eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleOrganizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f237fdf0-5eba-40a1-8073-e00a3a3734ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041322/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Szkolenia z kompetencji twardych dla uczestników projektu „Opolskie kadry rynku pracy”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn. "Opolskie kadry rynku pracy"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole.
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, 45-315 Opole, tel. 77 44 16 701;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wup.opole.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO.3317.6.2025.PW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55100000-1 - Usługi hotelarskie

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego stacjonarnego szkolenia dla grupy 9 osób.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób wskazanych w ust. 1 do 16. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniu przez większą liczbę osób niż 9 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
3. Wykonawca w ramach zamówienia gwarantowanego zapewni nocleg wraz z dodatkowymi posiłkami (kolacją w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadaniem w drugim dniu szkolenia) dla 1 osoby.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób korzystających z noclegu wraz z dodatkowymi posiłkami wskazanych w ust. 3 do 5. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci skorzystania z noclegu przez większą liczbę osób niż 1 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
5. O uruchomieniu prawa opcji, tj. o liczbie osób biorących udział w szkoleniu oraz o liczbie osób korzystających z usługi noclegu i dodatkowych posiłków (kolacji w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadania w drugim dniu szkolenia), Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo pismem w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail wskazany w umowie przez Wykonawcę w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe trenera (D) – 40 pkt.
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części zamówienia:
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto wskazana w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ)
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Do oceny ofert zostanie wzięta pod uwagę maksymalna wartość zamówienia (maksymalne prawo opcji) dla danej części.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera” (D):
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia trenera i jego doświadczenia.
- Zakres:
• DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: redagowania pism urzędowych lub z zakresu: redagowania treści publikowanych w mediach społecznościowych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: autoprezentacji lub wystąpień publicznych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA – Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: metod analizy danych statystycznych lub analizy danych dotyczących rynku pracy dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA – Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami:
szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: poradnictwa zawodowego lub z zakresu: poradnictwa zawodowego kierowanego do osób z niepełnosprawnością dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
Część 1,2,3,4:
• doświadczenie w prowadzeniu 2 szkoleń, kursów lub warsztatów – 0 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 3-4 szkoleń, kursów lub warsztatów – 5 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 5-6 szkoleń, kursów lub warsztatów – 15 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 7-8 szkoleń, kursów lub warsztatów – 25 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 9 i więcej szkoleń, kursów lub warsztatów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.

3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe trenera.

Szczegółowy sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55100000-1 - Usługi hotelarskie

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego stacjonarnego szkolenia dla grupy 8 osób.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób wskazanych w ust. 1 do 12. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniu przez większą liczbę osób niż 8 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
3. Wykonawca w ramach zamówienia gwarantowanego zapewni nocleg wraz z dodatkowymi posiłkami (kolacją w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadaniem w drugim dniu szkolenia) dla 1 osoby.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób korzystających z noclegu wraz z dodatkowymi posiłkami wskazanych w ust. 3 do 7. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci skorzystania z noclegu przez większą liczbę osób niż 1 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
5. O uruchomieniu prawa opcji, tj. o liczbie osób biorących udział w szkoleniu oraz o liczbie osób korzystających z usługi noclegu i dodatkowych posiłków (kolacji w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadania w drugim dniu szkolenia), Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo pismem w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail wskazany w umowie przez Wykonawcę w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe trenera (D) – 40 pkt.
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części zamówienia:
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto wskazana w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ)
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Do oceny ofert zostanie wzięta pod uwagę maksymalna wartość zamówienia (maksymalne prawo opcji) dla danej części.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera” (D):
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia trenera i jego doświadczenia.
- Zakres:
• DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: redagowania pism urzędowych lub z zakresu: redagowania treści publikowanych w mediach społecznościowych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: autoprezentacji lub wystąpień publicznych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA – Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: metod analizy danych statystycznych lub analizy danych dotyczących rynku pracy dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA – Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami:
szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: poradnictwa zawodowego lub z zakresu: poradnictwa zawodowego kierowanego do osób z niepełnosprawnością dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
Część 1,2,3,4:
• doświadczenie w prowadzeniu 2 szkoleń, kursów lub warsztatów – 0 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 3-4 szkoleń, kursów lub warsztatów – 5 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 5-6 szkoleń, kursów lub warsztatów – 15 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 7-8 szkoleń, kursów lub warsztatów – 25 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 9 i więcej szkoleń, kursów lub warsztatów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.

3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe trenera.

Szczegółowy sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55100000-1 - Usługi hotelarskie

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego stacjonarnego szkolenia dla grupy 6 osób.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób wskazanych w ust. 1 do 8. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniu przez większą liczbę osób niż 6 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
3. Wykonawca w ramach zamówienia gwarantowanego zapewni nocleg wraz z dodatkowymi posiłkami (kolacją w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadaniem w drugim dniu szkolenia) dla 1 osoby.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób korzystających z noclegu wraz z dodatkowymi posiłkami wskazanych w ust. 3 do 3. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci skorzystania z noclegu przez większą liczbę osób niż 1 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
5. O uruchomieniu prawa opcji, tj. o liczbie osób biorących udział w szkoleniu oraz o liczbie osób korzystających z usługi noclegu i dodatkowych posiłków (kolacji w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadania w drugim dniu szkolenia), Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo pismem w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail wskazany w umowie przez Wykonawcę w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe trenera (D) – 40 pkt.
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części zamówienia:
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto wskazana w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ)
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Do oceny ofert zostanie wzięta pod uwagę maksymalna wartość zamówienia (maksymalne prawo opcji) dla danej części.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera” (D):
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia trenera i jego doświadczenia.
- Zakres:
• DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: redagowania pism urzędowych lub z zakresu: redagowania treści publikowanych w mediach społecznościowych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: autoprezentacji lub wystąpień publicznych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA – Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: metod analizy danych statystycznych lub analizy danych dotyczących rynku pracy dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA – Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami:
szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: poradnictwa zawodowego lub z zakresu: poradnictwa zawodowego kierowanego do osób z niepełnosprawnością dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
Część 1,2,3,4:
• doświadczenie w prowadzeniu 2 szkoleń, kursów lub warsztatów – 0 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 3-4 szkoleń, kursów lub warsztatów – 5 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 5-6 szkoleń, kursów lub warsztatów – 15 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 7-8 szkoleń, kursów lub warsztatów – 25 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 9 i więcej szkoleń, kursów lub warsztatów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.

3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe trenera.

Szczegółowy sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych dwudniowych grupowych szkoleń z zakresu kompetencji twardych.
2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
1) Część 1: Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika,
2) Część 2: Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie,
3) Część 3: Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy,
4) Część 4: Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy dla wszystkich części.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

55100000-1 - Usługi hotelarskie

66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego stacjonarnego szkolenia dla grupy 4 osób.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób wskazanych w ust. 1 do 6. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci udziału w szkoleniu przez większą liczbę osób niż 4 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
3. Wykonawca w ramach zamówienia gwarantowanego zapewni nocleg wraz z dodatkowymi posiłkami (kolacją w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadaniem w drugim dniu szkolenia) dla 1 osoby.
4. Zamawiający przewiduje prawo opcji i w związku z tym dopuszcza możliwość zwiększenia liczby osób korzystających z noclegu wraz z dodatkowymi posiłkami wskazanych w ust. 3 do 6. Prawo opcji zostanie uruchomione w razie wyrażenia chęci skorzystania z noclegu przez większą liczbę osób niż 1 oraz pod warunkiem, że Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na realizację usługi w ramach prawa opcji.
5. O uruchomieniu prawa opcji, tj. o liczbie osób biorących udział w szkoleniu oraz o liczbie osób korzystających z usługi noclegu i dodatkowych posiłków (kolacji w pierwszym dniu szkolenia oraz śniadania w drugim dniu szkolenia), Zamawiający poinformuje Wykonawcę mailowo pismem w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail wskazany w umowie przez Wykonawcę w terminie do 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, a więc zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena (C) – 60 pkt;
b) Doświadczenie zawodowe trenera (D) – 40 pkt.
2) Opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
a) zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C) – dotyczy wszystkich części zamówienia:
- W powyższym kryterium oceniana będzie cena ofertowa brutto wskazana w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ)
- Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem:
C = (cena najniższa brutto* / cena oferty ocenianej brutto) x 60
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Do oceny ofert zostanie wzięta pod uwagę maksymalna wartość zamówienia (maksymalne prawo opcji) dla danej części.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 60 pkt.
b) zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera” (D):
- Zamawiający dokona oceny tego kryterium na podstawie złożonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ), deklaracji skierowania do realizacji zamówienia trenera i jego doświadczenia.
- Zakres:
• DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: redagowania pism urzędowych lub z zakresu: redagowania treści publikowanych w mediach społecznościowych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: autoprezentacji lub wystąpień publicznych dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA – Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy:
szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: metod analizy danych statystycznych lub analizy danych dotyczących rynku pracy dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert,
• DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA – Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami:
szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: poradnictwa zawodowego lub z zakresu: poradnictwa zawodowego kierowanego do osób z niepełnosprawnością dla grup minimum 5 osobowych każde, przeprowadzone w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem składania ofert.
- Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadą:
Część 1,2,3,4:
• doświadczenie w prowadzeniu 2 szkoleń, kursów lub warsztatów – 0 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 3-4 szkoleń, kursów lub warsztatów – 5 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 5-6 szkoleń, kursów lub warsztatów – 15 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 7-8 szkoleń, kursów lub warsztatów – 25 pkt;
• doświadczenie w prowadzeniu 9 i więcej szkoleń, kursów lub warsztatów – 40 pkt.
- Punkty za kryterium zostaną przyznane na podstawie średniej sumy punktów indywidualnego doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia.
- Zamawiający w ramach tego kryterium przyzna maksymalnie 40 pkt.

3) Ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę kryterium: cena + doświadczenie zawodowe trenera.

Szczegółowy sposób oceny ofert został określony w Rozdziale XVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie wskazuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA - Redagowanie pism i media społecznościowe w pracy urzędnika:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponował 1 trenerem, który przeprowadził w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: redagowania pism urzędowych i co najmniej 1 szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: redagowania treści publikowanych w mediach społecznościowych dla grup minimum 5 osobowych każde.

DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA - Wystąpienia publiczne na żywo i online oraz PR w urzędzie:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponować 1 trenerem, który przeprowadził w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: autoprezentacji lub wystąpień publicznych dla grup minimum 5 osobowych każde.

DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA – Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponować 1 trenerem, który przeprowadził w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 szkolenia, kursy lub warsztaty z zakresu: metod analizy danych statystycznych lub analizy danych dotyczących rynku pracy dla grup minimum 5 osobowych każde.

DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA – Poradnictwo zawodowe z uwzględnieniem pracy osobami z niepełnosprawnościami:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
dysponuje lub będzie dysponować 1 trenerem, który przeprowadził w ciągu ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: poradnictwa zawodowego i co najmniej 1 szkolenie, kurs lub warsztaty z zakresu: poradnictwa zawodowego kierowanego do osób z niepełnosprawnością dla grup minimum 5 osobowych każde.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Edytowany wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia - wg Załącznika nr 7 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
─ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
─ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
─ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
─ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
─ art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy,
─ art. 109 ust. 1 pkt 9 ustawy,
─ art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg Załącznika nr 8 do SWZ – dotyczy wszystkich części zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca wraz z ofertą (formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia – wg Załącznika nr 2 do SWZ,
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – o ile dotyczy,
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wg Załącznika nr 4 do SWZ – o ile dotyczy,
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wg Załącznika nr 6 do SWZ – w przypadku polegania na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia – o ile dotyczy,
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy
Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów rejestrowych, tj. KRS, CEiDG lub inny właściwy rejestr. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – o ile dotyczy,
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia” oraz podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale V, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają części zamówienia do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającej rolę i zadania poszczególnych wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia. Zamawiający może żądać przedstawienia kopii zawartej umowy regulującej współpracę.
7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w zał. nr 9 do SWZ - w Projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wup_opole

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego), Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców wykluczonych na podstawie przepisu art. 7 ust. 1 ww. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.