Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00076385/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszkańska 17/25
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-433
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 61 61 400
1.5.8.) Numer faksu: (42) 616 14 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krwiodawstwo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5b7b6bf-beea-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075709/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia w obiekcie zlokalizowanym w Łodzi przy ul. Franciszkańskiej 17/25 w szczególności pełnienie obowiązków w portierni usytuowanej przy wejściu głównym do budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SWZ.
2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
3. Zamawiający wymaga obowiązkowego odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej:
1) brak uczestnictwa w wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z treścią art. 226 ust.1 pkt 18 ustawy Pzp.
2) w celu umówienia terminu wizji lokalnej należy kontaktować się poprzez platformę zakupową lub bezpośrednio z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.
3) dla każdego z Wykonawców uczestniczących w wizji lokalnej sporządzony będzie protokół potwierdzający wzięcie udziału w wizji. Protokół sporządzony będzie w 2 jednobrzmiących egzemplarzach i zostanie podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego (1 egzemplarz otrzyma Wykonawca, 1 zostanie w dokumentacji postępowania u Zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny wszystkich ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452153,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550567,68 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 38/ZP/2025 Dostawa wyrobów do użytku laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Termomodernizacja budynku publicznego w modelu EPC w Łodzi.
- Roboty utrzymaniowe i konserwacyjne na obiektach inżynierskich zlokalizowanych na terenie miasta Łodzi
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego wraz z niezbędnym wyposażeniem w WSZ im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
- MZŻ.262.9.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA W TEATRZE MUZYCZNYM ROMA.
- Usługa ochrony osób i mienia siedziby ZTP oraz Pasażu Handlowego "Hale Mirowskie".
- Ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w lokalizacji Lublin
- Ochrona osób i mienia w budynkach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Szczecinie wraz z terenem przynależnym do nieruchomości, w okresie 30.06.2025-30.06.2026
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.