Og³oszenie z dnia 2021-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00263927/01 - Wynik z dnia 2021-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu ¦wiebodziñskiego w sezonie 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦wiebodziñski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777660
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684755306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.nowakowski@powiat.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu ¦wiebodziñskiego w sezonie 2021/2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2843cf83-2b30-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00228807
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001663/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/powiatswiebodzinski.zamowienia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
System jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/powiatswiebodzinski.zamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
System jest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/powiatswiebodzinski.zamowienia
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania.
5. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Wewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania.
6. Zadawanie pytañ przez Wykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu.
7. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
8. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
• Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11
• Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek
• system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze
b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
• zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
• w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web
• oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
9. U¿ycie przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzale¿nione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcê Regulaminu korzystania z us³ug Systemu na witrynie internetowej przy zak³adaniu profilu Wykonawcy.
10. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezp³atne.
11. U¿ytkownikom Zewnêtrznym Wykonawcy przys³uguje prawo korzystania z asysty obejmuj±cej wsparcie techniczne w kwestiach dotycz±cych korzystania z Systemu, polegaj±ce na doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach okre¶lonych w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu
12. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: b.nowakowski@powiat.swiebodzin.pl (nie dotyczy sk³adania ofert ).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informujê, i¿:
1) Administratorem danych osobowych jest Starosta ¦wiebodziñski z siedzib± w ¦wiebodzinie (66-200) przy ul. Kolejowej 2 Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres email: starostwo@powiat.swiebodzin.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez email iod@powiat.swiebodzin.pl Z inspektorem ochrony danych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z tre¶ci± art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a nastêpnie realizacji postanowieñ umownych zwi±zanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powy¿ej, dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, je¿eli wymagane by³oby to w celu realizacji postanowieñ umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ) nie przys³uguje Pani/Panu prawo do:
a) usuniêcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowieñ umownych. Niepodanie danych bêdzie skutkowa³o brakiem mo¿liwo¶ci rozpatrzenia oferty z³o¿onej w postêpowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PEZ.272.1.17.2021.BN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu ¶wiebodziñskiego w sezonie zimowym 2021/2022r.. W ramach zimowego utrzymania dróg powiatowych Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania nastêpuj±cych zadañ:
1. Gotowo¶æ do wykonywania us³ug zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg (nadzór, dy¿ury, gotowo¶æ do pracy sprzêtu i operatorów) ilo¶æ 3000h,
2. Prowadzenie zimowego utrzymania dróg powiatowych w zakresie od¶nie¿ania (szeroko¶æ od¶nie¿ania nie mniej ni¿ 2,5m) i posypywania. Ilo¶æ 1200 h,
3. Przegl±d i konserwacja posypywarek i p³ugów przed sezonem zimowym wraz z uzupe³nieniem czê¶ci 3 szt. piaskarek i 2 szt. p³ugów,
4. Interwencyjne od¶nie¿anie (przy du¿ych opadach ¶niegu) – dodatkowy sprzêt.
Wywóz ¶niegu z ulic – dodatkowy sprzêt. Razem 1000h,
5. Mycie, oczyszczenie, konserwacja i odstawienie sprzêtu na miejsce magazynowania po sezonie zimowym,
6. Pozimowe sprz±tanie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczêcia akcji od zg³oszenia zamawiaj±cego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów- dokumentu potwierdzaj±cego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wykonawca musi byæ zarejestrowany, jako firma lub w³a¶ciwa osoba prawna, bêd±ca w stanie wykonaæ wymienione w przedmiocie zamówienia zadanie – podjêcie i wykonanie transportu drogowego wymaga uzyskania odpowiedniej licencji na wykonanie transportu drogowego, zwanej dalej licencj± zgodnie z ustaw± z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 500 000,00 z³ s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100.
1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1.2.4.1 wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami o których jest mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Za spe³niony warunek Zamawiaj±cy uzna wykazanie, co najmniej dwóch zadañ o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto (dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto) ka¿de. Wykonawcy winni za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie np. referencje, protoko³y odbioru
1.2.4.2 Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia I wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Zamawiaj±cy uzna warunek je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e ma do dyspozycji pracowników zdolnych do wykonania zadania i posiadaj±cych do¶wiadczenie w pracach zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg i transportem drogowym. Pod pojêciem do¶wiadczenie Zamawiaj±cy rozumie udzia³ i pracê kierowcy (operatora), co najmniej w ci±gu jednego sezonu zimowego na sprzêcie do prac przy zimowym utrzymaniu dróg.
1.2.4.3 wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami w tym, co najmniej:
- no¶niki piaskarek 9samochody ciê¿arowe przystosowane do pracy z piaskark± i p³ugiem od¶nie¿nym – 3 szt.
- ³adowarka o pojemno¶ci ³y¿ki 0,3 0,6 m3 – 1 szt.
- p³ug od¶nie¿ny – 1 szt.
- ³adowarka o pojemno¶ci min. 1m3 – 1 szt.
- ³adowarka o pojemno¶ci ³y¿ki min. 1 m3– 1 szt.
- samochód samowy³adowczy o ³adowno¶ci min. 6 ton– 1 szt.
- rezerwowa piaskarka – 1 szt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2.1.1. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego powy¿ej przez Zamawiaj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego, Wykonawca sk³ada inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
2.1.2. wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami o których jest mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Za³±cznik nr 3 do formularza oferty;
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powy¿ej dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
2.1.3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 2 do formularza oferty.
2.1.4. wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do formularza oferty;
2.1.5. dokumentu potwierdzaj±cego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem, wykonawca musi byæ zarejestrowany, jako firma lub w³a¶ciwa osoba prawna, bêd±ca w stanie wykonaæ wymienione w przedmiocie zamówienia zadanie – podjêcie i wykonanie transportu drogowego wymaga uzyskania odpowiedniej licencji na wykonanie transportu drogowego, zwanej dalej licencj± zgodnie z ustaw± z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa Rozdziale I, ust. 4, pkt 4.2. i 4.3. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy zosta³ okre¶lony w § 9 umowy za³. nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/powiatswiebodzinski.zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Cykliczne dostawy leków, materia³ów jednorazowego u¿ytku oraz materia³ów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie
- Dostawa umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa ¦wiebodzin w roku 2025
- Modernizacja podwórka przy ul. 30-go Stycznia 12 w ¦wiebodzinie wraz z odwodnieniem
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie utrzymania porz±dku i czysto¶ci na nieruchomo¶ciach bêd±cych w zasobach i zarz±dzie Miejskiego Zak³adu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi sprz±tania i utrzymania w ci±g³ej czysto¶ci budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elbl±gu.
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ci±gów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- ¦wiadczenie us³ug od¶nie¿ania i zwalczania ¶lisko¶ci oraz innych us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podzia³em na 5 zadañ (czê¶ci)
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiekcie oraz us³uga utrzymania zieleni i od¶nie¿ania dróg, parkingów, chodników, ci±gów komunikacyjnych na terenach przyleg³ych do obiektu.
- Utrzymanie czysto¶ci w budynkach oraz na terenach przyleg³ych, a tak¿e utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
wiêcej: Us³ugi usuwania oblodzeñ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.