Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00158465/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w wybranych ulicach miasta Radomia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670110416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woda@woda.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woda.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://woda-pzp.logintrade.net/zapytania_email,194057,cc26fb0d08cf132833a90bc4371e78ac.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w wybranych ulicach miasta Radomia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a395dfe-af29-47c7-bcf7-f0e717d040e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/25/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. SKRZYDLATEJ BOCZNEJ W RADOMIU (DZ. 67/8, 67/17 ARK. 152, OBRĘB 0140 DŁUGOJÓW GÓRNY)
CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ na długości 60,00 mb
- odcinek z rur PE Ø 110 mm na długości 60,00 mb;
- włączenie w istniejącą sieć za pomocą opaski bądź mufy elektrooporowej – kpl 1;
- trójnik kołnierzowego żeliwnego 100x80X100 – kpl 1;
- tuleja kołnierzowa PE100 SDR17 Ø 110/100 mm – kpl 1;
- zasuwa żeliwna klinowa kołnierzowa Ø 100 mm z obudową i skrzynką uliczną – kpl 1;
- przeniesienie hydrantu pożarowego nadziemnego Ø 80 mm – kpl 1;
- opaski Ø 110/40 mm z zasuwą odcinająca i skrzynką uliczną – kpl 2;
- roboty ziemne i odtworzeniowe nawierzchni po robotach montażowych;
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 44297,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. PERZANOWSKIEJ W RADOMIU (DZ. 97, 94/10, 94/9 ARK. 211, OBRĘB 0280 HUTA JÓZEFOWSKA)
CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ na długości 126,00 mb
- odcinek z rur PE Ø 110 mm na długości 126,00 mb;
- włączenie w istniejącą sieć za pomocą opaski do nawierceń do rur żeliwnych z odejściem kołnierzowym DN100 w istniejący wodociąg żeliwny Ø 250 mm – kpl 1;
- trójnik kołnierzowego żeliwnego 100x80X100 – kpl 1;
- tuleja kołnierzowa PE100 SDR17 Ø 110/100 mm – kpl 1;
- zasuwa żeliwna klinowa kołnierzowa Ø 100 mm z obudową i skrzynką uliczną – kpl 1;
- hydrant pożarowy nadziemny Ø 80 mm – kpl 1;
- opaski Ø 110/40 mm z zasuwą odcinającą i skrzynką uliczną – kpl 2;
- roboty ziemne i odtworzeniowe nawierzchni po robotach montażowych;
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 81592,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ PRZY UL. WIEJSKIEJ - BOCZNEJ W RADOMIU” (DZ. 178/1, 270/2 ARK. 128, OBRĘB 0121 GODÓW)CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ na długości 126,00 mb
- odcinek z rur PP Ø 200 mm na długości 126,00 mb w tym metodą bezwykopową na długości 4,00 mb;
- studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych Ø 1200 mm – kpl 3;
- trójnik 200x200x160 mm –3 kpl;
- roboty ziemne i odtworzeniowe nawierzchni po robotach montażowych;
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 103054 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18696 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42987,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18696 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Hydrauliczny Marian Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960017121
7.3.3) Ulica: Warszawska 215
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"USŁUGOWY ZAKŁAD HYDRAULICZNY" Marian Wieczorek
jakie przetargi wygrała firma
"USŁUGOWY ZAKŁAD HYDRAULICZNY" Marian Wieczorek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18696 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36944,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82010,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36944,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Bator
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961974333
7.3.3) Ulica: Gazowa 4 lok 202
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36944,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164064,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189162,44
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa oświetlenia ulicy Sygietyńskiego w Radomiu
- Wykonanie utwardzenia ul. Rodziny Graboszów w Radomiu
- Wykonanie utwardzenia ulic: Zwierzynieckiej, Chłodnej (końcowy odcinek) oraz Równej w Radomiu
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami
- Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A.
- Zakup i wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania zbiorami
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- ZP/06/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Wolsztynie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Mieścisku, woj. wielkopolskie
- Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Płudy, gmina Trzebieszów
- "Utworzenie miejsc integracji w gminie Suwałki".
- "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w tym likwidacja barier architektonicznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.