Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi” - powtórzenie podobnych usług
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 6
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi” - powtórzenie podobnych usług2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a9549e0-2a82-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym nr ogłoszenia 572640-N-2019 Zamawiający przewidział możliwość powtórzenia podobnych usług. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamówienie podstawowe nr KZP/7/V/2019 zostało udzielone dnia 19.08.2019 r. Szacując wartość zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział powtórzenie podobnych usług w wysokości 50 000 zł netto. Z kwoty tej pozostaje do wykorzystania 31 048,99 zł netto.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/15/X/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26109,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie podobnych usług w ramach zadnia:
„Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi” (Nr KZP/7/V/2019)
W okresie od 07.10.2021 r. do 31.10.2021 r. zakres wykonywanych czynności przedstawia się następująco:
● Obsługa portierni (w tym obsługa centrali telefonicznej i monitoringu);
• Prowadzenie dokumentacji wydawania i zdawania kluczy od poszczególnych obiektów i pomieszczeń;
• Kulturalna, grzeczna i rzeczowa obsługa klientów;
• Sprawdzanie zabezpieczenia wszystkich pomieszczeń drzwi, okien, atrakcji świetlnych, ogrodzenia, terenu obiektu, oraz pilnowanie przestrzegania zakazu przebywania na terenie obiektu osób postronnych po godzinach funkcjonowania Kąpieliska Leśnego;
• Stała kontrola i niezwłoczne informowanie Kierownika obiektu o wszelkich przypadkach uszkodzenia ogrodzenia;
• Egzekwowanie przestrzegania zakazu kąpieli w basenach.
• Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika obiektu;
• Przekazywanie meldunków z poprzedniej doby i zmiany nocnej do godz. 8.00 na portiernię Hali Widowiskowo-Sportowej w Zabrzu przy ul. Matejki 6;
• W razie pożaru pracownik ochrony winien natychmiast powiadomić Straż Pożarną, kierownictwo firmy ochraniarskiej, kierownictwo Obiektu, Grupę Interwencyjną i niezwłocznie przystąpić do gaszenia pożaru dostępnymi środkami nie narażając zdrowia i życia;
• W razie stwierdzenia usiłowania bądź dokonania przestępstwa na chronionym obiekcie, pracownik ochrony niezwłocznie wzywa Policję, Grupę Interwencyjną, powiadamia kierownictwo obiektu, a następnie zabezpiecza ślady i dowody rzeczowe na miejscu zdarzenia, do czasu przybycia organów ścigania;
• Usługa monitorowania obiektu za pomocą monitoringu wizyjnego obejmuje obserwację bramy wejściowej, kasy, alei głównej, terenu placu zabaw;
• Analiza informacji z podglądu systemu monitoringu wizyjnego z wybranych kamer.
• Wyposażenie obiektu w przenośny system czytników transponderów zbliżeniowych przeznaczony do rejestracji obecności osób w wyznaczonych punktach obiektu lub terenu wraz z możliwością drukowania raportów (12 szt.)
Punkty kontroli Wykonawca zainstaluje na stałe w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania serwisów i koniecznych napraw oraz utrzymania sprzętu w stałej sprawności. Wydruki z systemu nadzoru będą dołączane do faktury. Czasookres odbijania punktów kontrolnych będzie określany przez Zamawiającego i zapisany w Regulaminie ochrony – zwanym dalej Regulaminem obiektu.
• Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli stanu obłożenia oraz sposobu pełnienia służby przez pracowników ochrony co najmniej dwa razy w tygodniu na różnych zmianach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32944,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32944,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32944,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ochrony Szkolenia Asekuracji FOSA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272360738
7.3.3) Ulica: Katowicka 115 C
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32944,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy
Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach
- aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - nie dotyczy
- etykietę lub mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - nie dotyczy
- w ramach kryterium kosztu, rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy - nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





