Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00132287/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-05
- 2025/BZP 00142268/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-12
- 2025/BZP 00147839/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych -ZOZ S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390760852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kard. B. Kominka 7
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-101
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pcuz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27787724-f57a-4a5c-aac7-8fbe647334221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27787724-f57a-4a5c-aac7-8fbe64733422
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070710/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzedaż i dostawę materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach ”, w tym m. in.:a) materiałów opatrunkowych,
b) sprzętu jednorazowego użytku,
c) sprzętu wielorazowego użytku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje: Część 1: Pakiet I, zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach ”, w tym m. in.:a) materiałów opatrunkowych,
b) sprzętu jednorazowego użytku,
c) sprzętu wielorazowego użytku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje: Część 2: Pakiet II - dezynfekcja, zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190369,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190369,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190369,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241708755
7.3.3) Ulica: 43-100
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
jakie przetargi wygrała firma
AB-MED HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA BEATA BOGDZIEWICZ-MURMYŁO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190369,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30783,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31739,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30783,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30783,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa i przebudowa oświetlenia drogowego i terenu, ul. Kmicica, Polkowice
- Zakup wyposażenia do pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół w Polkowicach
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Polkowicach
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Skalników 4 w Polkowicach".
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Targowa 8 w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów odżywiania wewnątrzjelitowego dla SPZOZ w Wolsztynie
- Sukcesywne dostawy drobnych materiałów jednorazowych, igieł do biopsji oraz oliwki do masażu
- Dostawy materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - II.25
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi oraz sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.