Og³oszenie z dnia 2025-05-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00239364/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00282952/01 - Wynik z dnia 2025-06-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: G³ówna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632624170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f3213735-19d9-4c91-a712-2ac67ce3e715
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00227380
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079084/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 10 Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej, Dzia³anie 10.1 Rynek pracy, kszta³cenia i aktywne spo³eczeñstwo wspieraj±ce transformacjê gospodarki
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej na po¶rednictwem platforma zakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawc±, w
tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjê, przekazywane by³y za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl i
formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platforma zakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@osiek-maly.pl
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl .
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” informujê, ¿e:
Administrator Danych Osobowych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Osiek Ma³y osiek.maly@wokiss.pl.
Inspektor Danych Osobowych:
W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy
Osiek Ma³y mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z Inspektorem Danych Osobowych – Pani± Ew± Galiñsk± w nastêpuj±cy sposób:
drog± elektroniczn±: inspektor@osdidk.pl
pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
Podstawa prawna i zakres przetwarzania danych osobowych:
Podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych s± obowi±zuj±ce przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Pana/Pani± zgoda.
Pani/Pana dane osobowe s± przetwarzane w celu/celach:
wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
w pozosta³ych przypadkach Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±cznie na podstawie wcze¶niej udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz w celu realizacji zadañ, o których mowa w pkt. 3.
Okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów, do których zosta³y zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo:
dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,
- sprostowania/poprawienia swoich danych osobowych,
- usuniêcia swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- przenoszenia swoich danych osobowych
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych.
Prawo do cofniêcia zgody:
Je¿eli przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody, ma Pan/Pani prawo do jej cofniêcia w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o wymogu / dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie udzielonej zgody, podanie przez Pana/Pani± danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest obowi±zkowe, w sytuacji, gdy przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta miêdzy stronami umowa. W przypadku nie podania przez Pan/Pani± danych osobowych wymaganych przepisami prawa, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ zadania ustawowego, co mo¿e skutkowaæ pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia lub nie bêdzie mo¿liwe zawarcie umowy.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie:
Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie bêd± profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artyku³y szkoleniowe
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena – waga kryterium 60%
Kryterium 2: Skrócenie terminu dostawy – waga kryterium 40%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach powy¿szych kryteriów oceny ofert przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcê w formularzu ofertowym. Zamawiaj±cy ofercie o najni¿szej cenie przyzna 60 punktów (warto¶æ punktowa obliczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku), a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:
C=(C_min/C_bad )*60 pkt
gdzie:
C – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin – najni¿sza oferowana cena brutto (z³) spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cbad – cena badanej oferty brutto (z³)
Kryterium „Skrócenie terminu dostawy” bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcê w formularzu ofertowym skrócenia terminu dostawy bêd±cej przedmiotem niniejszego postêpowania, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Za brak deklaracji skrócenia podstawowego terminu dostawy – 0 pkt
Za deklaracjê skrócenia terminu dostawy do 25 dni – 10 pkt
Za deklaracjê skrócenia terminu dostawy do 20 dni – 20 pkt
Za deklaracjê skrócenia terminu dostawy do 15 dni – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Utworzenie i funkcjonowanie Publicznego Przedszkola Bajkowy Dworek w Osieku Wielkim”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artyku³y szkoleniowe
31710000-6 - Sprzêt elektroniczny
30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena – waga kryterium 60%
Kryterium 2: Skrócenie terminu dostawy – waga kryterium 40%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach powy¿szych kryteriów oceny ofert przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcê w formularzu ofertowym. Zamawiaj±cy ofercie o najni¿szej cenie przyzna 60 punktów (warto¶æ punktowa obliczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku), a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:
C=(C_min/C_bad )*60 pkt
gdzie:
C – ilo¶æ punktów oferty badanej w kryterium cena
Cmin – najni¿sza oferowana cena brutto (z³) spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Cbad – cena badanej oferty brutto (z³)
Kryterium „Skrócenie terminu dostawy” bêdzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcê w formularzu ofertowym skrócenia terminu dostawy bêd±cej przedmiotem niniejszego postêpowania, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
Za brak deklaracji skrócenia podstawowego terminu dostawy – 0 pkt
Za deklaracjê skrócenia terminu dostawy do 25 dni – 10 pkt
Za deklaracjê skrócenia terminu dostawy do 20 dni – 20 pkt
Za deklaracjê skrócenia terminu dostawy do 15 dni – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albodo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
2.2. wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu ofertowym),
2.3. Wykonawcy zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ, przy czym dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, za¶ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio wykonawca/ wykonawcy który wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-21 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-19
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych z podzia³em na czê¶ci w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Zakup wyposa¿enia do Szko³y w Strzeszkowicach Du¿ych
- Specjalistyczne wyposa¿enie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokszta³c±cego w Rzeszowie
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urz±dzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa wyposa¿enia dla samorz±dowych przedszkoli i oddzia³ów przedszkolnych Gminy Miasto Bi³goraj w ramach programu "Cyfrowy uczeñ"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





