Og³oszenie z dnia 2022-06-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00301696/01 - Wynik z dnia 2022-08-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja kot³owni i wykonanie instalacji solarnej w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM REHABILITACJI ROLNIKÓW KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO£ECZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370016916
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jana R±ba 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@crriwonicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja kot³owni i wykonanie instalacji solarnej w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-57c0242b-f602-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00225335
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00318938/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Modernizacja kot³owni i wykonanie instalacji solarnej w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
11.2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Andrzej Kuliga – Kierownik Dzia³u administracyjno-technicznego
tel. 134350612 wew. 504 lub 509
Agata Frydrych – st. inspektor ds. administracyjnych
tel. 134350612 wew. 504 lub 509
e-mail: przetargi@crriwonicz.pl
11.3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u
TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP
w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15,
Google Chrome od wersji 20.
11.5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
11.7. Zamawiaj±cy przekazuje identyfikator postêpowania na miniPortalu jako za³±cznik Nr 9 do SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
„Modernizacja kot³owni i wykonanie instalacji solarnej w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju (w trybie zaprojektuj-zbuduj)”prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/ZP/RB/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy kot³owni z wykonaniem instalacji solarnej w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju w sposób szczegó³owo opisany w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji wymaganej przepisami prawa uwzglêdniaj±cej specyfikê robót budowalnych stanowi±cych przedmiot zamówienia, w tym:
1) dokumentacji projektowej, sk³adaj±cej siê w szczególno¶ci z:
a) projektu budowalnego – je¶li wymagane przepisami prawa
b) projektu technicznego,
c) projektu wykonawczego,
d) przedmiaru robót;
2) Informacji BIOZ;
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB);
4) Kosztorysu inwestorskiego;
5) Projektów bran¿owych: instalacji co, instalacji elektrycznej, instalacji wod-kan., wentylacyjnej.
2. Uzyskanie stosownych pozwoleñ, zgód, opinii, decyzji administracyjnych niezbêdnych do wykonania robót /je¿eli wynika to z przepisów prawa/.
3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy kot³owni i wykonania instalacji solarnej w CRR KRUS w Iwoniczu-Zdroju zgodnie z Programem funkcjonalno-u¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kot³y grzewcze, i ich czê¶ci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (PO) obliczon± na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane materia³y i urz±dzenia”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia”
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce :6.1.1. warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
6.1.2. warunek dotycz±cy wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
6.1.3. warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Opis sposobu dokonania oceny spe³niania tego warunku :
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej odpowiednie do prowadzonej dzia³alno¶ci na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ warto¶æ realizowanego zamówienia .
6.1.4. Spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonania oceny spe³niania tego warunku :
1) Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile wykonawca wyka¿e, i¿ zrealizowa³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto, polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub remoncie kot³owni wraz z wykonaniem instalacji wod-kan, c.o. w budynku u¿yteczno¶ci publicznej,
2) Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje nastêpuj±cymi osobami:
a) osob± posiadaj±c± uprawnienia projektowe,
b) osob± posiadaj±c± uprawnienia instalacji sanitarnej bez ograniczeñ, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.3.1. w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz robót budowlanych okre¶lonych rodzajowo w punkcie 6.1.4. ppkt1)
SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich: rodzaju, daty i miejsca wykonania, podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s±: referencje, inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1..4. ppkt 1) SWZ.
b)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za wykonanie dokumentacji projektowej, ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.4. ppkt 2) SWZ.
c) dokumentu potwierdzaj±cego (polisa ubezpieczeniowa), ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± tego ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ warto¶æ realizowanego zamówienia - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 6.1.3 SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
4.9. Wizja lokalna.Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do odbycia wizji lokalnej, która pozwoli Wykonawcom na ocenê stanu technicznego przedmiotu zamówienia, terenu pod budowê oraz pozosta³ych istotnych uwarunkowañ realizacyjnych, które mog± okazaæ siê niezbêdne do przygotowania kompletnej oferty. Wizjê lokaln± nale¿y przeprowadziæ przy udziale przedstawiciela Zamawiaj±cego - po uprzednim zg³oszeniu chêci odbycia wizji na adres email : przetargi@crriwonicz.pl i otrzymaniu zwrotnie potwierdzenia mo¿liwo¶ci odbycia wizji ze strony Zamawiaj±cego. Wizji mo¿na dokonywaæ w dniach roboczych (od poniedzia³ku do pi±tku) w godzinach od 7:30 do 13:30. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 10 do SWZ. W sytuacji odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej wymaganej przez Zamawiaj±cego, a nie z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia wg za³±cznika nr 10 do SWZ Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do jego uzupe³niania w okre¶lonym terminie. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê, je¿eli zosta³a z³o¿ona bez odbycia wizji lokalnej (art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp).
Inne dokumenty wskazane w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
12.1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 17.000,00 PLN (s³ownie siedemna¶cie tysiêcy z³ 00/100),12.2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
nr konta: 30 1130 1105 0005 2102 6020 0006
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: : 8/ZP / RB/2022 ”
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy
z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.) – dalej: „ustawa Pzp”.2. W przypadku dokonywania zmiany tre¶ci niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust.1 pkt 3, pkt 4 i art. 455 ust. 2 ustawy Pzp w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, o których mowa w tych przepisach i zwi±zanej z tym konieczno¶ci± wykonania dodatkowych robót budowlanych lub us³ug ustala siê nastêpuj±ce zasady postêpowania, które zosta³y okre¶lone w paragrafie 13 projektu umowy. .
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
25.1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych.25.2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
25.3. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
25.4. Zamawiaj±cy nie przewiduje zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
25.5. Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcê wizji lokalnej i przewiduje mo¿liwo¶æ sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
25.6. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczenia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±
w walutach obcych.
25.7. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
25.8. Zamawiaj±cy nie wymaga obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
25.9. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
25.10. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
25.11. Zamawiaj±cy nie stawia wymogu lub mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 93 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
wiêcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa budynku wielofunkcyjnego- miejsca pe³ni±cego funkcjê ochronne z czê¶ci± medyczno-technologiczn±, gara¿em podziemnym i ³±cznikiem
- Budowa hali praktycznej nauki zawodu etap 1
- Rozbudowa Terenowego O¶rodka Edukacji Przyrodniczej i Promocji Rezerwatu Biosfery Bory Tucholskie w miejscowo¶ci Pi³a gm. Gostycyn
- Remont ³azienek, pokoi i korytarza na ostatnim piêtrze budynku sanatoryjnego "LIMBA" nale¿±cym do Uzdrowiska Gocza³kowice - Zdrój sp. z o.o. w Gocza³kowicach - Zdroju
- Roboty budowlane pn. Inwestycja zwi±zana z dzia³alno¶ci± naukow± pn. "Roboty budowlane zwi±zane z popraw± infrastruktury eksploatacyjnej pawilonów laboratoryjnych"
- "Modernizacja lokali biurowych w budynku ZDP w Kamieniu Pomorskim".
wiêcej: Grzejniki centralnego ogrzewania i kot³y grzewcze, i ich czê¶ci »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





