eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Odprowadzenie wód opadowych z terenu przyleg³ego do budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Bogumi³owicach

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-02-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odprowadzenie wód opadowych z terenu przyleg³ego do budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Bogumi³owicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SULMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Urzêdowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sulmierzyce.info/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odprowadzenie wód opadowych z terenu przyleg³ego do budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Bogumi³owicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a31e0e75-d0c3-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00225140

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00079105/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Odprowadzenie wód opadowych z terenu przyleg³ego do budynku Szko³y Podstawowej im. M. Konopnickiej w Bogumi³owicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480 lub poczty elektronicznej zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
4.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 8 SWZ dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (RODO) informujemy, ¿e:
1. Administrator danych: Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Urz±d Gminy w Sulmierzycach reprezentowany przez Wójta Gminy.
2. Dane kontaktowe: Kontakt z administratorem: Urz±d Gminy w Sulmierzycach, ul. Urzêdowa 1, 98-338 Sulmierzyce, nr telefon (044)6846056, adres poczty elektronicznej: ug@sulmierzyce.eu
3. Inspektor Ochrony Danych: W Urzêdzie Gminy w Sulmierzycach zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Pan Artur Wojtaszczyk, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@sulmierzyce.eu
4. Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane bêd± przetwarzane przez Urz±d Gminy w Sulmierzycach w celach: 1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp – znak sprawy ZP.271.4.2024. 2) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Pozosta³e informacje dot. RODO zawarte zosta³y w pkt. 22 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 2. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji deszczowej na dzia³kach nr. ewid. 232, 245, 251/1, 250 obrêb Bogumi³owice, gm. Sulmierzyce oraz utwardzenie parkingu na dzia³ce nr 232 obrêb Bogumi³owice gm. Sulmierzyce” polegaj±ca na wykonanie utwardzenia i odwodnienia placu parkingowego przy budynku szko³y podstawowej im. Marii Konopnickiej w Bogumi³owicach oraz odprowadzenie czê¶ci wód opadowych i roztopowych z dachu przedmiotowego budynku, poprzez budowê kolektora kanalizacji deszczowej, studni rewizyjnych, ulicznych wpustów deszczowych, odcinków odwodnienia liniowego, podej¶æ od przewodów spustowych z dachu budynku, oraz wylotu do istniej±cego rowu otwartego.
2. Przedmiotowa inwestycja bêdzie polega³a na:
1)budowie kolektora kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 x 9,2 SN 8 SDR 34 ze ¶ciank± lit± o ³±cznej d³ugo¶ci L=175,50 m,
2)budowie wpustów deszczowych ulicznych DN 500 konstrukcji ¿elbetowej z osadnikiem (h=1,0 m) i zwieñczeniem ¿eliwnym typu ulicznego klasy D 400, - 5 szt.,
3)budowie przykanalików wpustów deszczowych z rur Ø200 PVC-U SN 8 SDR 34 ze ¶ciank± lit± - 5 szt. o ³±cznej d³ugo¶ci L=35,5 m,
4)budowie odcinków odwodnienia liniowego z polimerobetonu 250 z pokryw± ¿eliwn± klasy D 400 - 2 szt. o ³±cznej d³ugo¶ci L=14,10 m,
5)budowie przykanalików podej¶æ do przewodu spustowego z dachu budynku (rura spustowa Ø110) z rur Ø160 PVC-U SN 8 SDR 34 ze ¶ciank± lit± - 3 szt. o ³±cznej d³ugo¶ci L=29,0 m,
6)budowie przykanalików odwodnienia liniowego z rur Ø160 PVC-U SN 8 SDR 34 z ¶ciank± lit± - 2 szt. o ³±cznej d³ugo¶ci L=16,5 m,
7)budowie studni rewizyjnych betonowych z elementów prefabrykowanych na kanale deszczowym DN 1000, - 5 szt.,
8)budowie studni rewizyjnych tworzywowych PVC DN 400, - 5 szt.,
9)budowie prefabrykowanego wylotu do istniej±cego odp³ywowego rowu otwartego - 1 szt.,
10)budowie separatora substancji ropopochodnych (separator lamelowy ) - 1szt.
11)odcinkowym umocnieniu dna oraz istniej±cych skarp odp³ywowego rowu otwartego przy pomocy p³yt chodnikowych oraz p³yt a¿urowych,12)utwardzeniu parkingu przy budynku szko³y w miejscowo¶ci Bogumi³owice o powierzchni 966m2 kostk± betonow± wraz z wykonaniem okrawê¿nikowania i wykonania warstw konstrukcyjnych.

Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê we w³asnym zakresie przeprowadziæ badania archeologiczne oraz zapewnieni nadzór nad prowadzonymi pracami ziemnymi przez osobê posiadaj±c± uprawnienia okre¶lone w ww. pozwoleniu.
- Zobowi±zuje siê Wykonawcê do realizacji prac ziemnych podlegaj±cych pod decyzjê konserwatora zabytków do ich Wykonania w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od ich rozpoczêcia i zg³oszenia Zamawiaj±cemu ( w przypadku przed³u¿ania siê realizacji tego zakresu koszty nadzoru nad badaniami archeologicznymi bêdzie ponosi³ Wykonawca).
3. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji równy okresowi rêkojmi.
4. Szczegó³owe informacje dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ oraz dokumentacji projektowej dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce :
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci tj.:
A. o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan±, która polega³a na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej/sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci minimum 75 m.
UWAGA:
1) Zamawiaj±cy informuje, i¿ definicja budowy, przebudowy jest okre¶lona w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania spe³niania w/w warunku w ramach jednej lub dwóch umów.
3) w/w warunek Wykonawca winien spe³niæ samodzielnie, a w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego – ten podmiot. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt A winien spe³niæ jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

B. o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. którzy wyka¿±, i¿ dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy w bran¿y sanitarnej posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe tj. osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert by³a kierownikiem budowy (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w bran¿y sanitarnej na co najmniej jednym zadaniu polegaj±cym na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji deszczowej/sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci minimum 75 m.

Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku (A i B) w pierwszej kolejno¶ci poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ
Uwaga:
a) Wykonawcy mog± ³±cznie spe³niaæ warunki opisane w pkt A i B (z uwzglêdnieniem zapisu uwagi punktu A pkt 3)
b) Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa w pkt. A i B, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia nie s± wymagane.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
UWAGA:
a) Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa w pkt. 2a), liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
b) Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 2a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie okre¶la przedmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw, us³ug lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami zwi±zanymi z realizacj± zamówienia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert odpowiednio o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) SWZ,
2) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów lub inny dokument, je¿eli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,
3) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy);
4) dowody równowa¿no¶ci (przedmiotowe ¶rodki dowodowe) potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ zastosowanych rozwi±zañ, o których mowa w pkt 3.10. SWZ, je¿eli wykonawca zaoferowa³ rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia (je¿eli dotyczy)
5) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, je¿eli wykonawca zastrzeg³ w ofercie informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa;
6) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie.
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te do³±czone do oferty potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
5) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy. Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik do SWZ dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/889480

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.