eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach Inspektoratów w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach Inspektoratów w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W SOSNOWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032 368 32 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_sosnowiec@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach Inspektoratów w Dąbrowie Górniczej, Jaworznie i Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4faab254-9408-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00412760/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynkach Inspektoratów w Dąbrowie Górniczej, w Jaworznie i w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 380000.271.7.2023-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9258001,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Dąbrowie Górniczej,
W zakres zlecanych robót budowlanych, wchodzi:
1) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej w zakresie zasilania urządzeń wentylacji, klimatyzacji,
2) wykonanie instalacji fotowoltaicznej i połączeniu z instalacją elektryczną obiektu wraz ze zgłoszeniem do dystrybutora sieci konieczności wymiany licznika energii elektrycznej,
3) wykonanie wewnętrznej instalacji nawiewno-wywiewnej z centralą wentylacyjną w wykonaniu zewnętrznym z rotorowym wymiennikiem ciepła dla części biurowej wraz z systemem nawilżania,
4) wykonanie instalacji wyciągowej sanitariatów, pomieszczeń socjalnych oraz warsztatów,
5) wykonanie instalacji klimatyzacji VRF we wszystkich pomieszczeniach biurowych w budynku z jednostkami zewnętrznymi umiejscowionymi na dachu budynku,
6) wykonanie instalacji klimatyzacji typu SPLIT dla pomieszczeń technicznych serwerowni i UPS z opcją pracy całorocznej,
7) wykonanie instalacji wod-kan na potrzeby wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji,
8) wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i towarzyszących zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-kosztorysową,
9) dostawa wszystkich urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 3409231,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie,
W zakres zlecanych robót budowlanych, wchodzi:
1) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej w zakresie zasilania urządzeń wentylacji, klimatyzacji,
2) wykonanie instalacji fotowoltaicznej i połączeniu z instalacją elektryczną obiektu wraz ze zgłoszeniem do dystrybutora sieci konieczności wymiany licznika energii elektrycznej,
3) wykonanie wewnętrznej instalacji nawiewno-wywiewnej z centralą wentylacyjną w wykonaniu zewnętrznym z rotorowym wymiennikiem ciepła dla części biurowej wraz z systemem nawilżania,
4) wykonanie instalacji wyciągowej sanitariatów, pomieszczeń socjalnych oraz warsztatów,
5) wykonanie instalacji klimatyzacji VRF we wszystkich pomieszczeniach biurowych w budynku z jednostkami zewnętrznymi umiejscowionymi na dachu budynku,
6) wykonanie instalacji klimatyzacji typu SPLIT dla pomieszczeń technicznych serwerowni i UPS z opcją pracy całorocznej,
7) wykonanie instalacji wod-kan na potrzeby wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji,
8) wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i towarzyszących zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-kosztorysową,
9) dostawa wszystkich urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 2926346,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Zawierciu.
W zakres zlecanych robót budowlanych, wchodzi:
1) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej w zakresie zasilania urządzeń wentylacji, klimatyzacji,
2) wykonanie instalacji fotowoltaicznej i połączeniu z instalacją elektryczną obiektu wraz ze zgłoszeniem do dystrybutora sieci konieczności wymiany licznika energii elektrycznej,
3) wykonanie wewnętrznej instalacji nawiewno-wywiewnej z centralą wentylacyjną w wykonaniu zewnętrznym z rotorowym wymiennikiem ciepła dla części biurowej wraz z systemem nawilżania,
4) wykonanie instalacji wyciągowej sanitariatów, pomieszczeń socjalnych oraz warsztatów,
5) wykonanie instalacji klimatyzacji VRF we wszystkich pomieszczeniach biurowych w budynku z jednostkami zewnętrznymi umiejscowionymi na dachu budynku,
6) wykonanie instalacji klimatyzacji typu SPLIT dla pomieszczeń technicznych serwerowni i UPS z opcją pracy całorocznej,
7) wykonanie instalacji wod-kan na potrzeby wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji,
8) wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i towarzyszących zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-kosztorysową,
9) dostawa wszystkich urządzeń niezbędnych do prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 2922424,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3221204,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3379304,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3221204,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWP INŻYNIERIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342882816

7.3.3) Ulica: Katowicka 60

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3221204,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu dla Części II Zamówienia wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
1. Oferta nr 2 złożona przez PALMER Sp. z o.o.
2. Oferta nr 3 złożona przez GRUPA KDM Sp. z o.o.
3. Oferta nr 4 złożona przez KORABUD Sp. z o.o.
W toku prowadzonego postępowania wyjaśniającego wszystkie oferty złożone dla Części II Zamówienia zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2195859,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3109154,97 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2635236,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2872224,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2635236,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWP INŻYNIERIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342882816

7.3.3) Ulica: Katowicka 60

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2635236,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.