Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00444377/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług konserwacji, przeglądów i napraw systemów wody lodowej, urządzeń wentylacji i klimatyzacji oraz dygestoriów w obiektach MIR-PIB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MORSKI INSTYTUT RYBACKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Przetargów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 587356105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mtebecio@mir.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.mir.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mirgdynia.ezamawiajacy.pl/pn/mirgdynia/demand/236077/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług konserwacji, przeglądów i napraw systemów wody lodowej, urządzeń wentylacji i klimatyzacji oraz dygestoriów w obiektach MIR-PIB.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a2689f-fc44-49af-82b8-349d3f29b0ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/42/FZP/FG/DH/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń systemu wody lodowej w budynku Akwarium Gdyńskim, al. Jana Pawła II nr 1 w Gdyni;Zadanie 1 – Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń systemu wody lodowej w budynku Akwarium Gdyńskim, al. Jana Pawła II nr 1 w Gdyni;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 61500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń systemu wody lodowej oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Akwarium Gdyńskim, al. Jana Pawła II nr 1 w Gdyni;Zadanie 2 - Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń systemu wody lodowej oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku Akwarium Gdyńskim, al. Jana Pawła II nr 1 w Gdyni;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 116720,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku MIR-PIB, ul. Kołłątaja 1 w Gdyni;Zadanie 3 - Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku MIR-PIB, ul. Kołłątaja 1 w Gdyni;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 166450,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń klimatyzacji precyzyjnej RITTAL UKS 3300 w budynku MIR-PIB, ul. Kołłątaja 1 w Gdyni;Zadanie 4 - Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń klimatyzacji precyzyjnej RITTAL UKS 3300 w budynku MIR-PIB, ul. Kołłątaja 1 w Gdyni;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 11600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - Przegląd, konserwacja urządzeń i naprawy dygestoriów laboratoryjnych w budynku MIR– PIB, ul. Kołłątaja 1 w Gdyni i na statku Baltica.Zadanie 5 - Przegląd, konserwacja urządzeń i naprawy dygestoriów laboratoryjnych w budynku MIR– PIB, ul. Kołłątaja 1 w Gdyni i na statku Baltica.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 20600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81549,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Uslugowe KLIMAT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860006766
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KLIMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KLIMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63468,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71094,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71094,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Uslugowe KLIMAT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860006766
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KLIMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KLIMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121671,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113061,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216849,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113061,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Uslugowe KLIMAT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860006766
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KLIMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "KLIMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140822,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25584,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Klima Krzysztof Diakowski Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581547815
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-969
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST KLIMA KRZYSZTOF DIAKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INVEST KLIMA KRZYSZTOF DIAKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-10-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 6 października 2025 r. przed otwarciem ofert Zamawiający umieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 25 338,00 zł. W niniejszym Zadaniu wpłynęła jedna oferta- cena oferty brutto , 41 264,04 w tym: Przeglądy: 38 312,00, Stawka RBH: 147,60
Mając na uwadze, że oferta znacznie przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia jej do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Ubezpieczenie osób i mienia Urzędu Morskiego w Gdyni
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej terenu i obiektów Zamawiającego oraz zabezpieczenie imprez sportowych organizowanych przez Zamawiającego
- Usługi sprzątania obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w 2026 roku
- Usługa cateringowa - Uroczysta kolacja dla uczestników konferencji Partnership for Peace Consortium of Defence Academies and Security Studies Institutes na temat: "Human Security".
- Remont łazienek III piętra w budynku 5 w Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 3
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Jednorazowy przegląd central wentylacyjnych i agregatów wody lodowej w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o. o.
- Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r. w zakresie prac wod-kan, gaz, c.o., elektrycznych.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2026 r.
- Usługa stałego serwisu i utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych oraz instalacji ciepła technologicznego
- Świadczenie usług pogotowia technicznego
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji urządzeń i instalacji branży teletechnicznej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





