Og³oszenie z dnia 2021-10-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00238307/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00301502/01 - Wynik z dnia 2021-12-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Pierwsze wyposa¿enie - rega³y, sto³y robocze i szafki ze stali
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ ZAK£ADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIONKACH IM. LECHA I MARII KACZYÑSKICH - PARY PREZYDENCKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670140015
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spzzozpionki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pierwsze wyposa¿enie - rega³y, sto³y robocze i szafki ze stali
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0e575b2e-2747-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00221708
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00032212/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.9 Pierwsze wyposa¿enie - rega³y, sto³y robocze i szafki ze stali
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki
Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej – adres:
przetargi@spzzozpionki.pl
Adres strony internetowej s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w
art.125 ust.1 ustawy, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki ;
dostêp ze strony internetowej zamawiaj±cego do profilu nabywcy, tj. strony prowadzonego
postêpowania: https://spzzozpionki.pl/ menu: Zamówienia, PLATFORMA ZAKUPOWA . Adres strony
internetowej, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty
zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki/proceedings (po przej¶ciu do w³a¶ciwego postêpowania)
i przy u¿yciu formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³
informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki. Inf. publiczne: w sekcji
“Komunikaty”, kierowane, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, do konkretnego Wykonawcy: za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki do tego Wykonawcy. Wymagania dot.
specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych, tj.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie
mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa (od
17-08-2021r., ze wzgl. na zakoñczenie wspierania przegl±darki Internet Explorer przez firmê Microsoft,
stosowanie przegl±darki Internet Explorer nie jest dopuszczalne); w³±czona obs³uga JavaScript,
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
Platformazakupowa.pl dzia³a wg standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
Oferta oraz dokumenty wymagane a sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania
oferty, w tym dokumentów do³±czanych do oferty, na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub
podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie
przesy³a do systemu. Podpisy kwalifikowane stosowane do podpisywania wszelkich plików musz±
spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i
us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr
910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny
zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz
plików XAdES. Maks. rozmiar 1 pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie
500 MB. Na platformie znajduje siê odrêbne miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty
stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców
powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .odt, .doc, .docx, .ods, .xls, do danych
zawieraj±cych informacjê graficzn±: .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
Dla kompresji danych rekomenduje siê jedno z rozszerzeñ: .zip ; .7Z ; W Rozporz±dzeniu KRI nie
wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za
z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych
profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików
podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5MB. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego: ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê
podpisu zaleca siê, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na
rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. Pliki w innych
formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie wewnêtrznym lub zewnêtrznym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych - Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im.
Lecha i Marii Kaczyñskich – Pary Prezydenckiej, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, tel./ faks 48 612
13 81, email: spzzoz@spzzozpionki.pl
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod
adresem e-mail: ochronadanych@spzzozpionki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr SPZZOZ-ZP-31/2021.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia);b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu: a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia
danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10.przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla
przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wy¿ej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP-31/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje rega³y ze stali nierdzewnej kwasoodpornej (ilo¶æ: 47), sto³y robocze ze stali nierdzewnej przy¶cienne (ilo¶æ: 3), szafki ze stali kwasoodpornej z blatem ze stali kwasoodpornej (ilo¶æ: 2), stó³ roboczy z wbudowan± komor± gospodarcz± (ilo¶æ: 1).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem wymaganych parametrów techniczno-u¿ytkowych przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 1B.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne oraz za³±cznik nr 5 do SWZ – wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble ró¿ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdz. XXI SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu nazasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego
warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
warunek: Wymaga siê aby wykonawca prowadzi³ dzia³alno¶æ gospodarcz± w formie
organizacyjnej zgodnej z prawem, zg³oszonej do w³a¶ciwego rejestru handlowego (ewidencji).
- przez rejestry handlowe nale¿y rozumieæ rejestry (ewidencje), które s³u¿± do rejestrowania
przedsiêbiorców (CEIDG / w przypadku osób fizycznych, KRS / w przypadku osób prawnych lub
jednostek organizacyjnych nie posiadaj±cych osobowo¶ci prawnej)
Powy¿sze oznacza, ¿e przedsiêbiorcy, w tym podmioty udostêpniaj±ce zasoby, maj±ce siedzibê
lub miejsce zamieszkania w Polsce, musz± byæ wpisani odpowiednio do Rejestru
Przedsiêbiorców KRS lub CEIDG. Od przedsiêbiorców zagranicznych wymaga siê wpisu do
odpowiedniego rejestru zawodowego (w sytuacji gdy wpis ten zastêpuje wpis do rejestru
handlowego - jest jego odpowiednikiem) lub rejestru handlowego prowadzonego w kraju ich
pochodzenia.
Ocena - na zasadzie klasyfikacji: spe³nia/ nie spe³nia (warunek graniczny: spe³nia) na podstawie
dokumentu potwierdzaj±cego: w³a¶ciwy rejestr
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów: zamawiaj±cy nie okre¶la warunku
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiaj±cy nie okre¶la warunku
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: zamawiaj±cy nie okre¶la warunku
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdz. X SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z rozdz. X SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Wype³niony i podpisany za³±cznik nr 1B.1 – Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne;- nale¿yte wskazanie przez Wykonawcê wszystkich wymaganych i dopuszczonych przez zamawiaj±cego w toku postêpowania parametrów techniczno-u¿ytkowych przedmiotu zamówienia jako o¶wiadczenie wykonawcy uznaje siê za wystarczaj±ce dla potwierdzenia wymogów zawartych w dokumentach zamówienia.
- uzupe³nienie niekompletnego przedmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym mowa w pkt.1 lub z³o¿enie go po terminie sk³adania ofert nie jest mo¿liwe.
UWAGA:
Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci uzupe³nienia niekompletnego przedmiotowego ¶rodka dowodowego, ani mo¿liwo¶ci z³o¿enia go po terminie sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W wyznaczonym terminie sk³adania ofert nale¿y z³o¿yæ:1) Formularz ofertowy – wed³ug za³±cznika nr 1A do SWZ
2) Formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia, którego dotyczy oferta – wed³ug za³±cznika nr 1B do SWZ
3) Wype³niony i podpisany za³±cznik nr 1B.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry techniczne.
4) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty – gdy dokumenty i o¶wiadczenia sk³adaj±ce siê na ofertê podpisane bêd± przez osobê inn± ni¿ uprawnion± do reprezentacji zgodnie z tre¶ci± odpisu w³a¶ciwego rejestru, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w ust.1 rozdz. X, tj. o¶wiadczenie wg za³. 2 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do
SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej
oferty, zgodnie z §7 ust.2 wzoru umowy – za³. nr 5 do SWZ
Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, jest mo¿liwa poprzez:
1) zast±pienie mebli medycznych i niemedycznych które maj± byæ dostarczone w ramach
realizacji niniejszej umowy, meblami nowymi posiadaj±cymi co najmniej takie same parametry,
jakie posiada³y meble bêd±ce podstaw± wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub
wstrzymania produkcji mebli, które maj± byæ dostarczone, pod warunkiem, i¿ ich cena nie
ulegnie zmianie,
2) zast±pienie mebli medycznych i niemedycznych, które maj± byæ dostarczone w ramach
realizacji niniejszej umowy, meblami o wy¿szej jako¶ci, lepszych parametrach, lepszych
w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiaj±cego w
przypadkach których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, i¿
ich cena nie ulegnie zwiêkszeniu;
3) Zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w
zakresie nie przewidzianym w ofercie;
4) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na tre¶æ z³o¿onej
oferty, w takim zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy
do zaistnia³ego stanu prawnego,
5) Zakres realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmian umowy wynikaj±cych z okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-20 12:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, tj. pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/spzzozpionki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-20 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Postêpowanie o udzielenie zamówienia pn. Pierwsze wyposa¿enie - rega³y, sto³y robocze i szafki ze stali prowadzone jest ramach realizacji zadania: „Poprawa stanu infrastruktury SamodzielnegoPublicznego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez rozbudowê
infrastruktury,
rewitalizacjê istniej±cego budynku w jednej lokalizacji wraz z dokumentacj± oraz zakup
pierwszego wyposa¿enia – etap I” i jest finansowane z dotacji pochodz±cej z bud¿etu pañstwa, bud¿etu Powiatu Radomskiego oraz ¶rodków w³asnych.
Na podstawie art.310 ustawy PZP zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które zamawiaj±cy zamierza³
przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane.
Mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania na tej podstawie, zgodnie z pkt.1) art.310 ustawy PZP
zosta³a przewidziana w niniejszym og³oszeniu o zamówieniu dot. przedmiotowego
postêpowania.
Okre¶lenie terminu wykonania zamówienia poprzez wskazanie konkretnej daty jest obiektywnie
uzasadnione.
Obiektywna przyczyna okre¶lenia terminu za pomoc± konkretnej daty: projekt o ograniczonym
okresie finansowania.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont ulicy Ciep³owniczej w Pionkach o d³ugo¶ci 485 m
- Modernizacja magazynu oraz doposa¿enie bazy magazynowej w sprzêt niezbêdny do realizacji zadañ w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
wiêcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ mebli i wyposa¿enia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podzia³em na czê¶ci
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Ró¿añcu
- Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
- "Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajêæ w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespó³ Szkó³ w Karczmiskach - czê¶æ 2 i czê¶æ 3.
- "Dostawa mebli dla potrzeb Placówki Opiekuñczo-Wychowaczej w Tomis³awicach "
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Krakowskiej
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





