Og³oszenie z dnia 2025-05-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00250235/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00290188/01 - Wynik z dnia 2025-06-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Sulmierzycach w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnêtrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Urzêdowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sulmierzyce.info/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Sulmierzycach w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnêtrznych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-264f41ef-dfc7-420b-9a68-c22b479b1215
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00230314
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00074397/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Sulmierzycach w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnêtrznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11067253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106725
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106725
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
3. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
4. Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 Pzp , wykonawca sk³ada pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
8. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 8 SWZ dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106725
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (RODO) informujemy, ¿e:
1. Administrator danych: Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Urz±d Gminy w Sulmierzycach reprezentowany przez
Wójta Gminy.
2. Dane kontaktowe: Kontakt z administratorem: Urz±d Gminy w Sulmierzycach, ul. Urzêdowa 1, 98-338 Sulmierzyce, nr telefon
(044)6846056, adres poczty elektronicznej: ug@sulmierzyce.eu
3. Inspektor Ochrony Danych: W Urzêdzie Gminy w Sulmierzycach zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Pan Artur Wojtaszczyk, z którym mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod@sulmierzyce.eu
4. Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane bêd±
przetwarzane przez Urz±d Gminy w Sulmierzycach w celach:
1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp – znak sprawy ZP.271.8.2025.
2) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5. Pozosta³e informacje dot. RODO zawarte zosta³y w pkt. 22 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej na stronie internetowej
prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106725
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Sulmierzycach w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwi zewnêtrznych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
- demonta¿ istniej±cej stolarki okiennej i stolarki drzwi zewnêtrznych wraz z parapetami,
- przekucia w ¶cianach wewnêtrznych i zewnêtrznych pod powiêkszenie otworów drzwiowych,
- wymianê kompletnej stolarki okiennej w kolorze bia³ym oraz drzwi zewnêtrznych w kolorze istniej±cych drzwi,
- przebudowa budynku zwi±zana z inwestycj± polegaæ bêdzie na podmurowaniu otworów okiennych w pomieszczeniu sali gimnastycznej z zamurowaniem dwóch okien oraz na powiêkszeniu otworów dla monta¿u czê¶ci drzwi zewnêtrznych,
- wykonanie nadpro¿y wzmacniaj±cych z pary ceowników w miejscach poszerzanych otworów drzwiowych,
- wymiana parapetów zewnêtrznych i wewnêtrznych,
- prace wykoñczeniowe zwi±zane z wymian± stolarki.
2. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia 5 – letniej gwarancji. Okres gwarancji równy okresowi rêkojmi.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce opisu przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ oraz dokumentacji projektowej dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106725
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia nie s± wymagane.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych, z wyj±tkiem sytuacji gdy wykonawca zaoferuje rozwi±zania równowa¿ne, o których mowa w pkt 3.9 SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert odpowiednio o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7.1 i 7.3 SWZ,
2) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych oraz dowody równowa¿no¶ci (przedmiotowe ¶rodki dowodowe) potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ zastosowanych rozwi±zañ, o których mowa w pkt 3.9. SWZ, je¿eli wykonawca zaoferowa³ rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia (je¿eli dotyczy)
3) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, je¿eli wykonawca zastrzeg³ w ofercie informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa;
4) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert wskazanym w pkt 14.1. SWZ.
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy nr
27 8978 0008 0030 1846 2000 0140 z dopiskiem WADIUM – ZP.271.8.2025.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
7. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
8. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2)–4), wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
9. W przypadku sk³adania przez wykonawcê wadium w formie gwarancji lub porêczenia, gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – zaleca siê wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
3) kwotê gwarancji lub porêczenia,
4) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia (który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania wykonawcy z³o¿on± przez niego ofert±),
5) zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do nieodwo³alnej, bezwarunkowej zap³aty kwoty gwarancji lub porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿:
a) wykonawca, którego ofertê wybrano: (i) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub (ii) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy;
b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 Pzp lub art. 106 ust. 1 Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej
6) oznaczenie postêpowania, którego wadium dotyczy.
10. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w art. 98 Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te do³±czone do oferty potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia
4) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje zmiany niniejszej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) z powodu uzasadnionych zmian w Dokumentacji Projektowej i STWIORB, rozwi±zañ technicznych oraz sposobu wykonania robót wnioskowanych przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego, je¿eli te zmiany spowoduj± obni¿enie kosztów wykonania robót, kosztów eksploatacji lub skrócenie terminu realizacji Przedmiotu umowy,
2) z powodu b³êdów w Dokumentacji projektowej lub STWIORB polegaj±cych na ich niezgodno¶ci z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które maj± wp³yw na nale¿yte wykonanie lub niewykonanie umowy w zakresie niezbêdnym do ich dostosowania do zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie do zmiany wynagrodzenia dotyczy tylko tych b³êdów, których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ wykryæ na etapie sporz±dzania Oferty,
3) z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji Przedmiotu umowy maj±cych wp³yw na zakres lub termin wykonania niniejszej Umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania siê do nowych przepisów,
4) z powodu odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w Dokumentacji projektowej lub STWIORB warunków geologicznych lub geotechnicznych, które mog± skutkowaæ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy w zakresie niezbêdnym do dostosowania tej dokumentacji do zasad wiedzy technicznej,
5) z powodu wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez Zamawiaj±cego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji.
6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez w³adzê ustawodawcz± w trakcie trwania Umowy i wynikaj±cej z tego tytu³u zmiany kwoty podatku VAT przyjêtej do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy, bez zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia netto dostosowuj±c kwotê podatku VAT i nale¿ne od dnia zmiany przepisów Wynagrodzenie do obowi±zuj±cych przepisów a tak¿e zmiany podatku akcyzowego.
7) terminu wykonania Przedmiotu umowy, na skutek wyst±pienia okoliczno¶ci,
o których mowa w § 3 ust. 3 Umowy.
2. W okoliczno¶ciach okre¶lonych w ust. 1 pkt 1-5 i 7, Zamawiaj±cy, je¿eli bêd± one mia³y wp³yw na pierwotny zakres zobowi±zania Wykonawcy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tego zakresu oraz sposobu, terminu wykonania Umowy i wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy, je¿eli zachodzi jedna z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Pzp na warunkach tam okre¶lonych.
4. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 i 3 , je¿eli zmiana przewiduje wykonanie robót zamiennych, dodatkowych lub zaniechanych, wykonanie przewidzianych w nich Robót musi byæ stwierdzone w Protokole konieczno¶ci.
6. W przypadku wyst±pienia robót okre¶lonych w ust. 4 do Protoko³u konieczno¶ci Wykonawca za³±czy ich rozliczenie w oparciu o Kosztorys ofertowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy z³o¿ony przez Wykonawcê. A w przypadku braku w nim cen jednostkowych takich robót w oparciu o kosztorys planowanych do wykonania robót opracowany metod± szczegó³ow± wg danych wyj¶ciowych przyjêtych do opracowania Kosztorysu ofertowego zgodnie z postanowieniami § 8 ust. 4-7 Umowy.....
Pozosta³y zakres zmian, rodzaj i warunki ich wprowadzenia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik do SWZ dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106725
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106725
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-27
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Ma³ych w ramach programu "Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³
- Modernizacja stra¿nicy Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Koz³ach
- REMONT SALI EDUKACYJNEJ W BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ Z ODDZIA£AMI INTEGRACYJNYMI NR 158, UL. STR¡KOWA 3A , 30-410 KRAKÓW
- ZMIANA UK£ADU FUNKCJONALNEGO £AZIENEK DLA PACJENTÓW I TOALETY DLA PERSONELU
- Wykonanie prac remontowo-instalacyjno-wykoñczeniowych pomieszczeñ w Zespole Szkó³ Architektoniczno-Budowlanych w Krakowie
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Marsza³kach
wiêcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.