Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
- 2022/BZP 00156805/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00162331/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jaktorów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaktorów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-313
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 046 855 21 88
1.5.8.) Numer faksu: 046 855 21 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaktorow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip@jaktorow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8aa87fa2-c6ed-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00139589/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2241217,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej uzgodnionej z Zamawiającym wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych przepisami prawa opracowaniami, zgodami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami i sprawdzeniami koniecznymi do realizacji projektowanej inwestycji
2) Opracowana dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania zawarte w PFU. Standard zaprojektowanej inwestycji musi być co najmniej równy standardowi opisanemu w PFU. Parametry, jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji musi być nie gorszy niż opisany w PFU. Załącznikiem do dokumentacji musi być wykaz przewidzianych w dokumentacji materiałów, wyrobów i urządzeń (produktów) podający ich parametry techniczne i producentów wraz z odniesieniem się do ich opisu zawartego w PFU.
3) Wykonanie zaprojektowanej przez Wykonawcę inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 20 ust.1 pkt.4 Prawo budowlane, zasadami wiedzy, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz z należytą starannością w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo na żądanie Zamawiającego do pełnienia nadzoru autorskiego.
4) Koszt wykonania dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 5% wartości robót budowlanych.
5) Roboty budowlane wchodzące w zakres realizacji inwestycji należy wykonać według wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty wykonania zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, Szczegółowego Harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego ( zwanego dalej Harmonogramem), uwzględniającego wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych Przedmiotem umowy oraz każdorazowo aktualizację Harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego w zakresie realizacji robót budowlanych w terminie do 7 dni od powzięcia wiedzy o konieczności zmiany harmonogramu. Zamawiający ma prawo wnieść każdorazowo uwagi do przedłożonego harmonogramu w terminie 7 dni.
7) Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na wykonanie poszczególnych elementów robót, które stanowią osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania polecenia dot. zmiany przez Wykonawcę Harmonogramu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót budowlanych zgodnie z Harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca może przystąpić do robót budowlanych objętych budową inwestycji wyłącznie po zaakceptowaniu Harmonogramu przez Zamawiającego. W przypadku nie zastosowania się Wykonawcy do powyższego wymogu, Zamawiający ma prawo przerwać roboty.
9) Przedmiot umowy w zakresie robót budowlanych obejmuje również, oznakowanie robót, organizację placu budowy, wykonanie wszelkich wymaganych przepisami prawa badań i prób, oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią dla przedmiotowego zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na który składa się Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik nr 7 SWZ.
11) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w PFU - załączniku nr 7 do SWZ ,(z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno -eksploatacyjno -montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację wg wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie.
12) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SWZ.
13) Ilekroć w treści niniejszej SWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
14) Na dofinansowanie Przedmiotu umowy objętego niniejszą umową została zawarta umowa pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a Gminą Jaktorów o dofinansowanie Projektu pn: „Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Gminy Jaktorów w Budach Zosinych poprzez głęboką modernizację energetyczną”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „PRZEJŚCIE NA GOSPODARKĘ NISKOEMISYJNĄ” Działania 4.2 „Efektywność energetyczna”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagina fakt, że nie złożono żadnej oferty .
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI JAKTORÓW
- Konserwacja stacji uzdatniania wody w m. Bieganów oraz w m. Kozery Nowe w Gminie Jaktorów
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic w przejezdności na terenie Gminy Jaktorów
więcej: przetargi JAKTORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Dostawa SPRZĘTU i WYPOSAŻENIA w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup wyposażenia sali widowiskowej w LCASK w Dziadkowicach.
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





