eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu IT i fotograficznego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu IT i fotograficznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT i fotograficznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79a7e1a-b829-4e8f-8b81-4c4b8da2378d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

4.13. Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu: Wsparcie i wyposażenie Nowoczesnego Ośrodka Egzaminacyjnego (NOE) przy Centrum Kształcenia Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi wchodzącego w skład Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi - Nr umowy o dofinansowanie: FELD.08.08-IZ.00-0079/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d79a7e1a-b829-4e8f-8b81-4c4b8da2378d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d79a7e1a-b829-4e8f-8b81-4c4b8da2378d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-abf18e26-96c0-45db-9e0f-988ee019ed63
12.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
12.14.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
12.14.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
12.14.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Administrator danych
Administratorem danych jest Instytucja Koordynująca. Z Instytucją Koordynującą można skontaktować się pod adresem jego siedziby: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.
II. Inspektor Ochrony Danych
Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się
w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych pod adresem siedziby Instytucji Koordynującej, oraz na adres skrzynki elektronicznej iod@mfipr.gov.pl.
III. Cel przetwarzania danych
Instytucja Koordynująca, zbiera i przetwarza dane osobowe w celu realizacji Porozumienia z dnia 05.08.2022 r. zawartego w ramach realizacji planu rozwojowego. Ponadto dane osobowe będą przetwarzane w celach archiwizacyjnych zgodnie z przepisami o archiwach państwowych oraz zgodnie z przepisami o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
IV. Podstawa prawna przetwarzania
Instytucja Koordynująca przetwarza dane osobowe na podstawie art. 14lzj w związku
z art. 14lzm ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1057, z późn. zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
Instytucja Koordynująca przetwarza również dane osobowe na podstawie przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z 6 ust. 1 lit. e RODO (ze względu na niezbędność przetwarzania tych danych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi).
V. Okres przechowywania danych
Instytucja Koordynująca będzie przetwarzała dane osobowe przez okres realizacji Porozumienia, oraz 3 lub 5 lat po realizacji Porozumienia zgodnie z art. 132 rozporządzenia 2018/10461, przepisami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
VI. Rodzaje przetwarzanych danych
Instytucja Koordynująca przetwarza następujące kategorie danych osobowych dla następujących kategorii osób:
1) dane użytkowników systemu teleinformatycznego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
2) dane osób fizycznych reprezentujących podmiot wnioskujący o objęcie wsparciem z planu rozwojowego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
3) dane uczestników komisji przetargowych powołanych w ramach realizowanego projektu (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
4) dane oferentów, wykonawców i podwykonawców realizujących umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych , w tym dane osób (w szczególności pracowników), które zostały przez nich zaangażowane w przygotowanie oferty lub włączone w wykonanie umowy albo wystawiły im referencje dla potrzeb ubiegania się o zawarcie umowy (imię, nazwisko, PESEL, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
5) dane uczestników grup roboczych oraz szkoleń, konkursów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze szkoleniowym, informacyjnym czy promocyjnym dotyczących realizacji projektu w ramach inwestycji A3.1.1. ramach planu rozwojowego (imię, nazwisko, PESEL, wiek, płeć, status na rynku pracy, stanowisko służbowe, nazwa pracodawcy, adres siedziby pracodawcy, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek),
6) dane obywateli przekazujących zgłoszenie związane z realizacją projektu za pomocą dedykowanych narzędzi (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
XI. Przekazywanie danych do państwa trzeciego.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej innej niż Unia Europejska.
Pozostałe postanowienia w tym zakresie określa pkt 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/NOE/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część nr 1 – Sprzęt fotograficzny

4.2.6.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39295200-8 - Parasole

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: (DOTYCZCY CZĘŚCI NR 1-3)
21.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

21.3. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
Ad 21.1.1. Cena oferty brutto C
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z ceny całkowitej oferty brutto, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w sposób następujący:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
Gdzie:
C i - Cena badanej oferty (z Formularza ofertowego)

Ad 21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie okresu gwarancji oferty będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres (24 m-ce) – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 do 36 m-cy poza wymagany okres – 50 pkt
c) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji powyżej 24 m-cy poza wymagany okres – 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

21.3. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Punktacja w kryterium parametry techniczne będzie wynikała z wartości zaoferowanej w Arkuszu asortymentowo-cenowym. Brak załączenia Arkusza asortymentowo-cenowego do oferty będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy.
21.4. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
21.1. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiała taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Część nr 2 – Sprzęt komputerowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234600-4 - Pamięć flash

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: (DOTYCZCY CZĘŚCI NR 1-3)
21.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

21.3. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
Ad 21.1.1. Cena oferty brutto C
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z ceny całkowitej oferty brutto, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w sposób następujący:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
Gdzie:
C i - Cena badanej oferty (z Formularza ofertowego)

Ad 21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie okresu gwarancji oferty będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres (24 m-ce) – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 do 36 m-cy poza wymagany okres – 50 pkt
c) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji powyżej 24 m-cy poza wymagany okres – 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

21.3. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Punktacja w kryterium parametry techniczne będzie wynikała z wartości zaoferowanej w Arkuszu asortymentowo-cenowym. Brak załączenia Arkusza asortymentowo-cenowego do oferty będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy.
21.4. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
21.1. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiała taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część nr 3 – Sprzęt komputerowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30234600-4 - Pamięć flash

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: (DOTYCZCY CZĘŚCI NR 1-3)
21.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji 40 % (waga 0,40)

21.3. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
Ad 21.1.1. Cena oferty brutto C
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z ceny całkowitej oferty brutto, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w sposób następujący:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
Gdzie:
C i - Cena badanej oferty (z Formularza ofertowego)

Ad 21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji Gn
Punktacja za wydłużenie okresu gwarancji oferty będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji poza wymagany okres (24 m-ce) – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji o 12 do 36 m-cy poza wymagany okres – 50 pkt
c) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji powyżej 24 m-cy poza wymagany okres – 100 pkt

Gn = zaoferowana okres wydłużenia gwarancji x 0,4

21.3. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym. Punktacja w kryterium parametry techniczne będzie wynikała z wartości zaoferowanej w Arkuszu asortymentowo-cenowym. Brak załączenia Arkusza asortymentowo-cenowego do oferty będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy.
21.4. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w łącznej punktacji.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
21.1. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiała taką samą cenę, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
10.3. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 10.2.2. SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2. Dokument, o którym mowa w pkt. 10.3.1. SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 10.3.1. SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis pkt. 10.3.2. SWZ stosuje się.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4a.1. Wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy określone przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
4a.1.1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r.
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 215) – stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.
4a.2. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

4a.1.1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r.
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 215) – stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określa pkt 11 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 8 projektu umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 19.1. Ofertę (uzupełniony formularz według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego) za pośrednictwem platformy e-Zamówienia na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d79a7e1a-b829-4e8f-8b81-4c4b8da2378d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9.3. Ponadto Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.