eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego dla zadań: cześć 1: Budowa wiatrołapu w budynku UMT cześć 2: Termomodernizacja budynku UMT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego dla zadań:
cześć 1: Budowa wiatrołapu w budynku UMT
cześć 2: Termomodernizacja budynku UMT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiir@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego dla zadań:
cześć 1: Budowa wiatrołapu w budynku UMT
cześć 2: Termomodernizacja budynku UMT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2919576f-c94b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028946/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie nowych zadań inwestycyjnych -dokumentacje (6 postępowań)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48780,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego dla zadania:
Budowa wiatrołapu w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Batorego 38/40 w Toruniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego dla zadania: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Młodzieżowej 31 w Toruniu.
2. . Wytyczne do realizacji przedmiotu zamówienia:
- Budynek UMT przy ul. Młodzieżowej 31 zlokalizowany na działce 545/8 z obrębu 10 jest obiektem 4 – kondygnacyjnym, podpiwniczonym. Powierzchnia zabudowy – 435,00 m2, kubatura - 6548,00 m3.
- Teren objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - Uchwała nr 641/2000 R z dnia 30 listopada 2000 r. Obiekt nie jest objęty ochroną konserwatorską.
- Audyt energetyczny powinien zawierać:
a) analizę efektu ekologicznego oraz wyliczenia redukcji wartości stężeń pyłu zawieszonego PM 10, szacowany spadek emisji gazów cieplarnianych, efektywność kosztową projektu oraz ilość produkcji energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE, ilość produkcji energii cieplnej z nowo wybudowanych instalacji wykorzystujących OZE, ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej, ilość zaoszczędzonej energii cieplnej, zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych itp.,
b) zbiorcze tabelaryczne zestawienie faktur za energię wykorzystaną na potrzeby cieplne i zużycia energii elektrycznej lub dane na podstawie których audytor oszacował zapotrzebowanie budynku na energię cieplną i elektryczną (jeśli będą dostępne),
c) przewidywać i określać sposób pomiaru pobranej przez budynek energii, uzyskanej z odnawialnych źródeł energii ciepła i/lub energii elektrycznej tak, aby można było monitorować efekt energetyczny i ekologiczny dla przeprowadzonej modernizacji.

- Projekt termomodernizacji budynku powinien obejmować m.in.:
a) docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą (włącznie ze ścianami piwnic, w części niepodpiwniczonej docieplenie 1 m poniżej poziomu terenu),
b) docieplenie stropodachu,
c) wymianę stolarki okiennej wraz z ewentualnym zmniejszeniem powierzchni okien oraz wymianę zewnętrznej stolarki drzwiowej (poza witryną szklaną wejścia głównego do budynku, która została wymieniona w 2022 r.),
d) wymianę parapetów, obróbek blacharskich, wymianę/ naprawę rynien i rur spustowych,
e) naprawę naświetlaczy piwnicznych,
f) wymianę lub naprawę instalacji odgromowej,
g) modernizację wejść do budynku (zadaszenia, schody, balustrady),
h) wykonanie nowej opaski wokół budynku wraz z odtworzeniem nawierzchni w sąsiedztwie obiektu,
i) modernizację systemu grzewczego: wewnętrzna instalacja c.o. wraz z węzłem cieplnym (poprzedzić analizą możliwości wykorzystania istniejącego węzła),
j) ustalenie nowej wartości mocy zamówionej dla dostawcy ciepła,
k) konieczność uzgodnienia modernizacji węzła cieplnego z PGE Toruń S.A.,
l) instalację paneli fotowoltaicznych z opomiarowaniem i sterowaniem wraz z podłączeniem do istniejących instalacji w obiekcie.
- Przyjęte rozwiązania projektowe muszą być zgodne z audytem energetycznym objętym przedmiotem zawartym we wzorze umowy.
- Przedmiot zamówienia powinien uwzględniać wymogi obowiązujących Regionalnych zasad
i standardów kształtowania ładu przestrzennego województwa kujawsko-pomorskiego oraz Krajowego planu na rzecz energii i klimatu na lata 2021-2030.
- W projektach należy zawrzeć analizę, o której jest mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju
z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 1679).
- Do wszystkich projektowanych robót należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Materiały i technologie przyjęte przez projektanta powinny mieć określone szczegółowe wymagane parametry techniczne oraz podane warunki, jakie należy spełnić dla zapewnienia równoważności materiałów, bez podawania nazw własnych oraz nazw producenta, z zastrzeżeniem zapisów Uwagi I.

Uwaga I:
W przypadku, gdy projektant w wyjątkowej sytuacji musi użyć znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to w każdym takim przypadku musi uzupełnić o dodatkowy zwrot "lub równoważne", z podaniem parametrów technicznych i warunków równoważności. Nie dopuszcza się jedynie ogólnego sformułowania dotyczącego równoważności zawartego na początku dokumentacji. Do przekazanej dokumentacji projektowej Wykonawca musi dostarczyć oświadczenie, że nie przywoływał i nie używał znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a jeżeli użył - to należy wyszczególnić, w których miejscach dokumentacji projektowej, z zastrzeżeniem zdania pierwszego i drugiego.
3. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) audyt energetyczny,
2) projekt budowlany składający się z następujących elementów:
a) projekt zagospodarowania terenu,
b) projekt architektoniczno-budowlany,
c) projekt techniczny ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego,
d) opinie, uzgodnienia i inne dokumenty, o których mowa w § 5 ust.1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
3) inwentaryzacja obiektu do celów projektowych, w tym inwentaryzacja instalacji,
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże),
5) przedmiar robót,
6) kosztorys inwestorski,
7) zbiorcze zestawienie całości kosztów inwestycji („ZZK”), w tym wynikające m.in. z kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych,
8) inne opracowania wynikające z otrzymanych warunków technicznych przyłączenia oraz niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji w budynku i uzyskania pozwolenia na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (jeżeli jest wymagane) oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu,
9) całość opracowań przedmiotu zamówienia także w wersji elektronicznej w formacie pdf oraz formatach edytowalnych: doc, dwg (zapisane w wersji AutoCAD 2008) oraz ath (przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 39024,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67035,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVO PROJEKTY Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671452455

7.3.3) Ulica: Tanskich 3

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-391

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180810,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVO PROJEKTY Sp. z .o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671452455

7.3.3) Ulica: Tańskich 3

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-391

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.