Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. „Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-001d2872-079e-4405-9d72-4923bd6284ab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. „Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001d2872-079e-4405-9d72-4923bd6284ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042764/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli –projekt pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1: Organizacja i przeprowadzenie kursu audytu energetycznego w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 85800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2: Organizacja i przeprowadzenie kursu certyfikowany instalator systemów fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowegoi Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 92400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3: Organizacja i przeprowadzenie kursu certyfikowany instalator pomp ciepła w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 81600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4: Organizacja i przeprowadzenie kurs inteligentny system domowy w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 5: Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 6 - Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparko - ładowarki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 7: Organizacja i przeprowadzenie kursu SEP GRUPA G1 w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 8: Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora drona – uzyskanie świadectwa kwalifikacji UAVO (MR) NSTS-05 BVLOS w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy - kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 9 – Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135 w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy - kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 10 - Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą TIG 141 w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 11: Organizacja i przeprowadzenie kursu programowania CNC w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na sfinansowanie przedmiotu zamówienia przeznaczył 85 000,00 PLN. W postępowaniu zostały złożone oferty, jednak oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie należało zatem unieważnić.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający powziął informację, z których wynika, że wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem uczestników wyłonionych w naborze na kurs może być obarczone niemożliwością realizacji zamówienia. W szczególności, zgodnie z treścią SWZ kurs certyfikowany instalator systemów fotowoltaicznych winny być przeprowadzone w oparciu o zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego program szkolenia. W SWZ wskazano wprawdzie zakres tematyczny obydwu kursów, jednak nie wskazano przepisów szczegółowych wynikających min. z art. 136 ust. 3 pkt. 1) lit. a) ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2024 r. poz. 1361, t.j.). Przepisy te stanowią, że Certyfikat może być wydany instalatorowi, który posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych. Korzystać w pełni z praw publicznych oznacza to, że osoba fizyczna nie jest pozbawiona praw przysługujących każdemu obywatelowi na podstawie przepisów Konstytucji RP. W pełni z praw publicznych może korzystać osoba, która ukończyła 18 rok życia. W ramach przeprowadzonego naboru na kurs w części nr 2 już po rozstrzygnięciu postępowania ujawniono, że w obydwu przypadkach występują osoby, co do których brak możliwości spełnienia tego warunku. Z uwagi na wskazane . W stanie faktycznym w celu usunięcia wady postępowania konieczne byłoby dokonanie zmian w umowie o zamówienie publiczne, które zmieniłyby ogólny charakter umowy, poprzez albo wydłużenie terminu realizacji albo poprzez zmianę warunków realizacji kursu w taki sposób, aby móc kursy przeprowadzić. Opis przedmiotu zamówienia w brzmieniu zapisanym w SWZ nie koresponduje zatem ze stanem faktycznym, wynikającym z realizowanego naboru. Znaczne ilości osób to głównie osoby niepełnoletnie, a zatem nie korzystające w pełni z praw publicznych, którzy nie mogą wziąć udziału w zaplanowanych kursach. Takie zmiany na obecnym etapie jednak znacznie zmieniają warunki zamówienia, co jest z kolei niedopuszczalne (zmiana istotna). Umowy, w obydwu częściach mogłyby zatem podlegać unieważnieniu wskutek naruszenia przepisów PZP. W wyroku z 11 kwietnia 2013 r. KIO 741/13 Izba wskazała, że w odniesieniu do unieważnienia postępowania, po pierwsze musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania). Po drugie, wada ta może skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. W niniejszym stanie faktycznym obydwie te przesłanki wystąpiły, wobec czego postanowiono o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp w zakresie części nr 2. Wadami nieusuwalnymi są błędy wynikające z opisu przedmiotu zamówienia ujętego w SWZ skonfrontowane z odbiorcami kursów, a zmian takich nie można modyfikować na obecnym etapie postępowania (po terminie składania ofert). Zamawiający jest związany zapisami SWZ ale każdorazowo obowiązany jest wziąć pod uwagę aktualne okoliczności faktyczne i prawne.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający powziął informację, z których wynika, że wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem uczestników wyłonionych w naborze na kurs może być obarczone niemożliwością realizacji zamówienia. W szczególności, zgodnie z treścią SWZ certyfikowany instalator pomp ciepła winny być przeprowadzone w oparciu o zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego program szkolenia. W SWZ wskazano wprawdzie zakres tematyczny obydwu kursów, jednak nie wskazano przepisów szczegółowych wynikających min. z art. 136 ust. 3 pkt. 1) lit. a) ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2024 r. poz. 1361, t.j.). Przepisy te stanowią, że Certyfikat może być wydany instalatorowi, który posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych. Korzystać w pełni z praw publicznych oznacza to, że osoba fizyczna nie jest pozbawiona praw przysługujących każdemu obywatelowi na podstawie przepisów Konstytucji RP. W pełni z praw publicznych może korzystać osoba, która ukończyła 18 rok życia. W ramach przeprowadzonego naboru na kurs w części nr 3 już po rozstrzygnięciu postępowania ujawniono, że w obydwu przypadkach występują osoby, co do których brak możliwości spełnienia tego warunku. Z uwagi na wskazane . W stanie faktycznym w celu usunięcia wady postępowania konieczne byłoby dokonanie zmian w umowie o zamówienie publiczne, które zmieniłyby ogólny charakter umowy, poprzez albo wydłużenie terminu realizacji albo poprzez zmianę warunków realizacji kursu w taki sposób, aby móc kursy przeprowadzić. Opis przedmiotu zamówienia w brzmieniu zapisanym w SWZ nie koresponduje zatem ze stanem faktycznym, wynikającym z realizowanego naboru. Znaczne ilości osób to głównie osoby niepełnoletnie, a zatem nie korzystające w pełni z praw publicznych, którzy nie mogą wziąć udziału w zaplanowanych kursach. Takie zmiany na obecnym etapie jednak znacznie zmieniają warunki zamówienia, co jest z kolei niedopuszczalne (zmiana istotna). Umowy, w obydwu częściach mogłyby zatem podlegać unieważnieniu wskutek naruszenia przepisów PZP. W wyroku z 11 kwietnia 2013 r. KIO 741/13 Izba wskazała, że w odniesieniu do unieważnienia postępowania, po pierwsze musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania). Po drugie, wada ta może skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. W niniejszym stanie faktycznym obydwie te przesłanki wystąpiły, wobec czego postanowiono o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp w zakresie części nr 3. Wadami nieusuwalnymi są błędy wynikające z opisu przedmiotu zamówienia ujętego w SWZ skonfrontowane z odbiorcami kursów, a zmian takich nie można modyfikować na obecnym etapie postępowania (po terminie składania ofert). Zamawiający jest związany zapisami SWZ ale każdorazowo obowiązany jest wziąć pod uwagę aktualne okoliczności faktyczne i prawne.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Andrychowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000512533
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-22 do 2025-06-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remix – Ośrodek Szkolenia Operatorów Radosław Janikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291223266
7.3.4) Miejscowość: Krasocin
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-22 do 2025-06-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkolenia Zawodowego Motor-Glob Gruca Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356895047
7.3.4) Miejscowość: Wadowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-23 do 2025-08-29Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7596,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10769,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7596,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Andrychowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000512533
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7596,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-23 do 2025-06-21Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243701036
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMIX Ośrodek Szkolenia Operatorów Radosław Janikowski
jakie przetargi wygrała firma
REMIX Ośrodek Szkolenia Operatorów Radosław Janikowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-23 do 2025-08-29Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33489,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243701036
7.3.4) Miejscowość: Skoczów
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO MOTOR-GLOB GRUCA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLENIA ZAWODOWEGO MOTOR-GLOB GRUCA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-23 do 2025-08-29Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMPRO sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380371874
7.3.4) Miejscowość: Ruda Pilczycka
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-15 do 2025-11-29INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1735K w km 2+693 - 3+101 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Zawadka
- Modernizacja dróg gminnych wiejskich - nawierzchnie bitumiczne wraz z modernizacją nawierzchni drogi ul. Drapówka - boczna, stanowiącej granicę gmin Wadowice i Andrychów
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Dostawa produktów leczniczych - kontrastów do wykonywania badań diagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Najem mobilnego TK dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica" w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - z podziałem na trzy części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.