eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Dostawa drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 8742421226

1.5.8.) Numer faksu: 874241238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fa6447f-cc79-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa6447f-cc79-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037766/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Org.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99703,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania.
Zadanie nr 1
1) Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 obejmuje dostawę sadzonek drzew i krzewów o łącznej ilości 2219 sztuk – zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagany gatunek, obwód pnia/wysokość oraz wymagana ilość drzew, krzewów zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
3) Zamawiający zamawia sadzonki drzew z zakrytym systemem korzeniowym balotowane lub w donicy, krzewy w formach naturalnych w pojemnikach;
4) Materiał roślinny musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską. Drzewa z bryłą korzeniową o obwodzie pnia do 12 cm, powinny być co najmniej 2 razy przesadzone, od 12 cm obwodu co najmniej 3 razy przesadzone. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Korona nie może mieć więcej niż jeden pęd główny. W przypadku krzewów podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo obejrzenia materiału roślinnego u Wykonawcy przed dostawą lub żądania fotografii roślin;
6) Od dnia zawarcia umowy do końcowego terminu dostawy tj. do 31 października 2023 r. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać zamówiony materiał roślinny w szkółce;
7) Dostawy będą realizowane częściami, na zlecenie przesłane drogą elektroniczną przez wyznaczonego pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.5.5.) Wartość części: 88024,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania.
Zadanie nr 2
1) Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 obejmuje dostawę materiału roślinnego o łącznej ilości 380 sztuk – zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagany gatunek, rodzaj pojemnika oraz wymagana ilość materiału roślinnego zawarte są we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ;
3) Zamawiający zamawia sadzonki materiału roślinnego z zakrytym systemem korzeniowym w pojemnikach;
4) Materiał roślinny musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. W przypadku krzewów podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia materiału roślinnego u Wykonawcy przed dostawą lub żądania fotografii roślin;
6) Od dnia zawarcia umowy do końcowego terminu dostawy tj.do 31 października 2023 r. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać zamówiony materiał roślinny w szkółce;
7) Dostawy będą realizowane częściami, na zlecenie przesłane drogą elektroniczną przez wyznaczonego pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.5.5.) Wartość części: 6286,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sadzonek drzew, krzewów, roślin ozdobnych wraz z materiałami ogrodniczymi przeznaczonych do nasadzeń na terenach zieleni miejskiej w Piszu. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania.
Zadanie nr 3
1) Zakres przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 3 obejmuje dostawę roślin jednorocznych i traw o łącznej ilości 1530 sztuk – zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagany gatunek, rodzaj pojemnika oraz wymagana ilość roślin jednorocznych i traw zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ;
3) Zamawiający zamawia sadzonki roślin jednorocznych i traw z zakrytym systemem korzeniowym w pojemnikach;
4) Materiał roślinny musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, rośliny powinny być oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. W przypadku roślin jednorocznych i traw podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia materiału roślinnego u Wykonawcy przed dostawą lub żądania fotografii roślin;
6) Od dnia zawarcia umowy do końcowego terminu dostawy tj. do 31 października 2023 r. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać zamówiony materiał roślinny w szkółce;
7) Dostawy będą realizowane częściami, na zlecenie przesłane drogą elektroniczną przez wyznaczonego pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Piszu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.5.5.) Wartość części: 13587,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55175,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148119,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55175,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodniczo-Szkółkarskie Arkadiusz Nawrocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311517521

7.3.3) Ulica: Lubstów, ul. Kościelna 5

7.3.4) Miejscowość: Sompolno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-610

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55175,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6014,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6014,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6014,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sadowniczy.pl Mariusz Andrzej Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393094354

7.3.4) Miejscowość: Piasecznia 66, Kadzidło

7.3.5) Kod pocztowy: 07-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6014,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9245 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9245 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9245 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodnicze Jerzy Openchowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471222460

7.3.4) Miejscowość: Kolonia 1, Olecko

7.3.5) Kod pocztowy: 19-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9245 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.