eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wręczyca Wielka › " Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka" w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
" Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka”
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wręczyca Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Wręczyca Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-130

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343170215

1.5.8.) Numer faksu: 343170245

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wreczyca-wielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wreczyca-wielka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka”
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91ad8f5e-2c02-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005644/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa, rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Wręczyca Wielka wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy zakupowej dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings do konkretnego wykonawcy
5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną/osoby upoważnione.
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wręczyca Wielka,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@odocn.pl , telefon 602 762 036,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NIP.271.1.08.2021.B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część I: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Pierzchno.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część II: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Bieżeń ul. Piaskowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część III: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Bieżeń ul. Brzozowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część IV: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Kuleje ul. Spokojna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część V: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Borowe ul. Spokojna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VI: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Grodzisko.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VII: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Piła Druga ul. Kasztanowa.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wręczyca Wielka w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego w 8 lokalizacjach na terenie Gminy Wręczyca Wielka.
Część VIII: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego w miejscowości Piła Druga ul. Polna.
3. Zakres prac części obejmuje:
1) w zakresie projektowania:
a) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zamówienia.
b) uzyskanie wszelkich innych niezbędnych, opinii, uzgodnień, dokumentów, warunków technicznych wymaganych obowiązującymi przepisami potrzebnych do realizacji zadania tj. budowy oświetlenia ulicznego w miejscowościach, o których mowa w pkt 2 SIWZ,
c) dokumentację projektową należy zaprojektować zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi przyłączenia urządzeń elektroenergetycznych do sieci nN,
d) dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym oraz rozporządzeniami wydanymi na jego podstawie,
e) Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji np. oświetlenie LED.
f) Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu dokumentację projektową.
2) w zakresie wykonania robót budowlanych:
a) roboty należy wykonać na podstawie opracowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu oświetlenia ulicznego, zgodnie ze sztuką budowlaną w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz pozwolenie na budowę (jeżeli dotyczy)
b) realizację robót należy wykonać również w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
c) w zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: uzbrojenie słupów w belki ustojowe i elementy nośne dla przewodów izolowanych, wykonanie wykopów pod słupy, wstawienie słupa w wykop, ustawienie do pionu i do linii w zależności od pełnionej funkcji statycznej, całkowite zasypanie słupów z ubiciem warstwowym, montaż rolek na słupach, przeciąganie liny wstępnej, przeciąganie przewodów oświetlenia po rolkach, naprężenie przewodów i zdjęcie rolek, montaż właściwych uchwytów przelotowych, narożnych i odciągowych do przewodu.
d) zabezpieczenia terenu prac leży po stronie Wykonawcy robót i musi być włączony w cenę oferty,
e) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy,
f) wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę wszystkich punktów pomiarowych i ich oznaczenie w czasie trwania robót, a w przypadku ich zniszczenia muszą być odtworzone na koszt Wykonawcy,
g) roboty należy prowadzić w sposób niepowodujący destrukcji podłoża i jego nawodnienia oraz nie powodujący szkód w przyległych obiektach,
h) odtworzenie chodników, podjazdów, terenów zielonych, nie związanych z realizacją zadania, a zniszczonych w trakcie trwania robót i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy.
i) koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.
j) uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
• skieruje do realizacji zamówienia osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót/budowy przy realizacji jednej roboty budowlanej (umowy), której przedmiotem była budowa, przebudowa, rozbudowa oświetlenia ulicznego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) formularz ofertowy
2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wreczyca_wielka/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.