Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00207558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa krajowego transportu lądowego eksponatów na potrzeby wystawy czasowej pt. Xawery Wolski – genetyka pamięci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387167680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-117
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mnwl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mnwl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a643340c-cd94-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa krajowego transportu lądowego eksponatów na potrzeby wystawy czasowej pt. Xawery Wolski – genetyka pamięci2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a643340c-cd94-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM-ZP.26.1.3.2024.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa krajowego transportu lądowego eksponatów na potrzeby wystawy czasowej pt. Xawery Wolski – genetyka pamięci w siedzibie Muzeum Narodowego w Lublinie (termin wystawy: 19.07.2024 – 01.12.2024 r.) wraz z czynnościami towarzyszącymi.
2. Zamówienie obejmuje zarówno przywóz obiektów na wystawę do Muzeum Narodowego w Lublinie przy ul. Zamkowej 9 jak i ich odwóz po zakończeniu wystawy.
3. Etap I obejmuje: przywóz obiektów do Muzeum Narodowego w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin z:
3.1. Dwór w Dańkowie, ul. Dańków 1, 05-620 Błędów,
3.2. kolekcja prywatna – Wrocław (adres zostanie podany wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie).
4. Etap II obejmuje: odwóz obiektów z Muzeum Narodowego w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin do:
4.1. Dwór w Dańkowie, ul. Dańków 1, 05-620 Błędów,
4.2. kolekcja prywatna – Wrocław (adres zostanie podany wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie).
5. Miejsce prezentacji obiektów w obrębie wystawy:
5.1. Dziedziniec Muzeum Narodowego w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin.
5.2. Lapidarium w Muzeum Narodowym w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin,
5.3. Sala Wystaw Czasowych im. I. Hochman i T. Mysłowskiego, Muzeum Narodowe w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin (1 piętro),
5.4. Donżon na Zamku Lubelskim (siedziba główna Muzeum Narodowego w Lublinie), ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin (parter, 1 piętro, 2 piętro).
6. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –
załącznikiem nr 1, z uwzględnieniem zapisów SWZ oraz projektowanymi postanowieniami wzoru umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuję, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych – postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający w dniu 18.02.2024 r. wszczął przedmiotowe postępowanie [numer referencyjny: ADM-ZP.26.1.3.2024.PW] rejestrując postępowanie na platformie e-zamowienia i przesyłając do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu. Ogłoszenie o zamówieniu po przekazaniu do publikacji nie zostało opublikowane i miało status „w publikacji”. Kilkunastokrotne odświeżanie strony nie zmieniło statusu ogłoszenia. Przyczyną zaistniałej sytuacji były występujące od dnia 14.02.2024 r. problemy techniczne z publikacją ogłoszeń w BZP [informacja na stronie e-zamowienia]. Zamawiający na stronie postępowania nie zamieszczał żadnych dokumentów zamówienia. Po kilku godzinach oczekiwania na publikację Zamawiający anulował przedmiotowe postępowanie i zarejestrował nowe postępowanie pod tym samym numerem referencyjnym w tym samym przedmiocie zamówienia. Ogłoszenie o zamówieniu w nowo wszczętym postępowaniu pod tym samym numerem referencyjnym ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych niezwłocznie po przesłaniu do publikacji.
Po opublikowaniu ogłoszenia o zamówieniu w nowo wszczętym postępowaniu, zostało także opublikowane ogłoszenie o zamówieniu w postępowaniu, które zostało wcześniej anulowane. Tym samym powstały dwa postępowania pod tym samym numerem referencyjnym, jedno o statusie anulowane, drugie o statusie wszczęte. Do każdego z postępowań zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu, w tym ogłoszenie do postępowania, które zostało już wcześniej anulowane. Problemy techniczne z publikacją ogłoszeń na platformie e-zamowienia doprowadziły do szczególnej sytuacji, w której ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane po anulowaniu postępowania, którego to ogłoszenie dotyczyło. Powyższe nie zdarzyłoby się przy prawidłowym funkcjonowaniu platformy e-zamowienia [ogłoszenie ukazuje z opóźnieniem i to po anulowaniu postępowania].
Postępowanie, które ma status „anulowane” blokuje Zamawiającemu wprowadzenie zmian w postępowaniu i publikowania jakichkolwiek ogłoszeń, w tym o wyniku postępowania [tu: unieważnieniu].
Taki stan rzeczy uniemożliwił Zamawiającemu przesłanie do publikacji ogłoszenia o wyniku postępowania [unieważnieniu], które pomimo anulowania postępowania, zostało wszczęte przez opublikowane z opóźnieniem ogłoszenie o zamówieniu. Przesłanie do publikacji ogłoszenia o wyniku postępowania [unieważnieniu] było jedyną drogą do zakończenia przedmiotowego postępowania.
Po zgłoszeniu tego incydentu do Centrum Pomocy i konsultacji z infolinią prawną UZP w dniu 23.02.2024 r. przedmiotowe postępowanie otrzymało „tymczasowy” status wszczęte, tak by umożliwić Zamawiającemu unieważnienie przedmiotowego postępowania.
Biorąc pod uwagę powyższe postanowiono jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Zakup i dostawa kruszywa na remonty dróg gminnych w 2024 roku
- Świadczenie usługi organizacji 8 - dniowego obozu sportowo- szkoleniowego w Polańczyku nad Zalewem Solińskim dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu UR
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Przewóz osób na trasie Płock - Modlin w dniu 23.05.2024 r. oraz na trasie Modlin - Płock w dniu 30.05.2024 r.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.