eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › REMONT BUDYNKU NR 12 (GARAŻ) W KNW PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU NR 12 (GARAŻ) W KNW PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKU NR 12 (GARAŻ) W KNW PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d36fedf9-cd57-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 REMONT BUDYNKU NR 12 (GARAŻ) W KNW PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157475

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2032520,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Remont budynku nr 12 (garaż) w KNW przy ul. Wojska Polskiego
w Braniewie.


Charakterystyka obiektu:


Budynek garażowy położony na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Budynek nr 12 został wybudowany w 1936 roku, do budynku prowadzi wewnętrzna droga o nawierzchni asfaltowej zakończona placem manewrowym. Z tyłu i od szczytów budynku znajdują się tereny zielone. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach jednospadowy drewniany, krokwie oparte na murze i płatwiach stalowych pośrednich z dwuteownika, wspartych na wiązarach stalowych kratowych, pokryty papą asfaltową na deskowaniu pełnym. Elewacja tynk gładki i nakrapiany, malowany w kolorze piaskowym, dołem cokół do wysokości 0,50 m z cegły ceramicznej licowanej, w ścianie frontowej częściowo pokryty tynkiem.
Budynek wyposażony w instalację: elektryczną i odgromową.
Budynek podczas wykonywania robót nie będzie użytkowany.
Dane liczbowe budynku:

 Długość budynku: - 73,70 m
 Szerokość budynku: - 12,84 m
 Wysokość budynku: - 4,15 m
 Powierzchnia zabudowy: - 946,31 m²
 Kubatura zewnętrzna: - 4 069,120 m³
 Kąt nachylenia połaci dachu: - 2º


Zakres robót:


1. Roboty budowlane

 Wymiana pokrycia dachowego z papy asfaltowej na papę asfaltową termozgrzewalną z ułożeniem na stropodachu styropapy 100 o gr 10cm.
 Wymiana rynien i rur spustowych odprowadzających wodę opadową
ze sprawdzeniem drożności i przeczyszczeniem przykanalików. Rynny
i rury z blachy tytanowo-cynkowej grubości 6mm.
 Wymiana obróbek blacharskich kołnierza po obwodzie budynku.
 Wymiana deskowania dachu z desek nasyconych na styk oraz obicia okapu. Okap z desek malowanych impregnatem powłokotwórczym dekoracyjnym.
 Wymiana części krokwi drewnianych o przekroju 14*12 cm z przedłużeniem połaci dachu o 15 cm z przodu i z tyłu
 Wymiana końcówek krokwi oraz impregnacja pozostałych krokwi impregnatem grzybobójczym, owadobójczym i ogniochronnym.
 Przemurowanie ciągłe pęknięcia ściany frontowej, naprawa muru przy nadprożach oraz licowania cokołu.
 Izolacja ścian fundamentowych od wewnątrz i zewnątrz.
 Skucie tynków zewnętrznych, oklejenie ścian styropianem gr 10 cm, wykonanie wypraw elewacyjnych z pomalowaniem farba fasadową.
 Skucie tynków wewnętrznych i wykonanie tynków wewnętrznych kat. III oraz wykonanie powłok malarskich farbami odpornymi na szorowanie.
 Wymiana posadzek betonowych pod ciężki sprzęt na gąsienicach o masie do 70 ton. Beton cementowy C35/45
 Wymiana bram garażowych stalowych rozwieralnych na bramy stalowe segmentowe, przemysłowe, podnoszenie elektrycznie z możliwością podnoszenia ręcznego, siedem bram z drzwiami serwisowymi, kolor szary.
 Wymiana stolarki okiennej stalowej na okna z pcv uchylno-rozwierne.
 Wymiana krat okiennych stalowych.
 Wykonanie nowej opaski z kostki betonowej, ograniczonej obrzeżem betonowym 80*30.
 Wymiana podjazdów betonowych przed garażami.
 Wywiezienie i utylizacja gruzu


2. Roboty elektryczne

 Wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej 230V
z oprawami na przewodach typu YDYp 3*1,5 mm² wraz z osprzętem instalacyjnym.
 Wymiana instalacji gniazd wtykowych 230V i 400V przewodami typu YDY 3 x 2,5mm² oraz YDY 5 x 4 mm² wraz z osprzętem instalacyjnym.
 Wymiana instalacji piorunochronnej.
 Badania odbiorcze instalacji elektrycznej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2148810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2820000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2148810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392994707

7.3.3) Ulica: ul. Wilczyńskiego nr 25E lok. 225

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-686

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa i adres podwykonawcy:
ElectroVision Patryk Popko, ul. Niedziałkowskiego 11/3,10-345 Olsztyn.
Zakres zamówienia: roboty elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2148810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.