Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00152142/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00160323/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00166310/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eff3a39-36df-4cba-a12e-0b8ef881b5ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 260000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie jednorazowej dostawy różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (AMKP), zwanego dalej również „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”, to jest: ośmiu monitorów typu A, dwóch monitorów typu B, jednego przełącznika sieciowego 24-portowego, dziesięciu przełączników sieciowych 5-portowych, siedmiu punktów dostępowych WI-FI, dwóch pasywnych przewodów DAC-typ A, dwóch pasywnych przewodów DAC-typ B, dwóch aktywnych przewodów optycznych AOC-typ A, dwóch aktywnych przewodów optycznych AOC-typ B, jednego serwera NAS, dwóch drukarek atramentowych A4-urządzenie wielofunkcyjne, pięciu drukarek atramentowych A3-urządzeń wielofunkcyjnych, dziewięciu komputerów przenośnych/laptopów typ A (wraz z akcesoriami: mysz i torba), jednego komputera przenośnego/laptopa typ B (wraz z akcesoriami: mysz i torba), dwóch komputerów stacjonarnych typu TOWER, dziesięciu komputerów stacjonarnych AIO typ A, dziesięciu komputerów stacjonarnych AIO typ B, czterech zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, pięciu myszy bezprzewodowych, trzech dysków wewnętrznych SSD SATA, dwóch napędów DVD USB, jednego napędu FDD USB, trzech listew zasilających przeciwprzepięciowych, jednego zewnętrznego pakietu akumulatorowego RACK do UPS, jednej karty zarządzającej do UPS.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi Załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie sprzętu do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego przy ul. św. Tomasza 43 wraz z wniesieniem, czynnościami przygotowawczymi do odbioru, przekazaniem sprzętu na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego, zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30232150-0 - Drukarki atramentowe
48823000-3 - Serwery plików
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne: Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (tryb podstawowy bez możliwości prowadzenia negocjacji) zostały złożone trzy oferty:
- Oferta nr 1 Wykonawcy AVMK sp. z o.o., ul. Bóżnicza, nr 15/6, 61-751 Poznań z ceną 299 523,45 zł brutto, wobec której zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia określone w art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
- Oferta nr 2 Wykonawcy PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o. Al. Mickiewicza nr 27, 31-120 Kraków z ceną 309 863,47 zł brutto, wobec której zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia określone w art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
- Oferta nr 3 Wykonawcy Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie z ceną 338 439,42 zł brutto, wobec której zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia określone w art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Skoro wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu, w świetle art. 255 pkt 2 ustawy Pzp decyzja Zamawiającego o unieważnieniu postępowania jest w pełni uzasadniona okolicznościami i konieczna.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont korytarza w budynku przyszklarniowym Wydziału Biotechnologii i Ogrodnictwa Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. 29 Listopada 56A w Krakowie
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 1 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy przełącznika sieciowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Świadczenie usług asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie
- Zakup i dostawa sterylnych, jednorazowych materiałów i akcesoriów do zabiegów witrektomii tylnej i jednorazowych, sterylnych narzędzi do zabiegów witreoretinalnych, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnych stacji roboczych
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem Zadanie 2 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS, UPS RACK)
- Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczna Gmina Brusy"
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminy Miejskiej Rumia."
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.