eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2021/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego
w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych we Włoszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299944054

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzejowska 81

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413941023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpwloszczowa.zamowienia@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiajácy publiczny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzádzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawá o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Włoszczowskiego
w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-058bbe9f-1f7d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006966/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.DZ.2610.9.2021.HS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Krasocin - 1

Wymagania sprzętowe:
 nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie przednią i tylną) - 1 szt.,
 piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,
 pług średni jednostronny - 1 szt.
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Koszty załadunku materiałów do zwalczania śliskości zimowej ponosi Wykonawca.
Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD lub na odcinki dróg powiatowych nie wyszczególnione w planie ZUD.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 500 km,
 odśnieżanie i posypywanie: 2500 km,
 posypywanie: 1500 km
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista
ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80280,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Krasocin - 2
Wymagania sprzętowe:
 nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie przednią
i tylną) - 1 szt.,
 piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,
 pług średni jednostronny - 1 szt.
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Koszty załadunku materiałów do zwalczania śliskości zimowej ponosi Wykonawca.
Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD lub na odcinki dróg powiatowych nie wyszczególnione w planie ZUD.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 400 km,
 odśnieżanie i posypywanie: 2000 km,
 posypywanie: 1200 km
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista
ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80280,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gmin Moskorzew, Radków, Włoszczowa, Secemin
Wymagania sprzętowe:
 nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie przednią
i tylną) - 1 szt.,
 piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,
 pług średni jednostronny - 1 szt.
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Koszty załadunku materiałów do zwalczania śliskości zimowej ponosi Wykonawca.
Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD lub na odcinki dróg powiatowych nie wyszczególnione w planie ZUD.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 700 km,
 odśnieżanie i posypywanie: 3500 km,
 posypywanie: 2100 km
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80280,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Kluczewsko
Wymagania sprzętowe:
 nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie przednią
i tylną) - 1 szt.,
 piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,
 pług średni jednostronny - 1 szt.
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Koszty załadunku materiałów do zwalczania śliskości zimowej ponosi Wykonawca.
Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD lub na odcinki dróg powiatowych nie wyszczególnione w planie ZUD.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 400 km,
 odśnieżanie i posypywanie: 2000 km,
 posypywanie: 1200 km
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista
ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80280,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gmin Włoszczowa, Kluczewsko, Krasocin
Wymagania sprzętowe:
 nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie przednią
i tylną) - 1 szt.,
 piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 1 szt.,
 pług średni jednostronny - 1 szt.
Pług odśnieżny powinien być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Koszty załadunku materiałów do zwalczania śliskości zimowej ponosi Wykonawca.
Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD lub na odcinki dróg powiatowych nie wyszczególnione w planie ZUD.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 400 km,
 odśnieżanie i posypywanie: 2000 km,
 posypywanie: 1200 km
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista
ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80280,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Włoszczowa i teren miasta Włoszczowa
Wymagania sprzętowe:
 nośnik do piaskarki i pługa, sprawny technicznie, z napędem na minimum dwie osie przednią
i tylną) - 2 szt.,
 piaskarka o pojemności zasobnika min 4 m3 - 2 szt.,
 pług średni jednostronny - 2 szt.
Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym.
Całość sprzętu zabezpiecza Wykonawca. Wykonawca musi dysponować miejscem do składowania materiałów do zwalczania śliskości tj. mieszanki piaskowo-solnej. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt plac składowy oraz materiały do zwalczania śliskości zimowej. Koszty załadunku materiałów do zwalczania śliskości zimowej ponosi Wykonawca.
Świadczenie usług nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
UWAGA: Sprzęt może być skierowany na inne zadanie w przypadku potrzeby zatrudnienia dodatkowego sprzętu dla zwiększenia intensywności usługi ZUD lub na odcinki dróg powiatowych nie wyszczególnione w planie ZUD.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 650 km,
 odśnieżanie i posypywanie: 2000 km,
 posypywanie: 3000 km
Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość kilometrów zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 80280,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego przy użyciu równiarki
Wymagania sprzętowe:
 równiarka o mocy min. 250KM z pługiem czołowym dwustronnym
Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 70 mth,
Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie powiatu Włoszczowskiego ładowarką typu FADROMA
Wymagania sprzętowe:
 ładowarka ciężka typu „FADROMA” o pojemności łyżki min. 2,5 m3.
Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 70 mth,
Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem rolniczym z pługiem lemieszowym
Wymagania sprzętowe:
 ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM z pługiem lemieszowym
Świadczenie usługi odbywać się będzie na terenie całego powiatu Włoszczowskiego i nastąpi na wezwanie Zamawiającego wg. potrzeb tj. warunków panujących na drogach.
Zakładana ilość pracy:
 odśnieżanie: 40 mth,
Powyższa wielkość stanowi podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem, że rzeczywista ilość motogodzin zadysponowana przez Zamawiającego do wykonania, może być zarówno większa jak i mniejsza, a także usługa może nie być zrealizowana wcale, co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 12320,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę P.P.H.U. RADEX na część drugą zamówienia (zadanie 2) zawierała cenę 509 760,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację całości zamówienia 540 000,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia kwoty którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509760,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę P.P.H.U. RADEX na część trzecią zamówienia (zadanie 3) zawierała cenę 804 600,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację całości zamówienia 540 000,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia kwoty którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 804600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 804600,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę P.P.H.U. RADEX na część czwartą zamówienia (zadanie 4) zawierała cenę 509760,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację całości zamówienia 540 000,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia kwoty którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509760,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę P.P.H.U. RADEX na część piątą zamówienia (zadanie 5) zawierała cenę 509760,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację całości zamówienia 540 000,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia kwoty którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509760,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta złożona przez Wykonawcę P.P.H.U. RADEX na część szóstą zamówienia (zadanie 6) zawierała cenę 834300,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację całości zamówienia 540 000,00 zł brutto i nie ma możliwości zwiększenia kwoty którą przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 834300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834300,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.