Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00147319/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane polegające na rozbiórce budowli oraz budynków gospodarczych i mieszkalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STRZELCE OPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-strzelce-opolskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane polegające na rozbiórce budowli oraz budynków gospodarczych i mieszkalnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff41a9c0-c968-4ed6-af07-f493da8cf5e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228103
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00141523/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane polegające na rozbiórce budowli oraz budynków gospodarczych i mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I - obejmujący obiekty w miejscowości Kadłub ul. Wodna 11, nr działki ewid. 1472 obręb Kadłub. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tego pakietu znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ i w załącznikach 1a-g do tego załącznika4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II– obejmujący obiekty w miejscowości Górażdże ul. Kolejowa 13, nr działki ewid. 228/11 obręb Górażdże oraz Górażdże ul. Kolejowa 16 nr działki ewid 288/7 obręb Górażdże. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tego pakietu znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ i w załącznikach 2a-g do tego załącznika.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III - obejmujący obiekty w miejscowości Daniec ul. Dzierżonia 2A, nr działki ewid. 164/1 obręb Daniec . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tego pakietu znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ i w załącznikach 3a-f do tego załącznika.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20049,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20049,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABART Artur Hurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561080833
7.3.3) Ulica: Stawowa 41
7.3.4) Miejscowość: Izbicko
7.3.5) Kod pocztowy: 47-180
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60885,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188673,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60885,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABART Artur Hurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561080833
7.3.3) Ulica: Stawowa 41
7.3.4) Miejscowość: Izbicko
7.3.5) Kod pocztowy: 47-180
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60885,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113898,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABART Artur Hurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561080833
7.3.3) Ulica: Stawowa 41
7.3.4) Miejscowość: Izbicko
7.3.5) Kod pocztowy: 47-180
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE UTRATA ARTUR HUREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Odnowa nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- "Remont utwardzonej nawierzchni podwórka budynku przy ul. Krakowskiej 19-23 w Strzelcach Opolskich, na działce gminnej nr 1900/11 oraz przy ul. Marka Prawego 7 na działce gminnej nr 5047/2"
- Modernizacja budynku SOR Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich
- Dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość, realizującego (...)"
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- Poprawa infrastruktury edukacyjnej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Górnej poprzez adaptację budynku dydaktycznego Nr 4
- Wykonanie termomodernizacji Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie - wymiana stolarki okiennej skrzynkowej oraz modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
- "Remont wielofunkcyjnego boiska szkolnego w Młyńczyskach."
- AD/ZP/53/25 Przebudowa, remont, termomodernizacja oraz zmiana sposobu użytkowania parteru budynku Domu Studenckiego nr 3 ul. Kórnicka 5, 61-132 Poznań, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.