eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceOrganizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. "Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. „Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-001d2872-079e-4405-9d72-4923bd6284ab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic w ramach projektu pn. „Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001d2872-079e-4405-9d72-4923bd6284ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042764/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli –projekt pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151371

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1: Organizacja i przeprowadzenie kursu audytu energetycznego w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 85800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2: Organizacja i przeprowadzenie kursu certyfikowany instalator systemów fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego
i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 92400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3: Organizacja i przeprowadzenie kursu certyfikowany instalator pomp ciepła w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 81600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4: Organizacja i przeprowadzenie kurs inteligentny system domowy w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 5: Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 6 - Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparko - ładowarki w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 7: Organizacja i przeprowadzenie kursu SEP GRUPA G1 w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 8: Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora drona – uzyskanie świadectwa kwalifikacji UAVO (MR) NSTS-05 BVLOS w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy - kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 9 – Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135 w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy - kurs kwalifikacyjny z egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 10 - Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą TIG 141 w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 11: Organizacja i przeprowadzenie kursu programowania CNC w ramach projektu pn. Wadowickie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III realizowanego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy – kurs kwalifikacyjny zakończony egzaminem zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, na sfinansowanie przedmiotu zamówienia przeznaczył 85 000,00 PLN. W postępowaniu zostały złożone oferty, jednak oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie należało zatem unieważnić.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający powziął informację, z których wynika, że wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem uczestników wyłonionych w naborze na kurs może być obarczone niemożliwością realizacji zamówienia. W szczególności, zgodnie z treścią SWZ kurs certyfikowany instalator systemów fotowoltaicznych winny być przeprowadzone w oparciu o zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego program szkolenia. W SWZ wskazano wprawdzie zakres tematyczny obydwu kursów, jednak nie wskazano przepisów szczegółowych wynikających min. z art. 136 ust. 3 pkt. 1) lit. a) ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2024 r. poz. 1361, t.j.). Przepisy te stanowią, że Certyfikat może być wydany instalatorowi, który posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych. Korzystać w pełni z praw publicznych oznacza to, że osoba fizyczna nie jest pozbawiona praw przysługujących każdemu obywatelowi na podstawie przepisów Konstytucji RP. W pełni z praw publicznych może korzystać osoba, która ukończyła 18 rok życia. W ramach przeprowadzonego naboru na kurs w części nr 2 już po rozstrzygnięciu postępowania ujawniono, że w obydwu przypadkach występują osoby, co do których brak możliwości spełnienia tego warunku. Z uwagi na wskazane . W stanie faktycznym w celu usunięcia wady postępowania konieczne byłoby dokonanie zmian w umowie o zamówienie publiczne, które zmieniłyby ogólny charakter umowy, poprzez albo wydłużenie terminu realizacji albo poprzez zmianę warunków realizacji kursu w taki sposób, aby móc kursy przeprowadzić. Opis przedmiotu zamówienia w brzmieniu zapisanym w SWZ nie koresponduje zatem ze stanem faktycznym, wynikającym z realizowanego naboru. Znaczne ilości osób to głównie osoby niepełnoletnie, a zatem nie korzystające w pełni z praw publicznych, którzy nie mogą wziąć udziału w zaplanowanych kursach. Takie zmiany na obecnym etapie jednak znacznie zmieniają warunki zamówienia, co jest z kolei niedopuszczalne (zmiana istotna). Umowy, w obydwu częściach mogłyby zatem podlegać unieważnieniu wskutek naruszenia przepisów PZP. W wyroku z 11 kwietnia 2013 r. KIO 741/13 Izba wskazała, że w odniesieniu do unieważnienia postępowania, po pierwsze musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania). Po drugie, wada ta może skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. W niniejszym stanie faktycznym obydwie te przesłanki wystąpiły, wobec czego postanowiono o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp w zakresie części nr 2. Wadami nieusuwalnymi są błędy wynikające z opisu przedmiotu zamówienia ujętego w SWZ skonfrontowane z odbiorcami kursów, a zmian takich nie można modyfikować na obecnym etapie postępowania (po terminie składania ofert). Zamawiający jest związany zapisami SWZ ale każdorazowo obowiązany jest wziąć pod uwagę aktualne okoliczności faktyczne i prawne.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający powziął informację, z których wynika, że wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem uczestników wyłonionych w naborze na kurs może być obarczone niemożliwością realizacji zamówienia. W szczególności, zgodnie z treścią SWZ certyfikowany instalator pomp ciepła winny być przeprowadzone w oparciu o zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego program szkolenia. W SWZ wskazano wprawdzie zakres tematyczny obydwu kursów, jednak nie wskazano przepisów szczegółowych wynikających min. z art. 136 ust. 3 pkt. 1) lit. a) ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2024 r. poz. 1361, t.j.). Przepisy te stanowią, że Certyfikat może być wydany instalatorowi, który posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych. Korzystać w pełni z praw publicznych oznacza to, że osoba fizyczna nie jest pozbawiona praw przysługujących każdemu obywatelowi na podstawie przepisów Konstytucji RP. W pełni z praw publicznych może korzystać osoba, która ukończyła 18 rok życia. W ramach przeprowadzonego naboru na kurs w części nr 3 już po rozstrzygnięciu postępowania ujawniono, że w obydwu przypadkach występują osoby, co do których brak możliwości spełnienia tego warunku. Z uwagi na wskazane . W stanie faktycznym w celu usunięcia wady postępowania konieczne byłoby dokonanie zmian w umowie o zamówienie publiczne, które zmieniłyby ogólny charakter umowy, poprzez albo wydłużenie terminu realizacji albo poprzez zmianę warunków realizacji kursu w taki sposób, aby móc kursy przeprowadzić. Opis przedmiotu zamówienia w brzmieniu zapisanym w SWZ nie koresponduje zatem ze stanem faktycznym, wynikającym z realizowanego naboru. Znaczne ilości osób to głównie osoby niepełnoletnie, a zatem nie korzystające w pełni z praw publicznych, którzy nie mogą wziąć udziału w zaplanowanych kursach. Takie zmiany na obecnym etapie jednak znacznie zmieniają warunki zamówienia, co jest z kolei niedopuszczalne (zmiana istotna). Umowy, w obydwu częściach mogłyby zatem podlegać unieważnieniu wskutek naruszenia przepisów PZP. W wyroku z 11 kwietnia 2013 r. KIO 741/13 Izba wskazała, że w odniesieniu do unieważnienia postępowania, po pierwsze musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania). Po drugie, wada ta może skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. W niniejszym stanie faktycznym obydwie te przesłanki wystąpiły, wobec czego postanowiono o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt. 6 Pzp w zakresie części nr 3. Wadami nieusuwalnymi są błędy wynikające z opisu przedmiotu zamówienia ujętego w SWZ skonfrontowane z odbiorcami kursów, a zmian takich nie można modyfikować na obecnym etapie postępowania (po terminie składania ofert). Zamawiający jest związany zapisami SWZ ale każdorazowo obowiązany jest wziąć pod uwagę aktualne okoliczności faktyczne i prawne.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Andrychowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000512533

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-22 do 2025-06-14

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remix – Ośrodek Szkolenia Operatorów Radosław Janikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291223266

7.3.4) Miejscowość: Krasocin

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-22 do 2025-06-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkolenia Zawodowego Motor-Glob Gruca Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356895047

7.3.4) Miejscowość: Wadowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-23 do 2025-08-29

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7596,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10769,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7596,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Andrychowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000512533

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7596,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-23 do 2025-06-21

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243701036

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-23 do 2025-08-29

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33489,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiedza Umiejętność Rozwój sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243701036

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-23 do 2025-08-29

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMPRO sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380371874

7.3.4) Miejscowość: Ruda Pilczycka

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-15 do 2025-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.