Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00172913/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i dostosowanie budynku WCSKJ do obowiązujących norm i standardów. Rozbudowa i dostosowanie w formule „zaprojektuj-wybuduj-wyposaż” Zakładu Patomorfologii do procesu certyfikacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogińskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-506
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/wcskj/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i dostosowanie budynku WCSKJ do obowiązujących norm i standardów. Rozbudowa i dostosowanie w formule „zaprojektuj-wybuduj-wyposaż” Zakładu Patomorfologii do procesu certyfikacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a9bef00-d2cf-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099164/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Rozbudowa i dostosowanie Zakładu Patomorfologii do Procesu Certyfikacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/13/05/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. realizacja procedur administracyjnych oraz opracowań projektowych dotyczących zakresu inwestycji, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, w tym m.in. pozyskanie wszelkich niezbędnych do pozwolenia na budowę dokumentów (mapy, wypisy z rejestru gruntów itp.) o ile są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia; na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa dokonanie skutecznych zgłoszeń we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej o ile są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,b. realizacja (wykonanie) na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i skutecznego uzyskania pozwolenia na budowę, prac budowlanych (robót budowlanych), w tym: termomodernizacja istniejącego obiektu budowlanego – Budynek Zakładu Patomorfologii, wymiana dźwigu transportowego (windy), a także sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych,
c. rozbudowa istniejącego obiektu budowlanego – budynek Zakładu Patomorfologii;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2000000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu, zgodnie z wykazem sprzętu objętego zamówieniem4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 500000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999998,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999998,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999998,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WM KONTRAPUNKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831762555
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999998,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499995,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499995,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499995,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WM KONTRAPUNKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831762555
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499995,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu dla Strefy Płatnego Parkowania w Jeleniej Górze
- KPN/10/2025 "Remont szlaków w ramach projektu "Przeciwdziałanie antropopresji i zarządzanie ruchem turystycznym w Karkonoskim Parku Narodowym""
- "Ty też możesz zostać NINJA" Plac sportowo sprawnościowy w Cieplicach
- Interwencyjne usuwanie skutków zdarzeń drogowych oraz losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Karkonoskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Grobnikach
- Adaptacja mieszkania służbowego na świetlicę w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Budowa budynku magazynowego dla Muzeum Kresów w Lubaczowie - etap VIII
- Wykonanie przebudowy placu zabaw na terenie Żłobka Miejskiego w Koninie w ramach programu "Aktywny plac zabaw."
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.