eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa dróg w Gminie Budzyń



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ac39c3-b990-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025970/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 201504P w m. Wyszynki etap IV

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 201512P w m. Prosna

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 201529P w m. Nowe Brzeźno

1.1.7 Przebudowa drogi gminnej nr 201551P w m. Ostrówki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ac39c3-b990-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
-komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
-włączona obsługa JavaScript;
-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKM.272.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201504P, w m. Wyszynki, od km. 2+802,0 do km. 3+602,0 na części działek o nr 132/1 i 223/1, obręb ewidencyjny Wyszynki, gm. Budzyń.

Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – od 3,5 do 4,0 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m
• na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym.
• niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana.
• w konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.
• zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 800,0 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na dwunastu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.
Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• długość drogi – 800,0 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• spadki poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym – 2 % (dwustronny),
• spadki poprzeczny jezdni na łuku poziomym R1 – 3 % (jednostronny),
• szerokość pobocza – 1,0 m,
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Konstrukcja nawierzchni:
• profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42m,
• wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,0 m.

Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – 3,0 m,
• szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
• spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Projektuje się wykonanie przebudowy dwunastu zjazdów do przyległych pól i posesji w lokalizacji jak niżej, o konstrukcji:
• warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm,
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.

Roboty ziemne
Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni zjazdów w ilości 49,0 m3 do wbudowania w przyległe pobocze celem uzupełnienie nasypu korony drogi. Przed wykonaniu umocnienia poboczy, po wyniesieniu konstrukcji przebudowywanej jezdni, należy wykonać dodatkowo uzupełnienie nasypu korony drogi piaskiem z dokupu o śred. grub. 14 cm w brakującej ilości 144,3 m3. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00 przy wykonaniu koryta na zjazdach i ls=0,98 na poboczu drogi. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża.

Odwodnienie:
Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie od 2 do 3 % spadku poprzecznego na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej na zieleńce.
Po wykonaniu nawierzchni ścieralnej na jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienia poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm), o grub. warstwy 10cm.
Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego wzdłuż jezdni o szer. po 1,0 m, a wzdłuż zjazdów po 1,5 m. Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do zieleńców.
Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.
Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).
Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.
Pod koroną drogi w km. 3+295 umieszczony jest poprzecznie przepust wykonany z rur betonowych o śred. 80 cm, na którym należy wykonać jego oczyszczenie z namułu i resztek roślinnych na dług. 10,0 m. Na tym przepuście, po jego lewej stronie należy wykonać remont ścianki czołowej (murka). Wzmocnienie ścianki czołowej można wykonać bloczkami betonowymi.

Oznakowanie pionowe i poziome:
Do ustawienia n/w znaki pionowe:
• w km. 2+100 str. prawa i w km. 2+875 str. lewa dwa znaki A-4,
• w odległości 15,0 m od skrzyżowania w km. 3+189 na dojeździe z drogi gminnej nr 201507P do ustawienie jest jeden znak A-7,
• w km. 3+588 str. lewa do ustawienia są dwie tablice miejscowości „Wyszynki”, E-17a z E-18a

Zabezpieczenie ruchu:
Na trzech poprzecznych przepustach w km. 2+267, 2+980 i 3+295 zaprojektowano wzdłuż przebudowywanej drogi po jej prawej i lewej stronie po dwa odcinki barier ochronnych U-14a o długości po 16,0 m.

Roboty rozbiórkowe
Na połączeniu początkowego odcinka przebudowywanej drogi musi być wykonana wcinka (frezowanie profilujące) o śred. grub. 4 cm pod ułożenie bitumicznej warstwy ścieralne. Materiał z frezowania należy wbudować w przyległe pobocze drogi.
Powierzchnia nawierzchni jezdni do frezowania wynosi 2,0 m2.

Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów oraz redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową pasa drogowego.
Do redukcji korony jest przewidzianych 10 drzew.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201504P od km. 1+152,0 do km. 1+805,0, działka nr 297 w obrębie ewidencyjnym Prosna, gm. Budzyń.
Stan istniejący:
• teren niezabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – miejscowo ulepszona destruktem asfaltowym i gruzem z recyklingu,
• szerokość istniejącej jezdni – 4,0 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
• na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest destruktem asfaltowym lub gruzem z recyklingu. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki.
• zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej na szerokości 4,0 i o dług. 653,0 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wykonanie warstwy mrozoochronnej na jezdni z piasku, grub. 15 cm
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej na szerokości 4,0 m i o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni pięciu zjazdów mieszanką mineralno – bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni piętnastu zjazdów mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm) o grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.



Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.

Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• długość drogi – 653,0 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• brak łuków poziomych i pionowych,
• spadki poprzeczny jezdni – 2 %,
• szerokość pobocza – 1,0 m.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Konstrukcja nawierzchni:
• wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm, o szer. 4,72 m,
• wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,
• ułożenie warstwy wiążącej o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,
• ułożenie warstwy ścieralnej o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0.
Powierzchnia warstwy mrozoochronnej do ułożenia wynosi 3.082,2 m2.
Powierzchnia podbudowy zasadniczej do ułożenia wynosi 2.886,3 m2.
Powierzchnia warstwy wiążącej do ułożenia wynosi 2.690,4 m2.
Powierzchnia warstwy ścieralnej do ułożenia wynosi 2.612,0 m2.
Spadek poprzeczny jezdni wynosić będzie 2 % w kierunku do poboczy.
Spadek podłużny musi być pozostawiony bez zmian.

Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – 1,5 m,
• szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
• spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Wykonanie przebudowy pięciu zjazdów na przyległe posesje o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.
Wykonanie przebudowy piętnastu zjazdów na przyległe pola o konstrukcji:
• podbudowa zasadnicza o grub. 15 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm).
• warstwa ścieralna o grub. 8 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm),

Roboty ziemne
Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w całości na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni i zjazdów.
Koryto dla warstw konstrukcyjnych na jezdni należy wykonać o głębokości 37 cm i na szerokości 4,72 m (pod warstwę mrozoochronną i podbudowę zasadniczą). Niweleta warstw bitumiczne wyniesiona będzie nad istniejący teren na grubość 9 cm.
Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00.

Odwodnienie
Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni w kierunku do poboczy.
Projektuje się wykonanie uzupełnienie poboczy (lewo i prawostronnego ) mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm), o grub. warstwy 10 cm i na szerokości 1,0 m.
Przed wykonaniem tych robót należy wykonać zdjęcie warstwy humusu - 765,4 m2.
Uzupełnienie poboczy wykonać należy do wysokości krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej przyległej jezdni.
Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku na zewnątrz jezdni.
Powierzchnia poboczy umocnionych kruszywem do wykonania wynosi 1.196,0 m2.
Rowy powinny mieć kształt trapezowy o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi.
Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.

Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać redukcję korony drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową w ilości 4 szt.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201529P, w m. Nowe Brzeźno, od km. 0+000,0 do km. 0+935,0 o łącznej długości 935,00 m na terenie działek nr 278 i 256, obręb ewidencyjny Nowe Brzeźno, gm. Budzyń.

Stan istniejący:
• nawierzchnia z betonu asfaltowego o szerokości 3,5 m
• częściowo urządzone zjazdy
• odwodnienie do rowu oraz w przyległy teren
• pas drogowy wyposażony jest w sieci zgodnie z mapą geodezyjną

Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• klasa ulicy ,,D’’ droga dojazdowa,
• prędkość projektowa Vp = 30km/h
• dostępność – nieograniczona
• kategoria ruchu KR1
• szerokość pasa ruchu – 1,75 m
• przekrój jezdni 2x1,75 m = 3,50 m
• przekrój drogi daszkowy
• spadek poprzeczny jezdni 2%, poboczy 8%
• szerokość jezdni wynosi 3,50 m, szerokość poboczy gruntowych 0,75 m
• uzupełnienie pobocza warstwą humusu grubości 8 cm, profilowanie i zagęszczenie pobocza, wysianie trawy
• zjazdy do posesji oraz na pola z betonu asfaltowego w ilości 8 szt.
• mijanka w km 0+371 do km 0+426
• łuki poziome o promieniach R: 70m, 120m, 150m, 200m, 300m, 400m

Bilans terenu:
- jezdnia bitumiczna: 3301,00 m2
- mijanka 60,00 m2
- chodniki 24,00 m2
- zjazdy 211,85 m2

Odwodnienie:
Odprowadzenie wody opadowej z powierzchni drogi częściowo w przyległy teren, częściowo do istniejącego rowu.
Oczyszczenie rowu str. L w km 0+465 - 0+670 (dł. 205 m.)
Udrożnienie istniejącego przepustu betonowego o średnicy 40 cm i długości 9 m wraz z udrożnieniem rowów str L i P o łącznej długości 20 m.

Konstrukcje nawierzchni:
• na istniejącej drodze:
- warstwa ścieralna SMA 8 50/70 KR1-2 gr. 3 cm
- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC16W 50/70 KR1-2 gr. 5 cm
- siatka z włókien szklano-węglowych (nie o sztywnych węzłach) posączona asfaltem
- istniejąca jezdnia
- skropienie istniejącej jezdni emulsją asfaltową kationową w ilości 0,6 kg/m2 (emulsja szybkorozpadowa)
- skropienie warstwy wiążąco- wyrównawczej emulsją asfaltową kationową w ilości 0,4 kg/m2 (emulsja szybkorozpadowa);
• wlot km 0+774:
- warstwa ścieralna SMA 8 50/70 KR1-2 gr. 3 cm.
- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC16W 50/70 KR1-2 gr. 5 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm
• mijanki:
- warstwa ścieralna z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm
• zjazdy:
- warstwa ścieralna z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm
• pobocze utwardzone:
- warstwa z tłucznia frakcji 0-31,5 mm z tłucznia gr. 30 cm
• chodnik:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm
- piasek średnio lub gruboziarnisty gr. 5 cm

Elementy prefabrykowane:
- krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15
- krawężnik betonowy o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15
- obrzeże betonowe o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej z oporem
- obrzeże betonowe o wymiarach 6x20 cm na ławie z pospółki

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201551P, w m. Ostrówki, od km. 0+002,5 do km. 0+565,0 na terenie działek nr 7, 69 oraz 74/1, obręb ewidencyjny Ostrówki, gm. Budzyń.

Stan istniejący:
• teren zabudowany,
• przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,
• nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,
• szerokość istniejącej jezdni – od 4,0 do 4,5 m,
• brak chodników,
• pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.
• jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym
• niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana
• w konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki
Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i o dług. 562,5 mb.

Planowany ogólny zakres robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 10cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych o łącznej grubości 9cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na siedmiu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
• odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległego istniejącego rowu przydrożnego lub zieleńców.
• Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.
Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.

Dane projektowe:
• klasa drogi – D,
• prędkość projektowa – Vp=40 km/h,
• ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,
• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,
• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,
• kategoria ruchu – KR-1,
• max pochylenie podłużne 10 %.
• głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,
• grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.
Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:
• długość drogi – 562,5 m,
• szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,
• spadki poprzeczny jezdni – 2 %,
• szerokość pobocza – 1,0 m.
Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.
Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.
Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.

Konstrukcja nawierzchni:
Konstrukcja nawierzchni jezdni od km. 0+002,5 do km. 0+538,0 przedstawia się następująco:
• wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,72 m,
• wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem
C50/30, grub. warstwy 10 cm, o szer. 4,42 m,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,12 m,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,00 m.
Konstrukcja nawierzchni jezdni od km. 0+538,0 do km. 0+565,0 przedstawia się następująco:
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,
• warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,12 m,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o
szer. 4,00 m.

Parametry techniczne zjazdów:
• długość po osi – 2,5 m, szerokość – 4,0 m,
• połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,
• spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,
• spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.
Projektuje się wykonanie przebudowy siedmiu zjazdów do przyległych pól i posesji o konstrukcji:
• podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,
• warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,
• warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.

Roboty ziemne
Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni w ilości 26,3 m3 do wbudowania w przyległe pobocze,
- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdów w ilości 9,3 m3 do wbudowania w przyległe pobocze,
- po wyniesieniu konstrukcji przebudowywanej jezdni, należy wykonać uzupełnienie nasypu korony drogi przed wykonaniu umocnienia poboczy o śred. grub. 10 cm i na szer. 85 cm w ilości 94,1m3. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00 przy wykonaniu koryta i ls=0,98 na poboczu drogi.

Odwodnienie
Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej do istniejącego rowu przydrożnego lub na zieleńce.
Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego po 1,0 m. Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do zieleńców.
Po prawej stronie drogi umieszczony jest rów przydrożny, który obecnie jest w złym stanie technicznym, dlatego należy wykonać jego konserwację poprzez wykonanie pogłębienia i oczyszczania z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp tego rowu. Rów należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.
Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).
Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.

Zieleń
Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów rosnących wzdłuż korony drogi o długości 152,0 mb.
W pasie drogowym od km. 0+507 do km. 0+515, strona prawa, pozostawiono po wycince drzew pnie i karpiny drzew o średnicy od 40 do 50 cm w ilości 5 szt, które nie pozwalają na wykonanie zaprojektowanej konserwacji rowu przydrożnego, dlatego należy je usunąć i wykarczować.

Oznakowanie pionowe
na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 201552P ustawić n/w nowe znaki pionowe:
• przy drodze gminnej nr 201551P w odległ. 15 m od krawędzi drogi gminnej nr 201552P, znak A-7 – 1 szt.,
• przy drodze gminnej nr 201552P w odległ. 50 m od skrzyżowania z drogą gminną nr 201551P, dla obu kierunków ruchu, znak D-1 – 2 szt.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
- na część nr 1: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
- na część nr 2: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
- na część nr 3: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
- na część nr 4: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE LUB WIĘCEJ CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ: 1.000.000,00 ZŁ (JEDEN MILION ZŁOTYCH).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

2) zdolności technicznej lub zawodowej: tj.:
a) doświadczenie:
posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane , z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;
WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA KILKA CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKÓW JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Uwaga:
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
b) dysponują lub będą dysponować:
- kierownikiem budowy/robót (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Osoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy w trakcie realizacji zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będzie zmuszony do zmiany kierownika budowy musi zapewnić udział osoby, o wiedzy i doświadczeniu odpowiadającym warunkom określonym w niniejszym SWZ.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ).
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 7),
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5)
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 3.
Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
a) dla części Nr 1 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)
b) dla części Nr 2 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł)
c) dla części Nr 3 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)
d) dla części Nr 4 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł)
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń
Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej,
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) musi zawierać postanowienie o następującej treści :
Beneficjent ma prawo zgłaszania roszczeń w terminie do 5 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.

7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 10.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich dokonania zawarto w Projekcie umowy –
odpowiednio załącznik Nr 6.1, nr 6.2, nr 6.3, nr 6.4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.