eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce"Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Promocja projektu” w związku z realizacją projektu „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Magdalena.Glasek@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Promocja projektu” w związku z realizacją projektu „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01377d00-4529-4864-ab37-69108960538f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029699/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 „Promocja projektu” w związku z realizacją projektu „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację projektu pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” w ramach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejska.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 422764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
• zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie wolnostojących, jednostronnych tablic informacyjno/pamiątkowych wraz z konstrukcją,
• montaż tablic informacyjno/pamiątkowych we wskazanych lokalizacjach,
• zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie naklejek
w związku z realizacją projektu pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW 03.01. Zrównoważona mobilność miejska, nabór FEPW.0301-IP.01-001/24.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
 dla Miasta Siedlce zaprojektowanie, wykonanie i zamontowanie:
• 2 szt. tablic o wymiarach 240 x 120 cm, tj. przy budynku obsługi MPK
ul. Starzyńskiego 20 oraz przy Urzędzie Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2;
• 2 szt. tablic o wymiarach 120 x 60 cm, tj. na początkowym i końcowym odcinku zadania pn. „Budowa drogi dla rowerów z OZE” w rejonie ul. Partyzantów;
• 107 szt. naklejek o wymiarach 14 x 8 cm w celu oznakowania zakupionych autobusów zeroemisyjnych, stacji ładowania, wiat przystankowych na terenie m. Siedlce, tablic dynamicznych na terenie m. Siedlce (do siedziby Urzędu Miasta przy ul. Prusa 16/18).
 dla Gminy Siedlce zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie z rozładunkiem:
• 1 szt. tablicy o wymiarach 120 x 60 cm do siedziby Urzędu Gminy Siedlce przy ul. Asłanowicza 10;
• 2 szt. tablic o wymiarach 120 x 60 cm do miejscowości Ostrówek
(w miejsce ustalone z przedstawicielem Gminy);
• 2 szt. tablic o wymiarach 240 x 120 cm, tj. 1 tablica informacyjna do miejscowości Stare Opole (w miejsce ustalone z przedstawicielem Gminy) oraz 1 tablica informacyjna do miejscowości Nowe Iganie (w miejsce ustalone z przedstawicielem Gminy);
• 101 szt. naklejek o wymiarach 14 x 8 cm do oznakowania wiat przystankowych na terenie gm. Siedlce (do siedziby Urzędu Gminy Siedlce przy ul. Asłanowicza 10).
 dla Gminy Kotuń zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie z rozładunkiem:
• 1 szt. tablicy o wymiarach 240 x 120 cm do siedziby Urzędu Gminy Kotuń
przy ul. Siedleckiej 56c;
• 1 szt. tablicy o wymiarach 240 x 120 cm do miejscowości Koszewnica (w miejsce ustalone z przedstawicielem Gminy);
• 6 szt. naklejek o wymiarach 14 x 8 cm do oznakowania wiat rowerowych na terenie gm. Kotuń (do siedziby Urzędu Gminy Kotuń przy ul. Siedleckiej 56c).
 dla Gminy Mokobody zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie z rozładunkiem:
• 1 szt. tablicy o wymiarach 240 x 120 cm do siedziby Urzędu Gminy Mokobody przy ul. Plac Chreptowicza 25;
• 40 szt. naklejek o wymiarach 14 x 8 cm do oznakowania wiat przystankowych na terenie gm. Mokobody (do siedziby Urzędu Gminy Mokobody przy ul. Plac Chreptowicza 25).
 dla Gminy Wiśniew zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie z rozładunkiem:
• 1 szt. tablicy o wymiarach 240 x 120 cm do siedziby Urzędu Gminy Wiśniew przy ul. Siedleckiej 13;
• 2 szt. tablic o wymiarach 120 x 60 cm dla zadania pn. „Budowa drogi dla pieszych i rowerów w obrębie ewidencyjnym Mościbrody – Gostchorz” do siedziby Urzędu Gminy Wiśniew przy ul. Siedleckiej 13.
 dla Gminy Zbuczyn zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie z rozładunkiem:
• 1 szt. tablicy o wymiarach 240 x 120 cm do siedziby Urzędu Gminy Zbuczyn przy ul. Jana Pawła II 1;
• 2 szt. tablic o wymiarach 240 x 120 cm, tj. 1 tablica informacyjna do miejscowości Borki Kosy (w miejsce ustalone z przedstawicielem Gminy) oraz 1 tablica do miejscowości Dziewule (w miejsce ustalone z przedstawicielem Gminy);
• 2 szt. tablic o wymiarach 120 x 60 cm do miejscowości Ługi Wielkie dla zadania polegającego na budowie drogi dla pieszo – rowerowej (w miejsce ustalone z przedstawicielem Gminy);
• 105 szt. naklejek o wymiarach 14 x 8 cm do oznakowania wiat przystankowych, urządzeń przystankowych, stacji napraw rowerów na terenie gm. Zbuczyn (do siedziby Urzędu Gminy Zbuczyn przy ul. Jana Pawła II 1).
Zamawiający uzyskał dofinansowanie na realizację projektu pn. „Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce” w ramach w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.03 Zrównoważona mobilność miejska, Działanie FEPW.03.01 Zrównoważona mobilność miejska.
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w Załączniku nr 1 do Umowy.
2) Oferta powinna zawierać zgodnie z przedmiotem zamówienia cenę ryczałtową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp - nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.