Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170496/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00180383/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karmelicka 5
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 823 22 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbury@zzozwadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/zzozwadowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Pubiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fb8af5e-2329-4a07-b0c8-4a00f5c84aff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065620/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
33141613-0 - Pojemniki na krew
33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38434000-6 - Analizatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273378,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273378,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273378,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk Sobolewska Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 120846540
7.3.3) Ulica: prof. Michała Życzkowskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273378,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-09 do 2027-05-09INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Dostawa wyposażenia edukacyjnego jako pierwszego wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Wykonanie przeglądów, konserwacji i napraw dźwigów osobowych, towarowych, platform podnośnych i dźwignika w ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach
- Usuwanie (w tym holowanie) pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. ,,Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1778K Witanowice - Lgota - Wyźrał w km ok. 2+070,00 do km ok. 3+080,00 w m. Witanowice, Lgota
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych do procesów biofarmaceutycznych w ramach badań nad wektorem lentiwirusowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych do analizatora parametrów krytycznych ABL 90 FLEX wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych backup na okres 36 miesięcy
- Dostawa laboratoryjnych materiałów filtracyjnych. Zamówienie finansowane ze środków programu Hydrostrateg "Innowacje dla gospodarki wodnej i żeglugi śródlądowej" Hydrostrateg2/0016/2023
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych, parafiny, taśm do zaklejarek, filtrów węgłowych, krążków bibułowych, testów laboratoryjnych oraz próbówek określonych w 6 pakietach.
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.