eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ac39c3-b990-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ac39c3-b990-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 201504P w m. Wyszynki etap IV

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 201512P w m. Prosna

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 201529P w m. Nowe Brzeźno

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej nr 201551P w m. Ostrówki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2084748,49 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2084748 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201504P, w m. Wyszynki, od km. 2+802,0 do km. 3+602,0 na części działek o nr 132/1 i 223/1, obręb ewidencyjny Wyszynki, gm. Budzyń.

Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – od 3,5 do 4,0 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m
• na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym.
• niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana.
• w konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.
• zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 800,0 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na dwunastu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.
Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• długość drogi – 800,0 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• spadki poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym – 2 % (dwustronny),
• spadki poprzeczny jezdni na łuku poziomym R1 – 3 % (jednostronny),
• szerokość pobocza – 1,0 m,
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Konstrukcja nawierzchni:
• profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42m,
• wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,0 m.

Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – 3,0 m,
• szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
• spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Projektuje się wykonanie przebudowy dwunastu zjazdów do przyległych pól i posesji w lokalizacji jak niżej, o konstrukcji:
• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.

Roboty ziemne
Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni zjazdów w ilości 49,0 m3 do wbudowania w przyległe pobocze celem uzupełnienie nasypu korony drogi. Przed wykonaniu umocnienia poboczy, po wyniesieniu konstrukcji przebudowywanej jezdni, należy wykonać dodatkowo uzupełnienie nasypu korony drogi piaskiem z dokupu o śred. grub. 14 cm w brakującej ilości 144,3 m3. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00 przy wykonaniu koryta na zjazdach i ls=0,98 na poboczu drogi. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża.

Odwodnienie:
Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie od 2 do 3 % spadku poprzecznego na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej na zieleńce.
Po wykonaniu nawierzchni ścieralnej na jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienia poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm), o grub. warstwy 10cm.
Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego wzdłuż jezdni o szer. po 1,0 m, a wzdłuż zjazdów po 1,5 m. Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do zieleńców.
Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.
Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).
Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.
Pod koroną drogi w km. 3+295 umieszczony jest poprzecznie przepust wykonany z rur betonowych o śred. 80 cm, na którym należy wykonać jego oczyszczenie z namułu i resztek roślinnych na dług. 10,0 m. Na tym przepuście, po jego lewej stronie należy wykonać remont ścianki czołowej (murka). Wzmocnienie ścianki czołowej można wykonać bloczkami betonowymi.

Oznakowanie pionowe i poziome:
Do ustawienia n/w znaki pionowe:
• w km. 2+100 str. prawa i w km. 2+875 str. lewa dwa znaki A-4,
• w odległości 15,0 m od skrzyżowania w km. 3+189 na dojeździe z drogi gminnej nr 201507P do ustawienie jest jeden znak A-7,
• w km. 3+588 str. lewa do ustawienia są dwie tablice miejscowości „Wyszynki”, E-17a z E-18a

Zabezpieczenie ruchu:
Na trzech poprzecznych przepustach w km. 2+267, 2+980 i 3+295 zaprojektowano wzdłuż przebudowywanej drogi po jej prawej i lewej stronie po dwa odcinki barier ochronnych U-14a o długości po 16,0 m.

Roboty rozbiórkowe
Na połączeniu początkowego odcinka przebudowywanej drogi musi być wykonana wcinka (frezowanie profilujące) o śred. grub. 4 cm pod ułożenie bitumicznej warstwy ścieralne. Materiał z frezowania należy wbudować w przyległe pobocze drogi.
Powierzchnia nawierzchni jezdni do frezowania wynosi 2,0 m2.

Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów oraz redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową pasa drogowego.
Do redukcji korony jest przewidzianych 10 drzew.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 683918,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201504P od km. 1+152,0 do km. 1+805,0, działka nr 297 w obrębie ewidencyjnym Prosna, gm. Budzyń.
Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – miejscowo ulepszona destruktem asfaltowym i gruzem z recyklingu,
• szerokość istniejącej jezdni – 4,0 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
• na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest destruktem asfaltowym lub gruzem z recyklingu. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.
• zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej na szerokości 4,0 i o dług. 653,0 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wykonanie warstwy mrozoochronnej na jezdni z piasku, grub. 15 cm
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej na szerokości 4,0 m i o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni pięciu zjazdów mieszanką mineralno – bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni piętnastu zjazdów mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm) o grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.



Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.

Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• długość drogi – 653,0 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• brak łuków poziomych i pionowych,
• spadki poprzeczny jezdni – 2 %,
• szerokość pobocza – 1,0 m.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Konstrukcja nawierzchni:
• wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm, o szer. 4,72 m,
• wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,
• ułożenie warstwy wiążącej o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
• ułożenie warstwy ścieralnej o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0.
Powierzchnia warstwy mrozoochronnej do ułożenia wynosi 3.082,2 m2.
Powierzchnia podbudowy zasadniczej do ułożenia wynosi 2.886,3 m2.
Powierzchnia warstwy wiążącej do ułożenia wynosi 2.690,4 m2.
Powierzchnia warstwy ścieralnej do ułożenia wynosi 2.612,0 m2.
Spadek poprzeczny jezdni wynosić będzie 2 % w kierunku do poboczy.
Spadek podłużny musi być pozostawiony bez zmian.

Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – 1,5 m,
• szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
• spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Wykonanie przebudowy pięciu zjazdów na przyległe posesje o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Wykonanie przebudowy piętnastu zjazdów na przyległe pola o konstrukcji:
• podbudowa zasadnicza o grub. 15 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm).
• warstwa ścieralna o grub. 8 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm),

Roboty ziemne
Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w całości na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni i zjazdów.
Koryto dla warstw konstrukcyjnych na jezdni należy wykonać o głębokości 37 cm i na szerokości 4,72 m (pod warstwę mrozoochronną i podbudowę zasadniczą). Niweleta warstw bitumiczne wyniesiona będzie nad istniejący teren na grubość 9 cm.
Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00.

Odwodnienie
Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni w kierunku do poboczy.
Projektuje się wykonanie uzupełnienie poboczy (lewo i prawostronnego ) mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm), o grub. warstwy 10 cm i na szerokości 1,0 m.
Przed wykonaniem tych robót należy wykonać zdjęcie warstwy humusu - 765,4 m2.
Uzupełnienie poboczy wykonać należy do wysokości krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej przyległej jezdni.
Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku na zewnątrz jezdni.
Powierzchnia poboczy umocnionych kruszywem do wykonania wynosi 1.196,0 m2.
Rowy powinny mieć kształt trapezowy o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi.
Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.

Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać redukcję korony drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową w ilości 4 szt.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 595628,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201529P, w m. Nowe Brzeźno, od km. 0+000,0 do km. 0+935,0 o łącznej długości 935,00 m na terenie działek nr 278 i 256, obręb ewidencyjny Nowe Brzeźno, gm. Budzyń.

Stan istniejący:
• nawierzchnia z betonu asfaltowego o szerokości 3,5 m
• częściowo urządzone zjazdy
• odwodnienie do rowu oraz w przyległy teren
• pas drogowy wyposażony jest w sieci zgodnie z mapą geodezyjną

Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• klasa ulicy ,,D’’ droga dojazdowa,
• prędkość projektowa Vp = 30km/h
• dostępność – nieograniczona
• kategoria ruchu KR1
• szerokość pasa ruchu – 1,75 m
• przekrój jezdni 2x1,75 m = 3,50 m
• przekrój drogi daszkowy
• spadek poprzeczny jezdni 2%, poboczy 8%
• szerokość jezdni wynosi 3,50 m, szerokość poboczy gruntowych 0,75 m
• uzupełnienie pobocza warstwą humusu grubości 8 cm, profilowanie i zagęszczenie pobocza, wysianie trawy
• zjazdy do posesji oraz na pola z betonu asfaltowego w ilości 8 szt.
• mijanka w km 0+371 do km 0+426
• łuki poziome o promieniach R: 70m, 120m, 150m, 200m, 300m, 400m

Bilans terenu:
- jezdnia bitumiczna: 3301,00 m2
- mijanka 60,00 m2
- chodniki 24,00 m2
- zjazdy 211,85 m2

Odwodnienie:
Odprowadzenie wody opadowej z powierzchni drogi częściowo w przyległy teren, częściowo do istniejącego rowu.
Oczyszczenie rowu str. L w km 0+465 - 0+670 (dł. 205 m.)
Udrożnienie istniejącego przepustu betonowego o średnicy 40 cm i długości 9 m wraz z udrożnieniem rowów str L i P o łącznej długości 20 m.

Konstrukcje nawierzchni:
• na istniejącej drodze:
- warstwa ścieralna SMA 8 50/70 KR1-2 gr. 3 cm
- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC16W 50/70 KR1-2 gr. 5 cm
- siatka z włókien szklano-węglowych (nie o sztywnych węzłach) posączona asfaltem
- istniejąca jezdnia
- skropienie istniejącej jezdni emulsją asfaltową kationową w ilości 0,6 kg/m2 (emulsja szybkorozpadowa)
- skropienie warstwy wiążąco- wyrównawczej emulsją asfaltową kationową w ilości 0,4 kg/m2 (emulsja szybkorozpadowa);
• wlot km 0+774:
- warstwa ścieralna SMA 8 50/70 KR1-2 gr. 3 cm.
- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC16W 50/70 KR1-2 gr. 5 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm
• mijanki:
- warstwa ścieralna z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm
• zjazdy:
- warstwa ścieralna z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm
• pobocze utwardzone:
- warstwa z tłucznia frakcji 0-31,5 mm z tłucznia gr. 30 cm
• chodnik:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm
- piasek średnio lub gruboziarnisty gr. 5 cm

Elementy prefabrykowane:
- krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15
- krawężnik betonowy o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15
- obrzeże betonowe o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej z oporem
- obrzeże betonowe o wymiarach 6x20 cm na ławie z pospółki

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 451932,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201551P, w m. Ostrówki, od km. 0+002,5 do km. 0+565,0 na terenie działek nr 7, 69 oraz 74/1, obręb ewidencyjny Ostrówki, gm. Budzyń.

Stan istniejący:
• teren zabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – od 4,0 do 4,5 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
• jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym
• niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana
• w konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki
Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i o dług. 562,5 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 10cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych o łącznej grubości 9cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na siedmiu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
• odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległego istniejącego rowu przydrożnego lub zieleńców.
• Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.

Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• długość drogi – 562,5 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• spadki poprzeczny jezdni – 2 %,
• szerokość pobocza – 1,0 m.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Konstrukcja nawierzchni:
Konstrukcja nawierzchni jezdni od km. 0+002,5 do km. 0+538,0 przedstawia się następująco:
• wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,72 m,
• wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem
C50/30, grub. warstwy 10 cm, o szer. 4,42 m,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,12 m,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,00 m.
Konstrukcja nawierzchni jezdni od km. 0+538,0 do km. 0+565,0 przedstawia się następująco:
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,12 m,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,00 m.

Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – 2,5 m, szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
• spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Projektuje się wykonanie przebudowy siedmiu zjazdów do przyległych pól i posesji o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.

Roboty ziemne
Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni w ilości 26,3 m3 do wbudowania w przyległe pobocze,
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdów w ilości 9,3 m3 do wbudowania w przyległe pobocze,
- po wyniesieniu konstrukcji przebudowywanej jezdni, należy wykonać uzupełnienie nasypu korony drogi przed wykonaniu umocnienia poboczy o śred. grub. 10 cm i na szer. 85 cm w ilości 94,1m3. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00 przy wykonaniu koryta i ls=0,98 na poboczu drogi.

Odwodnienie
Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej do istniejącego rowu przydrożnego lub na zieleńce.
Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego po 1,0 m. Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do zieleńców.
Po prawej stronie drogi umieszczony jest rów przydrożny, który obecnie jest w złym stanie technicznym, dlatego należy wykonać jego konserwację poprzez wykonanie pogłębienia i oczyszczania z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp tego rowu. Rów należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.
Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).
Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.

Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów rosnących wzdłuż korony drogi o długości 152,0 mb.
W pasie drogowym od km. 0+507 do km. 0+515, strona prawa, pozostawiono po wycince drzew pnie i karpiny drzew o średnicy od 40 do 50 cm w ilości 5 szt, które nie pozwalają na wykonanie zaprojektowanej konserwacji rowu przydrożnego, dlatego należy je usunąć i wykarczować.

Oznakowanie pionowe
na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 201552P ustawić n/w nowe znaki pionowe:
• przy drodze gminnej nr 201551P w odległ. 15 m od krawędzi drogi gminnej nr 201552P, znak A-7 – 1 szt.,
• przy drodze gminnej nr 201552P w odległ. 50 m od skrzyżowania z drogą gminną nr 201551P, dla obu kierunków ruchu, znak D-1 – 2 szt.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 379870,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841220,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1031170,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841220,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841220,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 732623,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983264,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 732623,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 732623,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555877,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098767,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555877,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 558 182 32 07

7.3.3) Ulica: Młyńska 22

7.3.4) Miejscowość: Nakło Nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555877,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467240,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621815,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467240,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5621804660

7.3.3) Ulica: Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467240,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.