Og³oszenie z dnia 2023-05-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00229942/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
- 2023/BZP 00240666/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-31
- 2023/BZP 00361581/01 - Wynik z dnia 2023-08-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja systemu telewizji dozorowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: FILHARMONIA ¦WIÊTOKRZYSKA IM.OSKARA KOLBERGA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291159686
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana ¯eromskiego 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.filharmonia.kielce.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu telewizji dozorowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f3c2d62-ed77-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00216970
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00051606/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Modernizacja systemu telewizji dozorowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f3c2d62-ed77-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowienia@filharmonia.kielce.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty przekazywane w niniejszym postêpowaniu (oferty, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.3. SWZ, pe³nomocnictwo) sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57). Zamawiaj±cy zaleca stosowanie przez Wykonawców formatu PDF.
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 1, przekazywane w niniejszym postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 57) - Zamawiaj±cy zaleca stosowanie przez Wykonawców formatu PDF) lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci e-mail (tak¿e - wiadomo¶ci przesy³anej za pomoc± Platformy e-Zamówienia przy wykorzystaniu Formularzy do komunikacji).
3. Ofertê oraz o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sk³adanie ofert dostêpne jest tylko dla u¿ytkowników Platformy bêd±cych Wykonawcami, posiadaj±cymi uprawnienie do sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
7. Szczegó³owe informacje dot. korespondencji z Zamawiaj±cym dostêpne s± w SWZ oraz w zak³adce Centrum Pomocy dostêpnej na platformie e-Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Filharmonii ¦wiêtokrzyskiej im. Oskara Kolberga w Kielcach;
- administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytañ o swoje dane osobowe mo¿na skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail iod@filharmonia.kielce.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. Zamawiaj±cy udostêpni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu do ich wniesienia;
- przekazane dane bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu, dla którego dane te zosta³y przekazane, a po tym czasie - przez okres a tak¿e w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku postêpowañ zakoñczonych wskazania dodatkowych informacji
maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** – jednak ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
*skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** je¿eli przetwarzanie zosta³o ograniczone, takie dane osobowe mo¿na przetwarzaæ, z wyj±tkiem przechowywania, wy³±cznie za zgod± osoby, której dane dotycz±, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AA ZP.231.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizacjê systemu telewizji dozorowej w budynku Filharmonii ¦wiêtokrzyskiej w Kielcach, ul. ¯eromskiego 12, w tym w szczególno¶ci:
1.1. dostawê serwera zarz±dzania i rejestracji;
1.2. dostawê wraz z monta¿em 11 szt. kamer wandaloodpornych typu „bullet”;
1.3. dostawê wraz z monta¿em 79 szt. kamer wandaloodpornych kopu³kowych;
1.4. dostawê wraz z monta¿em kamery szybkoobrotowej z o¶wietlaczem;
1.5. dostawê z monta¿em stacji roboczej;
1.6. dostawê z monta¿em 4 szt. monitorów 34”;
1.7. dostawê z monta¿em 5 szt. switchy PoE
1.8. dostawê z monta¿em 5 szt. patchpaneli
1.9. demonta¿ i utylizacjê dotychczas u¿ywanych kamer, rejestratorów, zasilaczy oraz transformatorów dopasowuj±cych;
1.10. instalacjê okablowania;
1.11. uruchomienie i konfiguracjê systemu telewizji dozorowej z jednoczesn± integracj± z istniej±cymi systemami bezpieczeñstwa budynku;
1.12. dostawê licencji i oprogramowania.
2. Szczegó³owy opis, zakres i sposób realizacji zamówienia okre¶la Opis Techniczny, stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeñstwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo
30214000-2 - Stacje robocze
48820000-2 - Serwery
51110000-6 - Us³ugi instalowania sprzêtu elektrycznego
30231300-0 - Monitory ekranowe
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
51314000-6 - Us³ugi instalowania urz±dzeñ wideo
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: £±czna ilo¶æ punktów dla ka¿dej oferty stanowiæ bêdzie sumê punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Obliczenia w ww. kryteriach dokonywane bêd± do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie ta, która uzyska w sumie najwiêksz± ilo¶æ punktów w oparciu o przyjête kryteria
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:Warunek dotycz±cy do¶wiadczenia Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w sposób nale¿yty zrealizowa³ co najmniej dwa zamówienia, ka¿de o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto, polegaj±ce na dostawie i instalacji kamer w technologii IP CCTV z jednoczesn± konfiguracj± i uruchomieniem kompletnego systemu telewizji dozorowej.
Uwaga!
Dla potrzeb oceny spe³niania warunku opisanego wy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wy¿ej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych: karty katalogowe lub inna dokumentacja techniczna oferowanego sprzêtu: kamer wandaloodpornych typu „bullet”, kamer wandaloodpornych kopu³kowych, kamery szybkoobrotowej z o¶wietlaczem, serwera, stacji roboczej, klawiatury z joystickiem, z zaznaczeniem na nich wyspecyfikowanych parametrów, zawartych w Opisie Technicznym, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Wszystkie wymagane przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaæ bêd± uzupe³nieniu5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1a – 1b do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cywymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.1. W przypadku gdy Wykonawca samodzielnie ubiega siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1., sk³ada siê na formularzu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1a do SWZ;
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1. sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (wzór - Za³±cznik nr 1a do SWZ). O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
1.3. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa w pkt 1. tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór - Za³±cznik nr 1b do SWZ).
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy,
potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - wymagane postanowieniami rozdz. XIII SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w rozdz. XIII SWZ, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (o ile dotyczy);
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy);
4. O¶wiadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje);
5. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XVI SWZ;
6. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, wskazane w rozdz. XI SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Informacje dot. wadium zawiera rozdz. XVI SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum lub spó³ki cywilnej).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 Pzp, Wykonawcy ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdz. IX SWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z wymogami zawartymi w rozdz. X SWZ;
4.2. w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy okre¶la §15 projektowanych postanowieñ umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-05-29 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-29 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-06-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie prowadzi postêpowania w celu zawarcia umowy ramowej.2. Rozliczenia miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± dokonywane bêd± w walucie polskiej w z³otych (PLN).
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
4. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup mebli na potrzeby Oddzia³u ZUS w Kielcach i jego terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup wraz z dostaw± wyrobów medycznych dla ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- "Wy³onienie osób do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego dla 279 uczniów w projekcie "W³±czamy Przysz³o¶æ. Otwarto¶æ, Bezpieczeñstwo, Ekologia" nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23 ...
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. Poprawa systemu odwodnienia w miejscowo¶ci Bodzentyn przy DW 752 ul. Kielecka
- Dostawa materia³ów biurowych dla projektu "Dzi¶ Uczeñ - Jutro Student"
- Organizacja szkolenia pt: Usprawnienie pracy zespo³u negocjacyjnego,prowadzenie negocjacji w sytuacjach kryzysowych wraz z us³. hotelarsk±, us³. wy¿ywienia, wynajmem sali konf. oraz mat. szkoleniowymi
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorz±d - "Cyberbezpieczny Samorz±d Gmina Nowy Duninów"
- Zakup wraz z instalacj± programu do transgranicznej wymiany informacji oraz przeszkolenie u¿ytkowników z jego obs³ugi.
- Zakup sprzêtu, wyposa¿enia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jako¶ci edukacji w Gminie Bia³a"
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania komputerowego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorz±d
- Dostawa wraz z wdro¿eniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzêtowej dla Gminy S³ubice realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- "Cyberbezpieczna Gmina Panki"- 2 czê¶ci
wiêcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.