległość lotu: 6km,
j/ zakres temperatury roboczej: od -10oC do 40oC,
k/ wskaźnik ostrzegawczy: wbudowany,
l/ akumulator Li-ion minimum 5000mAh: 4 szt.,
ł/ ładowarka: tak,
m/ czujniki: minimum 5 szt.,
n/ zapasowe śmigła: 1 para,
o/ ubezpieczenie: minimum 1 rok,
p/ oprogramowanie : tak,
q/ kabel UBS-C: 2 szt.,
r/ kabel zasilania: 1 szt.,
s/ osłona kamery: 1 szt.,
t/ klucz nimbusowy: 1 szt.,
u/ karta pamięci: 1 szt.,
v/ walizka transportowa: 1 szt.,
w/ roczna usługa przeglądu i konserwacji : tak;
2/ Gimbal 3 osiowy:
a/ zakres mechaniczny: - Tilt: od -135o do 45o,
- Roll: od -45o do 45o,
- Pan: od -27o do 27o,
b/ minimalna prędkość sterowania: 100o/s;
3/ Kamera szerokokątna:
a/ sensor: minimum 1/2 calowy, minimalna rozdzielczość 48 MP,
b/ obiektyw: - minimalny ekwiwalent formatu 24mm,
- ostrość od 1m do ∞,
c/ zakres ISO: od 100 do 25600,
d/ czas otwarcia migawki: 8-1/8000s,
e/ minimalny format obrazu: 8000x6000,
f/ tryby fotografowania: - pojedyncze zdjęcia: minimum 12 MP/48MP,
- czasowe zdjęcia: minimum 12MP/48MP,
g/ format zdjęć: JPEG;
4/ Kamera z teleobiektywem:
a/ sensor: minimum 1/2 calowy,
b/ obiektyw: - minimalny format obrazu 162mm,
- ostrość od 3m do ∞,
c/ zakres ISO: od 100 do 25600,
d/ czas otwarcia migawki: 8-1/8000s,
e/ minimalny format obrazu: 4000x3000,
f/ format zdjęć: JPEG,
g/ format wideo: MP4,
h/ tryby fotografowania: - pojedyncze zdjęcia: minimum 12 MP/48MP,
- czasowe zdjęcia: minimum 12MP/48MP,
i/ zoom cyfrowy: hybrydowy,
5/ Kamera termowizyjna:
a/ liczba klatek na sekundę: minimum 30Hz,
b/ obiektyw: - minimalny ekwiwalent formatu 40mm,
- ostrość od 5m do ∞,
c/ metoda pomiaru temperatury: miernik punktowy, miernik obszaru,
d/ zakres pomiaru temperatury: od -20oC do 500oC,
e/ format zdjęć: JPEG,
f/ format wideo MP4,
g/ cyfrowy zoom: minimum 28x,
h/ dokładność pomiaru temperatury w podczerwieni: - ±2oC lub ±2%,
- transmisja wideo,
i/ odległość transmisji: od 8 do 15km,
j/ prędkość pobierania: minimum 15MB/s,
k/ anteny: minimum 4 szt.;
6/ Aparatura sterująca:
a/ sterowanie dotykowe: tak,
b/ odległość transmisji: minimum 7km,
c/ rozmiar ekranu: minimum 5,5 cala,
d/ ilość klatek na sekundę: minimum 60fps,
e/ akumulator: Li-ion minimum 5000mAh,
f/ czas roboczy: minimum 2 godziny,
g/ anteny: minimum 4 szt.,
h/ bluetooth: tak,
i/ obsługiwane karty pamięci: tak;
7/ Karty pamięci: minimum 256GB – 2 szt.
8/ Dostarczone drony powinny być skompletowane, sprawdzone pod względem technicznym i gotowe do natychmiastowego użycia.
9/ Wszystkie w/w urządzenia powinny posiadać wymagane atesty i świadectwa homologacyjne oraz instrukcję obsługi w języku polskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami
ustawy PZP. Zamawiający wybierze ofertę, najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości
do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to,
ze dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą
ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną
lub najniższym kosztem, a jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w taki sposób,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę
lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w dziale XIV SWZ, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na dostarczony sprzęt.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) wykaz warsztatów (co najmniej jednego), w tym w pierwszej kolejności położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu
wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego;
Uwaga:
a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje w załączniku nr 2 do niniejszego SWZ.
b) Przedmiotowe oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

2. Oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust.1 pkt. 1 i 2 oraz 4 ustawy PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenia Wykonawcy w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej same] grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego SWZ.

3. Oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie
Zamawiającego, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) specyfikacje techniczne oferowanych przez wykonawcę dronów z uwzględnieniem dodatkowego wyposażenia zawierające co najmniej wszystkie wymagania określone
w rozdziale V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA;
2) specyfikacje, o których mowa w pkt.1 należy załączyć do formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, toteż ich niezłożenie wraz z ofertą lub złożenie niekompletne będzie skutkowało odrzuceniem oferty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na dostarczony sprzęt.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do niniejszej SWZ) wykaz warsztatów (co najmniej jednego), w tym w pierwszej kolejności położonych na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem
umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.