Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174246/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 17a
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81b93b9-f533-4d1b-aadb-ed29511e5c39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00662561/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza- rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie udzielane w ramach projekt pn.: Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174246
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1261710 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi społecznej polegającej na specjalistycznej usłudze opiekuńczej – rehabilitacji fizycznej i usprawnieniu zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu „Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz”
2. Usługa polega na świadczeniu rehabilitacji fizycznej oraz usprawnianiu funkcji organizmu u osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Rehabilitacja będzie realizowana przez wykwalifikowanych rehabilitantów lub fizjoterapeutów i dostosowana do indywidualnych potrzeb pacjenta w miejscu jego zamieszkania. Głównym celem specjalistycznej opieki rehabilitacyjnej jest poprawa lub utrzymanie sprawności fizycznej pacjentów, zmniejszenie skutków schorzeń i niepełnosprawności oraz poprawa ich jakości życia. Działania te wspierają proces samodzielnego funkcjonowania pacjentów w ich środowisku domowym i społecznym
3. Usługa opieki rehabilitacyjnej obejmuje:
a) Przeprowadzenie niezbędnych zabiegów zgodnie ze wskazaniem lekarskim.
b) Indywidualnie dobrane ćwiczenia rehabilitacyjne, wspierające funkcje ruchowe i zmniejszające dolegliwości bólowe.
c) Terapie usprawniające motorykę i koordynację ruchową dla osób po urazach, udarach oraz z chorobami neurologicznymi.
d) Ćwiczenia przeciwbólowe i rozluźniające dla osób z bólami kręgosłupa i stawów.
e) Reedukację chodu i poprawę równowagi dla osób z ograniczeniami w poruszaniu się.
f) Profilaktykę odleżyn i przykurczów u pacjentów długotrwale unieruchomionych.
g) Masaż leczniczy i techniki terapii manualnej, wspomagające regenerację tkanek i poprawę krążenia.
h) Instruktaż dla pacjenta i jego opiekunów w zakresie prawidłowego wykonywania ćwiczeń oraz codziennej aktywności ruchowej.
4. Usługa obejmuje maksymalnie 5 400 godzin zegarowych. Minimalny wymiar 4 590 godzin zegarowych.
5. Łączna liczba osób objętych usługami – 30 osób.
6. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia
7. Charakter przedmiotu zamówienia nie uzasadnia określania wymagań, o których mowa w art. 100 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań w zakresie jego realizacji został zawarty w załączniku nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 810000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093986 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 810000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SmartAdvice” Michał Kucharczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862804350
7.3.3) Ulica: Kasztelańska 1
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-316
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 810000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostosowanie struktury informatycznej Powiatu Sandomierskiego w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup sprzętu oraz usług z zakresu IT.
- Dostawa testów i opakowań do sterylizacji
- Dostawa wraz z montażem kotłów gazowych w budynku Sądu Rejonowego w Sandomierzu ul. Kościuszki 2a, 27 - 600 Sandomierz
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Termomodernizacja Portu Kultury w Sandomierzu".
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Zmiana przeznaczenia budynku dydaktycznego na środowiskowy dom samopomocy typ A, B, C oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi w Klimontowie.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce" zadanie od nr 1 do nr 6
- Świadczenie usług asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami" dla 1 os. niepełnosprawnej w wieku od 18 lat.
- "Świadczenie specjalistycznej usługi neurologicznej w ramach stanowiska Neurologa"
- Zapewnienie pakietów profilaktycznych i rehabilitacyjnych w ramach projektu ZDROWO-ZAWODOWO
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.