eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawaPrzebudowa drogi powiatowej Nr 1736L ul. Che³mska we W³odawie



Og³oszenie z dnia 2022-06-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1736L ul. Che³mska we W³odawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych we W³odawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200194

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 57 25 513

1.5.8.) Numer faksu: 82 57 25 513

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpwlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdpwlodawa.bip.mbnet.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1736L ul. Che³mska we W³odawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8fa3e4f5-f844-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00231604

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016935/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1736L ul. Che³mska we W³odawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.zdpwlodawa.bip.mbnet.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal,
c) oraz poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@zdpwlodawa.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na
ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx
oraz Regulaminie ePUAP.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego
regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych
¶rodków dowodowych, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów
lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje uwa¿a siê za z³o¿one w terminie, je¿eli ich tre¶æ dotar³a do adresata przed up³ywem wyznaczonego terminu.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty)
odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez
miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We
wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem referencyjnym
sprawy P.371.4.2022.
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
sekretariat@zdpwlodawa.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy
(dz.U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych wykonawcy jest Dyrektor Zarz±du Dróg Powiatowych we W³odawie, adres: ul. Lubelska 60,
22-200 W³odawa, kontakt: tel.: 82 57 25 513,e-mail: sekretariat@zdpwlodawa.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem adresu email: iod@rodokontakt.pl lub pisemnie na adres
Administratora.
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.
5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia w zwi±zku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
8. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do:
- dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê z naruszeniem przepisów Rozporz±dzenia s³u¿y prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia;
 na podstawie art. 21 Rozporz±dzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporz±dzenia, wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporz±dzenia, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporz±dzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P.370.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3500000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi powiatowej Nr 1736L na odcinku 447 m.
2) Podstaw± wykonania robót budowlanych jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót stanowi±ce Za³±cznik Nr 1 do SWZ.
Przedmiary robót za³±czone do SWZ maj± charakter pomocniczy. Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji budowlanej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub robót o wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia je¿eli roboty te by³y ujête w dokumentacji projektowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Lp Nazwa kryterium Znaczenie kryterium(w%)
1 Cena (C) 60
2 D³ugo¶æ okresu gwarancji (G) 40

2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1%= 1 punkt.
3. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
C n
C= ----------------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
C-ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn- najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb- cena oferty badanej.

W kryterium „Cena” , oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji” liczone w okresach miesiêcznych:
Minimalny okres gwarancji wymagany przez zmawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego.
Maksymalny okres gwarancji oceniany przez Zamawiaj±cego wynosi 60 miesiêcy.


Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie ofert.
G o
G= ____________ x 40 pkt
G max.
gdzie:
G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”
G max.- najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,
G o- okres gwarancji podany w badanej ofercie.
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.

Uwaga:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszej ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertê odrzuci. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy – najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60 miesiêcy).

Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G-liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
– Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ;
2) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
– Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
– Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
a) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwie) roboty budowalne, które:
- polega³a na budowie lub przebudowie drogi
- mia³a warto¶æ minimum 1.700.000,00 z³ brutto.
b) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na
dzieñ sk³adania ofert:
a) nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – za³±cznik nr 4 do SWZ.
b) spe³nia warunki udzia³u w postepowaniu – za³±cznik nr 5 do SWZ.
O¶wiadczenie Wykonawców w przypadku wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sporz±dzone wg wzoru
stanowi±cego za³±cznik Nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 30.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).
2. Wadium musi byæ wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn. Dz.U. z 2019, poz. 310, 836, 1572).
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 15 sierpnia 2022r. do godz. 10.00. Za wadium wniesione w terminie uwa¿a siê:
1) dla wadium wnoszonego w formach innych ni¿ pieni±dz - z³o¿enie w siedzibie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) dla wadium wnoszonego w pieni±dzu – datê uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê,
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Parczewie Nr 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040 z dopiskiem „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1736L - ul. Che³mska we W³odawie”
7. Wadium w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego (Zarz±d Dróg Powiatowych we W³odawie, ul. Lubelska 60, 22-200 W³odawa), od poniedzia³ku do pi±tku w godz. od 700 do 1500, z dopiskiem na kopercie:
„Wadium w postêpowaniu na „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1736L - ul. Che³mska we W³odawie” (nr postêpowania P.370.6.2022)”
8. Wadium wnoszone w formach innych ni¿ pieni±dz:
1) musi zawieraæ stwierdzenie, ¿e gwarant lub porêczyciel zobowi±zuje siê nieodwo³alnie i bezwarunkowo pokryæ wszelkie zobowi±zania Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego wynikaj±ce z zapisów SIWZ dotycz±ce wadium, do wysoko¶ci gwarantowanej kwoty, na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;
2) musi wskazywaæ nazwê i numer postêpowania;
3) nie mo¿e wprowadzaæ ¿adnych dodatkowych warunków, od spe³nienia których zale¿y spe³nienie ¶wiadczeñ z tytu³u udzielonej gwarancji lub porêczenia.
9. Przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium wniesionego w formie innej ni¿ pieni±dz, w sytuacjach okre¶lonych w ustawie, nale¿y dokonywaæ w sposób okre¶lony w ust. 7.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt Rozdziale 7 pkt 1) SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu.
b) W przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) Zobowi±zani s± oni na wezwanie zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 7.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ .
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp
oraz postanowieñ projektu umowy, w szczególno¶ci w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do
zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe,
strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni,
odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez
Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia
Og³oszenie nr 2022/BZP 00222956/01 z dnia 2022-06-24
2022-06-24 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji
publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca
ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c±
okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z
instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami
prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni
niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o
liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia
terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia
warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych
konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych
rozwi±zañ technicznych, , przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do
wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
5) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do
wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
6) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w
przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin
realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania,
7) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia
przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany
zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±,
8) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ oile bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po...

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-15 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.