Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124140/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników CIS w Kłomnicach oraz uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą na rok 2025 - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W KŁOMNICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363278228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 18A
1.5.2.) Miejscowość: Kłomnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cis@klomnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.klomnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny jednostka sektora finansów publicznych samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników CIS w Kłomnicach oraz uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą na rok 2025 - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8290ae99-b77b-42bf-bdbe-595b9c9fc0eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123642/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach oraz uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie pn. Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą – część 2 dofinansowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021 – 2027, dla osi priorytetowej: VII. Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, dla działania 07.02 „Aktywna integracja”,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIS.FN.312.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 319725,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109809,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w KłomnicachNominał bonu: 7 zł
Ilość bonów: 8217 szt
Wartość: 57 519,00 zł
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówionych bonów żywnościowych z przedmiotu zamówienia w przypadku nieobecności uczestników, zatem podana ilość bonów jest wielkością maksymalną, przy czym minimalna ilość bonów żywnościowych wynosi 6 573,00 szt (80% realizacji przedmiotu zamówienia).
2. Dostawa bonów będzie odbywać się co najmniej raz w miesiącu. Zakładając, iż umowa
z Wykonawcą zostanie podpisana w miesiącu marzec 2025r można przyjąć, iż w tym miesiącu będzie również dostawa bonów. Okres realizacji zamówienia to 289 dni z zastrzeżeniem, że Wykonawca rozpocznie przedmiot zamówienia nie wcześniej niż z dniem 18 marca 2025r.
3. Zatem do skalkulowania ceny należy przyjąć 10 dostaw dla części 1 (od miesiąca marca do grudnia 2025r)
4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokona dostawy przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy bonów żywnościowych jest Centrum Integracji Społecznej
w Kłomnicach, ul. Strażacka 18A, 42-270 Kłomnice
5. Zamawiający wymaga dostarczenia bonów w formie papierowej. Nie dopuszcza się dostarczenia bonów w formie elektronicznej np. kart elektronicznych.
6. Każdy bon powinien być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać że na jego podstawie nie można dokonać zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych.
7. Zamawiający wymaga, aby realizacja bonów odbyła się w minimum 1 placówce handlowej położonej w miejscowości Kłomnice.
8. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz placówek handlowych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ) w miejscowości Kłomnice, w których uczestnicy Centrum Integracji Społecznej oraz uczestnicy projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą będą mogli realizować bony.
9. Zamawiający przewiduje, iż dostawy bonów odbywać się będą partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego (nie częściej niż raz w miesiącu) na podstawie zamówień przesłanych Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bony w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na adres siedziby CIS w Kłomnicach.
10. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia bonów w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub wad. Usunięcie wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie
2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
11. Dostarczone bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego.
12. Bony zawierać będą informacje o:
• rodzaju bonu – bon żywnościowy
• nazwie Zamawiającego. W przypadku możliwości zamieszczenia takiej informacji na bonie Zamawiający dopuszcza użycie skrótu „CIS w Kłomnicach”
• dacie ważności bonu
• braku możliwości zakupu artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych
• wartość nominalną bonu – 7 zł
13. Minimalny termin ważności bonów: co najmniej 3 miesiące licząc od daty dostarczenia do Centrum Integracji Społecznej
14. Bony nie mogą podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z nich reszta.
15. Koszty wykonania i dostarczenia bonów do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca dokona również zabezpieczeń bonów przed ich sfałszowaniem.
16. Rozliczenie bonów odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur/not księgowo-obciążeniowych częściowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby CIS.
17. Faktura/nota księgowo-obciążeniowa wystawiona będzie po dostarczeniu bonów do CIS wyłącznie za dostarczone bony.
18. W przypadku stwierdzenia w dowodzie księgowym jakichkolwiek nieprawidłowości Zamawiający do czasu ich usunięcia nie dokona płatności za fakturę/notę księgowo-obciążeniową. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego odsetki za nieterminową płatność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.5.5.) Wartość części: 57519,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą.Nominał bonu: 7 zł
Ilość bonów: 7 470 szt
Wartość: 52 290,00 zł
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówionych bonów żywnościowych
z przedmiotu zamówienia w przypadku nieobecności uczestników, zatem podana ilość bonów jest wielkością maksymalną, przy czym minimalna ilość bonów żywnościowych wynosi
5 976,00 szt (80% realizacji przedmiotu zamówienia).
2. Dostawa bonów będzie odbywać się co najmniej raz w miesiącu. Zakładając, iż umowa
z Wykonawcą zostanie podpisana w miesiącu marzec 2025r można przyjąć, iż w tym miesiącu będzie również dostawa bonów. Okres realizacji zamówienia to 289 dni
z zastrzeżeniem, że Wykonawca rozpocznie przedmiot zamówienia nie wcześniej niż z dniem 18 marca 2025r.
3. Zatem do skalkulowania ceny należy przyjąć 10 dostaw dla części 2 (od miesiąca marca do grudnia 2025r)
4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokona dostawy przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy bonów żywnościowych jest Centrum Integracji Społecznej
w Kłomnicach, ul. Strażacka 18A, 42-270 Kłomnice
5. Zamawiający wymaga dostarczenia bonów w formie papierowej. Nie dopuszcza się dostarczenia bonów w formie elektronicznej np. kart elektronicznych.
6. Każdy bon powinien być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać że na jego podstawie nie można dokonać zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych.
7. Zamawiający wymaga, aby realizacja bonów odbyła się w minimum 1 placówce handlowej położonej w miejscowości Kłomnice.
8. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz placówek handlowych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ) w miejscowości Kłomnice, w których uczestnicy Centrum Integracji Społecznej oraz uczestnicy projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą będą mogli realizować bony.
9. Zamawiający przewiduje, iż dostawy bonów odbywać się będą partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego (nie częściej niż raz w miesiącu) na podstawie zamówień przesłanych Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bony w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na adres siedziby CIS w Kłomnicach.
10. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia bonów w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub wad. Usunięcie wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie
2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
11. Dostarczone bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego.
12. Bony zawierać będą informacje o:
• rodzaju bonu – bon żywnościowy
• nazwie Zamawiającego. W przypadku możliwości zamieszczenia takiej informacji na bonie Zamawiający dopuszcza użycie skrótu „CIS w Kłomnicach”
• dacie ważności bonu
• braku możliwości zakupu artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych
• wartość nominalną bonu – 7 zł
13. Minimalny termin ważności bonów: co najmniej 3 miesiące licząc od daty dostarczenia do Centrum Integracji Społecznej
14. Bony nie mogą podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z nich reszta.
15. Koszty wykonania i dostarczenia bonów do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca dokona również zabezpieczeń bonów przed ich sfałszowaniem.
16. Rozliczenie bonów odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur/not księgowo-obciążeniowych częściowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby CIS.
17. Faktura/nota księgowo-obciążeniowa wystawiona będzie po dostarczeniu bonów do CIS wyłącznie za dostarczone bony.
18. W przypadku stwierdzenia w dowodzie księgowym jakichkolwiek nieprawidłowości Zamawiający do czasu ich usunięcia nie dokona płatności za fakturę/notę księgowo-obciążeniową. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego odsetki za nieterminową płatność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.5.5.) Wartość części: 52290,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57519,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57519,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57519,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wafelek Supermarkety Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730114285
7.3.3) Ulica: Krakowska 45
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAFELEK SUPERMARKETY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WAFELEK SUPERMARKETY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57519,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 289 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wafelek Supermarkety Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730114285
7.3.3) Ulica: Krakowska 45
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAFELEK SUPERMARKETY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WAFELEK SUPERMARKETY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 289 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KŁOMNICE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Kłomnice
- Dostawa i montaż kontenerów z przeznaczeniem na szatnie dla Klubu Sportowego "METAL" Rzeki Wielkie wraz z niezbędnymi przyłączami i budową szamba - etap I
więcej: przetargi KŁOMNICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.