Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185946/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzdczest1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb34440f-add0-40fc-8405-024f247891ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042551/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 571409,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego i niezwłocznego wykonania wyłącznie konkretnych czynności, wprost zleconych przez Zamawiającego. Wykonawca odpowiada każdorazowo tylko i wyłącznie za prawidłowe wykonanie konkretnych, zleconych mu czynności bez względu na to czy są one wystarczające do osiągnięcia właściwego stanu drogi, czy też nie. Wykonawca nie może sam podejmować działań, które nie są wskazane w zleceniu.
1. Wykonawca dysponujący wymaganym sprzętem na telefoniczne zlecenie Zamawiającego, zapewnia gotowość do podjęcia akcji w celu usunięcia skutków nagłych nieprzewidzianych zdarzeń na terenie miasta Częstochowa w czasie możliwie jak najkrótszym, jednak nie dłuższym niż 60 minut. Czas rozpoczęcia akcji to czas od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego w Częstochowie, jednostki Policji, Straży Pożarnej lub personel podległy Zarządowi dyżurnemu Wykonawcy do stawienia się wymaganej jednostki z wymaganym wyposażeniem na miejscu zdarzenia.
2. Wykonawca realizujący prace zapewni sprzęt który zgodnie z posiadaną wiedzą i doświadczeniem zapewni prawidłowa jakość wykonywanej usługi optymalny czas wykonywanej usługi.
3. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie na terenie Miasta Częstochowy do:
- Dojazd oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia (przez zabezpieczenie miejsca zdarzenia rozumie się:
w szczególności: ustawienie oznakowanie tymczasowego, kierowanie ruchem, oznaczenie miejsca zdarzenia sygnalizacją świetlną o barwie pomarańczowej, ustawienie pachołków
- Usuwanie niebezpiecznych płynów, rozlanych na jezdni w wyniku zdarzenia drogowego wraz z ich utylizacją
- Usuwanie pozostałości stałych z miejsca zdarzenia wraz z ich utylizacją (w tym również z przewożonych ładunków)
- Oczyszczanie nawierzchni roztworem wody ekologicznej, preparatem powierzchniowo czynnym lub biodegradowalnym środkiem powodującym dekompozycje cząstek
- Pełnienie dyżuru przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodnia, w tym także święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy.
- Zapewnienie materiałów i środków służących usuwaniu skutków zdarzeń drogowych: sprzętu, środków chemicznych, sorbentów
-Utylizowanie zebranych oraz zużytych materiałów zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska i odpadów
-Prowadzenie ewidencji interwencji wraz z dokumentacją fotograficzną z datą i godziną interwencji.
4. Zamawiający przewiduje, że w skali miesiąca wystąpi średnio 66 zdarzeń drogowych wymagających specjalistycznego sprzątania, które będzie realizowane przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę, cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700706,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700706,16 PLN
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- WSzS.DEZ.26.049.2025 - DOPOSAŻENIE OPRZYRZĄDOWANIA DO APARATÓW MEDYCZNYCH DLA TRAKTU OPERACYJNEGO
- Dostawa paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa maszyny zmęczeniowej do testów dynamicznych z oprzyrządowaniem dla Katedry Technologii i Automatyzacji
- Zakup i dostawa programów multimedialnych na potrzeby projektu "Szkoła możliwości" - 2 części
- Modernizacja i zakupy inwestycyjne w MSZ w Częstochowie w zakresie przystosowania pomieszczeń znajdujących się na Oddziale Urologii celem umożliwienia wykonywania endoskopowych zabiegów urologicznych
- Dostawa stanowiska dydaktyczno-badawczego kołowych pojazdów autonomicznych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa utrzymania porządku i czystości na terenach zewnętrznych ArcelorMittal Park w Sosnowcu, Plac Zagłębia"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.