eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódRemont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Głażewo.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Głażewo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 95 748 81 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzychod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Głażewo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d28c401-16c2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001583/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Głażewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182454/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 739640,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Informacje podstawowe:
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą:
Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Głażewo.

Zakres rzeczowy robót do wykonania obejmuje m.in.:
1. Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórkowe
- roboty pomiarowe
- mechaniczne karczowanie pni
- wywożenie karpiny na odległość do 2 km
- mechaniczne karczowanie zagajników
2. Roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia.
- roboty ziemne wykonane koparkami,
- przemieszczanie spycharkami mas ziemi do 10 m,
- formowanie i zagęszczanie nasypów
- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża
- wykonanie podbudowy:
• z gruntu stabilizowanego cementem,
• z kruszywa łamanego,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego – warstwa górna,
3. Roboty wykończeniowe,
- wykonanie poboczy gruntowych – szer. 0,50 m.
- plantowanie skarp i dna wykopu
Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
4.1.Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z późn. zm.), dotyczących osób wykonujących roboty budowlane określone za pomocą dokumentacji projektowej, przez cały okres realizacji danej roboty wynikającej z przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją roboty budowlanej objętej zakresem niniejszego zamówienia. Zobowiązanie nie dotyczy kierowników budowy i robót.
4.2. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców Wykonawcy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w szczególności w celu ustalenia czy osoby te są zatrudnione w ramach stosunku pracy, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy lub podwykonawców Wykonawcy:
1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawców o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
3) innych dokumentów, w szczególności zaświadczeń lub zgłoszeń składanych do właściwych organów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.

4.3. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawców odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 Umowy czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu Umowy.

4.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/ podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.1. czynności, przerwy w ciągłości zatrudnienia lub nieprzedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie skutkować nałożeniem kary w wysokości 1.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek.
4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę/podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń między zamawiającym a wykonawcą w walutach obcych.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań (zgodnie z art. 60 PZP i art. 121 PZP).
8. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Termin i zasady wizji lokalnej należy ustalić kontaktując się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami.

Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Wszelkie wyjaśnienia udzielane w trakcie wizji przez personel Zamawiającego nie stanowią oficjalnego kanału komunikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta. Cena brutto oferty wynosi: 909.757,31 zł.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 270.000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym zdecydowano o unieważnieniu postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 909757,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 909757,31 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.