eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby ANSŁ



Ogłoszenie z dnia 2023-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby ANSŁ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Łomży

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 451202740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 14

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ansl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ansl.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ansl-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby ANSŁ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7593a07-e4fa-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026550/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej i dystrybucja

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZp.2730.12.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej na potrzeby ANSŁ do następujących punktów poboru energii:
1.1. Akademia Nauk Stosowanych w Łomży, ul. Akademicka 14.
1.1.1. Prognozowane zużycie energii w okresie 12 miesięcy w ilości - 127 000 kWh, w tym:

Strefa 1 (25%) 33 020
Strefa 2 (13%) 15 240
Strefa 3 (62%) 78 740

1.1.2. Zamawiający zakwalifikowany jest do I grupy przyłączeniowej i rozliczany w grupie taryfowej C23
1.1.3. Rozliczanie w cyklu miesięcznym.
1.1.4. nr Licznika – 04142386
1.2. Akademia Nauk Stosowanych w Łomży, ul. Akademicka 20.
1.2.1. Prognozowane zużycie energii w okresie 12 miesięcy w ilości - 55 000 kWh, w tym:


Strefa 1 (26%) 15 400
Strefa 2 (10%) 5 500
Strefa 3 (64%) 34 100

1.2.2. Zamawiający zakwalifikowany jest do I grupy przyłączeniowej i rozliczany w grupie taryfowej C23
1.2.3. Rozliczanie w cyklu miesięcznym.
1.2.4. nr Licznika – 02574342
1.3. Akademia Nauk Stosownych w Łomży ul. Akademicka 1.
1.3.1. Prognozowane zużycie energii w okresie 12 miesięcy w ilości - 4 000 KWh, w tym:
1.3.2. Zamawiający rozliczany w grupie taryfowej C11.
1.3.3. Rozliczanie w cyklu miesięcznym.
1.3.4. Nr licznika - 02655178
1.4. LSM ANSŁ w Łomży, ul. Wiejska 16
1.4.1. Prognozowane zużycie energii w okresie 12 miesięcy w ilości – 29 000 kWh
1.4.2. Zamawiający rozliczany jest w grupie taryfowej C11.
1.4.3. Rozliczanie w cyklu miesięcznym.
1.4.4. nr licznika – 56804089.
1.5. Dom Studenta Rubikon, ul. Wiejska 16A
1.5.1. Prognozowane zużycie energii w okresie 12 miesięcy w ilości – 110 000 kWh

Strefa 1 (62%) 68 200
Strefa 2 (38%) 41 800
oraz
licznik nr 02888402 – 2 000 kWh,
licznik nr 56204125 – 8 000 kWh.

1.5.2. Zamawiający rozliczany jest w grupie taryfowej G11, G12 i C11
1.5.3. nr licznika 02578517 w grupie taryfowej G12, 02888402 w G11 i 56204125 w C11
1.5.4. Rozliczanie w cyklu miesięcznym.
2. Podane prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i stawek określonych w dokumentacji przetargowej. Zmniejszenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej Umowie i załącznikach do niej. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie umowy w wysokości co najmniej 50% szacowanej ilości energii elektrycznej, wskazanej w SWZ.
3. Wykonawca będzie dostarczał energię na zasadach określonych w ustawie z dnia
10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021r. , poz. 716 z późn. zm.), aktach wykonawczych do tej ustawy oraz na warunkach określonych w SWZ. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy – Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
4. Sposób wykonania zamówienia przez Wykonawcę:
4.1. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy Prawo energetyczne.
4.2. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r., poz. 716 z późn. zm.) i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r.- Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020r., poz. 1740 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie.
4.3. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Prawo energetyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583497,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583497,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583497,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583497,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.