Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00162662/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrówek 5
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-088
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e6266e4-23d3-484a-85e2-f32e0abb11b61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e6266e4-23d3-484a-85e2-f32e0abb11b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037538/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 WYKONANIE, OZNAKOWANIE I DOSTAWA GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU "REGIONY REWITALIZACJI EDYCJA 3.0"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot umowy jest realizowany przy wsparciu środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027 oraz z budżetu państwa. Tytuł projektu: „Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0”. Nr projektu: umowa dotacji nr DPT/BDG-II/PTFE/33/24 z dn. 27 maja 2024 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162662
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51728,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0".
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie będzie realizowane w etapach:
Etap 1: długopis metalowy – 250 szt. (poz. 1 w OPZ), ołówek drewniany – 400 szt. (poz. 2 w OPZ), notatnik A5 z długopisem – 820 szt. (poz. 3 w OPZ), kalendarz książkowy na 2026 rok – dzienny – 100 szt. (poz. 4 w OPZ), torba materiałowa – 250 szt. (poz. 7 w OPZ), butelka na wodę – 200 szt. (poz. 8 w OPZ), mieszanka nasion kwiatów – 300 szt. (poz. 9 w OPZ), domek dla owadów – 60 szt. (poz. 10 w OPZ), domek dla ptaków – 60 szt. (poz. 11 w OPZ), parasol składany – 120 szt. (poz. 12 w OPZ), koc piknikowy – 70 szt. (poz. 13 w OPZ), dzwonek do roweru – 70 szt. (poz. 14 w OPZ).
Etap 2: kalendarz książkowy na 2027 rok – dzienny – 100 szt. (poz. 5 w OPZ).
Etap 3: kalendarz książkowy na 2028 rok – dzienny – 100 szt. (poz. 6 w OPZ).
OPCJA - Etap 4: kalendarz książkowy na 2029 rok – dzienny – 100 szt. (poz. V w OPZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia oraz zapisy dot. prawa opcji – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51375,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68793,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51264,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMY I HANDLU POLIGRAFIK SYLWESTER FĄFARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6571007990; REGON: 290737945
7.3.3) Ulica: STOKOWA
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51264,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres, w którym będzie realizowane zamówienie:
Do 42 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:
Etap 1 – Zgodnie z ofertą Wykonawcy, do 23 dni roboczych od
dnia ostatecznego zaakceptowania wszystkich projektów graficznych gadżetów promocyjnych przez Zamawiającego.
Etap 2 – do 4 tygodni od dnia ostatecznego zaakceptowania przez Zamawiającego projektu graficznego kalendarzy książkowych na 2027 r.
Etap 3 – do 4 tygodni od dnia ostatecznego zaakceptowania przez Zamawiającego projektu graficznego kalendarzy
książkowych na 2028 r.
Etap 4 – opcja: do 4 tygodni od dnia ostatecznego zaakceptowania przez Zamawiającego projektu graficznego kalendarzy książkowych na 2029 r.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 487 na odcinku Zdziechowice - Nowa Wieś od km 14+240 do km 15+900"
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- WIW.DA.272.4.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu.
- "Transport (tam i z powrotem) członków Zespołu Pieśni i Tańca Opole i ich opiekunów wraz z bagażem do Grecji".
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 w Ossowie
- Zakup materiałów promocyjnych
- Wykonanie ulotek informacyjnych dotyczących projektu pn. Wokół rzeki Poprad realizowanego w ramach programu INTERREG Polska - Słowacja 2021 - 2027
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.