Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00172354/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi przewozu uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola do szkół w roku szkolnym 2021/2022 oraz roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934447
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zielona 30
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 823 41 20
1.5.8.) Numer faksu: 43 823 27 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugzw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi przewozu uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola do szkół w roku szkolnym 2021/2022 oraz roku szkolnym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27d60f6d-0fb5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001090/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do Szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172354/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPIU.271.1.14.2021.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi przewozu uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola do szkół w roku szkolnym 2021/2022 oraz roku szkolnym 2022/2023”.
Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Czechach oraz Szkoły Podstawowej w Annopolu Starym w dni nauki szkolnej w ilości około 14 000 km w roku szkolnym 2021/2022 oraz około 18 000 km w roku szkolnym 2022/2023.
Szczegółowy opis tras dowozu wraz z ilością dzieci zawarty jest w załączniku nr 10 do SWZ TRASY DOWOZU I ODWOZU
Trasy i kursy zaproponowane przez Zamawiającego mogą ulec zmianie wtedy, gdy w porozumieniu
z Wykonawcą wypracowane zostanie korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązanie lub zmieni się liczba dzieci dowożonych, lub plan zajęć w szkołach. Dokładny harmonogram dowozu zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Szacunkowa ilość kilometrów: 32 000 km. Zamawiający zastrzega jednak, że liczba kursów w ciągu dnia, jak również liczba kilometrów, czy liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie z różnych powodów, np.:
- zmiana planów lekcji może spowodować zmiany w ilościach lub godzinach zaplanowanych kursów,
- nieobecność niektórych uczniów w szkole - może spowodować brak konieczności dojazdu autokaru
do niektórych miejscowości w ramach niektórych kursów w niektóre dni,
- zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów uczęszczających do szkół może spowodować zmiany
w ilościach zaplanowanych kursów (konieczność zwiększenia ilości kursów lub ich zmniejszenia
np. w przypadku możliwości połączenia dowożonych grup),
- inne nieprzewidziane okoliczności, które mogą mieć wpływ na cały zaplanowany proces dowozu.
Informacje dodatkowe:
1) Przedmiot umowy nie obejmuje kosztów Wykonawcy związanych z dojazdem z jego bazy do pierwszego przystanku, gdzie zaczyna się trasa dowozu, a także kosztów związanych z powrotem z końcowego przystanku do miejsca parkowania pojazdu. Powyższe koszty spoczywają na Wykonawcy.
2) Wykonawca zobowiązany jest do podstawiania autobusów przy placówkach oświatowych
w miejscach parkingowych wyznaczonych przez Zamawiającego zapewniających bezpieczne wsiadanie i wysiadanie uczniów.
3) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi, sprawnymi technicznie, oznakowanymi odpowiednimi tablicami świadczącymi o przewozie uczniów. W okresie zimy oraz w chłodne dni wiosny i jesieni autobusy dowożące uczniów muszą być ogrzewane.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regularności i punktualności kursowania, zgodnie z ustalonym harmonogramem przewozu, do utrzymania autobusów w należytym stanie czystości i porządku, do przestrzegania przepisów BHP i p.poż.
5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt ubezpieczyć pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego stosowną kopię ubezpieczenia.
6) Uczniowie muszą mieć zapewnioną w autobusie odpowiednią liczbę miejsc.
7) Wykonawca i kierowcy pojazdów są zobowiązani mieć możliwość stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo (jeżeli zajdzie taka konieczność np. związana ze zmianą planów lekcji) do zmiany przebiegu trasy, jej długości, godzin przewozów, liczby przewożonych uczniów, a tym samym do zmiany treści umowy, jaka zostanie zawarta z Wykonawcą.
9) Każdy z Wykonawców indywidualnie winien zapoznać się z trasą i warunkami związanym i z wykonywaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszty związane z przeglądem trasy poniesie Wykonawca.
10) Opiekę nad uczniami w trakcie dowozu zapewnia Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8290007255
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-02 do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Rozbudowa systemu księgowego
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 1765E na odcinku Strońsko - Pstrokonie wraz z budową ronda na skrzyżowaniu dróg nr 1765E i 4919E
- Ochrona budynków Miejskiego Domu Kultury w Zduńskiej Woli w roku 2026
- Zakup paczkowarki do wody
- "Zakup agregatów prądotwórczych w ramach realizacji Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Zduńska Wola"
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i uczniów dowożonych do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Usługa tzw. techniczna dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o., t. j. Transport sanitarny 2 - zamówienie nr 6
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do SP w Dubeninkach i do SP w Żytkiejmach w okresie od 7.01.2026 r. do 31.12.2027 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Zakup i dostawa kruszywa do remontów dróg leśnych, do 14 leśnictw w Nadleśnictwie Osie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





