Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00217723/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00249852/01 - Wynik z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w przyczepach gastronomicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI IM. GEN. JERZEGO ZIĘTKA SPÓŁKA AKCYJNA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Różana 2
1.4.2.) Miejscowość: Chorzów
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-501
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230484
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00217723
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wykonawca/y jest/są zobowiązany/i złożyć wraz z ofertą, tj. formularzem ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ oraz 1a do SWZ) w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób umocowanej/ych do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, następujące załączniki:
1) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego), w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób umocowanej/ych do reprezentowania Wykonawcy, w zakresie w jakim
potwierdza okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ustawy Pzp;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 2 do formularza ofertowego) w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób
umocowanej/ych do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie w jakim potwierdza okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ustawy Pzp;
3) zobowiązanie (Załącznik nr 3 do formularza ofertowego) lub inny podmiotowy środek dowodowy podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy;
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożone na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do formularza ofertowego) – jeżeli dotyczy;
5) pełnomocnictwo – zgodnie z którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy;
6) pełnomocnictwo – w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – jeżeli dotyczy;
7) dokument potwierdzający wniesienie wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej) – dotyczy formy niepieniężnej wadium.
Dokumenty, o których mowa w pkt 1)-6) należy sporządzić i przekazać zgodnie z pkt X SWZ.
Po zmianie:
Wykonawca/y jest/są zobowiązany/i złożyć wraz z ofertą, tj. formularzem ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ oraz 1a do SWZ) w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób umocowanej/ych do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, następujące załączniki:
1) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego), w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób umocowanej/ych do reprezentowania Wykonawcy, w zakresie w jakim
potwierdza okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ustawy Pzp;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 2 do formularza ofertowego) w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób
umocowanej/ych do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie w jakim potwierdza okoliczności, o których mowa w treści art. 57 ustawy Pzp;
3) zobowiązanie (Załącznik nr 3 do formularza ofertowego) lub inny podmiotowy środek dowodowy podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli dotyczy;
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożone na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do formularza ofertowego) – jeżeli dotyczy;
5) pełnomocnictwo – zgodnie z którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy;
6) pełnomocnictwo – w przypadku gdy oferta nie została podpisana przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – jeżeli dotyczy;
Dokumenty, o których mowa w pkt 1)-6) należy sporządzić i przekazać zgodnie z pkt X SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Zamawiający wymaga wadium Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Wszystkie informacje dot. wadium zostały opisane w rozdziale XV SWZ.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-16 11:15
Po zmianie:
2025-05-19 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-16 11:20
Po zmianie:
2025-05-19 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-14
Po zmianie:
2025-06-17
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dotyczącej estakady drogowej w ciągu ul. Katowickiej (DK79) w Chorzowie, obejmującej przekroczenie linii kolejowej nr 131 oraz terenów przyległych do Rynku
- Świadczenie usług pocztowych i usługi poczty firmowej dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - III/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - II/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 24 w Chorzowie, ul. Lompy 16 - II/2025
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, ochrony imprez, ochrony fizycznej (...) oraz konwojowania wartości pieniężnych na rzecz Parku Śląskiego im. gen. Jerzego Ziętka S.A. w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Sprzętu AGD dla Wydziału Nauk Społecznych
- Zakup i dostawa artykułów gospodarczych
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowcy z pasją z Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku" cz. 1 i cz. 2
- Dostawa dwóch zamrażarek laboratoryjnych dla IFJ PAN w Krakowie dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.47.2025)
- Dostawa sprzętu gastronomicznego do budynku bursy należącego do Szkoły Policji w Pile
- Dostawa urządzeń gastronomicznych dla Zespołu Zamkowo-Parkowego w Baranowie Sandomierskim
więcej: Przemysłowy sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





