Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087873/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa muru oporowego wraz z modernizacją alejek w pn. części Parku Bagry Wielkie”, dla ZZM w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122010240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa muru oporowego wraz z modernizacją alejek w pn. części Parku Bagry Wielkie”, dla ZZM w Krakowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb85ad6a-3337-4f4c-b5cd-6373a9138d65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045761/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.61 Wyłonienie wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadań pn. "Bagry 2.0" oraz "Zalew Bagry - zagospodarowanie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.4.25.BM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 957806,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa muru oporowego wraz z modernizacją alejek w pn. części Parku Bagry Wielkie”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: ZZM/O1.127/18 Zalew Bagry – zagospodarowanie oraz zadania ZZM/O1.201/25 Bagry 2.0 BO ogólnomiejski edycja XI.
1.3 Zakres zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu w zakresie budowy muru oporowego, podestu drewnianego i nawierzchni mineralno-żywicznej wzdłuż muru, schodów terenowych, modernizacji palisady, wykonanie narzutu kamiennego, modernizację nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z obrzeżami w rejonie plaży pn. między ul. Kaczą, a ul. Kozią, odtworzenie trawników, modernizację nawierzchni mineralnych w rejonie plaży pn. alejka wsch.-zach. wraz wykonaniem nowych nawierzchni z betonu szczotkowanego w obrębie placyków do gry w szachy, odtworzenie trawników, na terenie części dz. 338/7, 339/4, 205/6, 282/1 obr. P-28, jedn. ewid Podgórze, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
1.4 Dokumentacja obejmuje niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje, a w tym decyzję pozwolenia na budowę znak: AU-01-4.6740.1.724.2022.GPA nr 763/6740.1/2022 z dnia 21.06.2022r.
1.5 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.6 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi prace rozbiórkowe, przygotowawcze, roboty budowlane w zakresie budowy muru oporowego, podestu drewnianego i nawierzchni mineralno-żywicznej wzdłuż muru, schodów terenowych, modernizacji palisady, wykonanie narzutu kamiennego trawników (zakres I według dokumentacji projektowej).
1.7 Zamówienie w zakresie prawa opcji nr 1 obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją nawierzchni mineralno-żywicznej wraz z obrzeżami w rejonie plaży pn. między ul. Kaczą, a ul. Kozią, odtworzenie trawników (zakres II według dokumentacji projektowej).
1.8 Zamówienie w zakresie opcji nr 2 obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją nawierzchni mineralnych w rejonie plaży pn. alejka wsch.-zach. wraz wykonaniem nowych nawierzchni z betonu szczotkowanego w obrębie placyków do gry w szachy, odtworzenie trawników (zakres III według dokumentacji projektowej).
1.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji dotyczącego zakresu opcji nr 1 i 2 w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę prac budowlanych oraz w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.04.2025r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 30.04.2025r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.10 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.11 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.12 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.13 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7., SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow .
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
39113600-3 - Ławki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
45112330-7 - Rekultywacja terenu
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1453199,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1566000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1453199,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.I. Energopol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770024028
7.3.3) Ulica: Salwatorska 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-109
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Powierzany zakres zamówienia:
Część robót z branży zieleni oraz z branży nawierzchni drogowych.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA INŻYNIERYJNEGO "ENERGOPOL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1453199,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-05 do 2025-08-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z budżetu obywatelskiego dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego
- Wykonanie superwizji grupowych i indywidualnych - ZP-13/25
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków II
- "Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BOISKA SZKOLNEGO I PARKINGU ZESPOŁU SZKÓŁ W PASŁĘKU
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Dostawa i montaż ślusarki aluminiowej"
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Remont drogi gminnej nr 111103E
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.