Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00216230/01 - Wynik z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników CIS w Kłomnicach oraz uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą na rok 2025 - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W KŁOMNICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363278228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 18A
1.5.2.) Miejscowość: Kłomnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cis@klomnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.klomnice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny jednostka sektora finansów publicznych samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników CIS w Kłomnicach oraz uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą na rok 2025 - etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8290ae99-b77b-42bf-bdbe-595b9c9fc0eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123642/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach oraz uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą - etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie pn. Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą – część 2 dofinansowane jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021 – 2027, dla osi priorytetowej: VII. Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, dla działania 07.02 „Aktywna integracja”,
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings 2) Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3) Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4)Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d)włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5)Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. 6)Zamawiający wymaga, by formaty dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę były zgodne z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych i jednocześnie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip b).7Z 8)Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 9)Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 10)Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 11)Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 12)Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Dopuszcza się opcjonalnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: cis@klomnice.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Oferentów/Wykonawcy jest Centrum Integracji Społecznej, ul. Strażacka 18A, 42-270 Kłomnice
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Integracji Społecznej: inspektor@odocn.pl, nr tel. 602762036.
3) dane osobowe Oferentów przetwarzane będą w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadania pn.:
„Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach oraz uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą na rok 2025 - etap I”
nr CIS.FN.312.10.2025
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
4) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Oferentów są przepisy ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe wyłonionego Wykonawcy przetwarzane będą w związku z zawarciem
i realizacją umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
5) odbiorcami danych osobowych Oferentów/Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 p.z.p.
6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z p.z.p.;
8) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) Oferent/Wykonawca posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CIS.FN.312.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach
Nominał bonu: 7 zł
Ilość bonów: 8217 szt
Wartość: 57 519,00 zł
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówionych bonów żywnościowych z przedmiotu zamówienia w przypadku nieobecności uczestników, zatem podana ilość bonów jest wielkością maksymalną, przy czym minimalna ilość bonów żywnościowych wynosi 6 573,00 szt (80% realizacji przedmiotu zamówienia).
2. Dostawa bonów będzie odbywać się co najmniej raz w miesiącu. Zakładając, iż umowa
z Wykonawcą zostanie podpisana w miesiącu marzec 2025r można przyjąć, iż w tym miesiącu będzie również dostawa bonów. Okres realizacji zamówienia to 289 dni z zastrzeżeniem, że Wykonawca rozpocznie przedmiot zamówienia nie wcześniej niż z dniem 18 marca 2025r.
3. Zatem do skalkulowania ceny należy przyjąć 10 dostaw dla części 1 (od miesiąca marca do grudnia 2025r)
4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokona dostawy przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy bonów żywnościowych jest Centrum Integracji Społecznej
w Kłomnicach, ul. Strażacka 18A, 42-270 Kłomnice
5. Zamawiający wymaga dostarczenia bonów w formie papierowej. Nie dopuszcza się dostarczenia bonów w formie elektronicznej np. kart elektronicznych.
6. Każdy bon powinien być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać że na jego podstawie nie można dokonać zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych.
7. Zamawiający wymaga, aby realizacja bonów odbyła się w minimum 1 placówce handlowej położonej w miejscowości Kłomnice.
8. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz placówek handlowych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ) w miejscowości Kłomnice, w których uczestnicy Centrum Integracji Społecznej oraz uczestnicy projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą będą mogli realizować bony.
9. Zamawiający przewiduje, iż dostawy bonów odbywać się będą partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego (nie częściej niż raz w miesiącu) na podstawie zamówień przesłanych Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bony w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na adres siedziby CIS w Kłomnicach.
10. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia bonów w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub wad. Usunięcie wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie
2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
11. Dostarczone bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego.
12. Bony zawierać będą informacje o:
• rodzaju bonu – bon żywnościowy
• nazwie Zamawiającego. W przypadku możliwości zamieszczenia takiej informacji na bonie Zamawiający dopuszcza użycie skrótu „CIS w Kłomnicach”
• dacie ważności bonu
• braku możliwości zakupu artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych
• wartość nominalną bonu – 7 zł
13. Minimalny termin ważności bonów: co najmniej 3 miesiące licząc od daty dostarczenia do Centrum Integracji Społecznej
14. Bony nie mogą podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z nich reszta.
15. Koszty wykonania i dostarczenia bonów do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca dokona również zabezpieczeń bonów przed ich sfałszowaniem.
16. Rozliczenie bonów odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur/not księgowo-obciążeniowych częściowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby CIS.
17. Faktura/nota księgowo-obciążeniowa wystawiona będzie po dostarczeniu bonów do CIS wyłącznie za dostarczone bony.
18. W przypadku stwierdzenia w dowodzie księgowym jakichkolwiek nieprawidłowości Zamawiający do czasu ich usunięcia nie dokona płatności za fakturę/notę księgowo-obciążeniową. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego odsetki za nieterminową płatność.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 289 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W roku 2026 i 2027 zostanie przeprowadzone postepowanie przetargowe na dostawę i zakup bonów żywnościowych dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość placówek handlowych na terenie miejscowości Kłomnice, w których można zrealizować bony
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup bonów żywnościowych dla uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą.
Nominał bonu: 7 zł
Ilość bonów: 7 470 szt
Wartość: 52 290,00 zł
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówionych bonów żywnościowych
z przedmiotu zamówienia w przypadku nieobecności uczestników, zatem podana ilość bonów jest wielkością maksymalną, przy czym minimalna ilość bonów żywnościowych wynosi
5 976,00 szt (80% realizacji przedmiotu zamówienia).
2. Dostawa bonów będzie odbywać się co najmniej raz w miesiącu. Zakładając, iż umowa
z Wykonawcą zostanie podpisana w miesiącu marzec 2025r można przyjąć, iż w tym miesiącu będzie również dostawa bonów. Okres realizacji zamówienia to 289 dni
z zastrzeżeniem, że Wykonawca rozpocznie przedmiot zamówienia nie wcześniej niż z dniem 18 marca 2025r.
3. Zatem do skalkulowania ceny należy przyjąć 10 dostaw dla części 2 (od miesiąca marca do grudnia 2025r)
4. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokona dostawy przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy bonów żywnościowych jest Centrum Integracji Społecznej
w Kłomnicach, ul. Strażacka 18A, 42-270 Kłomnice
5. Zamawiający wymaga dostarczenia bonów w formie papierowej. Nie dopuszcza się dostarczenia bonów w formie elektronicznej np. kart elektronicznych.
6. Każdy bon powinien być opatrzony napisem, z którego treści będzie wynikać że na jego podstawie nie można dokonać zakupu alkoholu i wyrobów tytoniowych.
7. Zamawiający wymaga, aby realizacja bonów odbyła się w minimum 1 placówce handlowej położonej w miejscowości Kłomnice.
8. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualny wykaz placówek handlowych (wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ) w miejscowości Kłomnice, w których uczestnicy Centrum Integracji Społecznej oraz uczestnicy projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą będą mogli realizować bony.
9. Zamawiający przewiduje, iż dostawy bonów odbywać się będą partiami, stosowanie do potrzeb Zamawiającego (nie częściej niż raz w miesiącu) na podstawie zamówień przesłanych Wykonawcy drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bony w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia na adres siedziby CIS w Kłomnicach.
10. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia bonów w przypadku stwierdzenia ich nieprawidłowości lub wad. Usunięcie wad lub uzupełnienie braków nastąpi w terminie
2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
11. Dostarczone bony nie będą wymagały cięcia, stemplowania i podpisywania przez Zamawiającego.
12. Bony zawierać będą informacje o:
• rodzaju bonu – bon żywnościowy
• nazwie Zamawiającego. W przypadku możliwości zamieszczenia takiej informacji na bonie Zamawiający dopuszcza użycie skrótu „CIS w Kłomnicach”
• dacie ważności bonu
• braku możliwości zakupu artykułów alkoholowych i wyrobów tytoniowych
• wartość nominalną bonu – 7 zł
13. Minimalny termin ważności bonów: co najmniej 3 miesiące licząc od daty dostarczenia do Centrum Integracji Społecznej
14. Bony nie mogą podlegać wymianie na gotówkę i nie może być wydawana z nich reszta.
15. Koszty wykonania i dostarczenia bonów do Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykonawca dokona również zabezpieczeń bonów przed ich sfałszowaniem.
16. Rozliczenie bonów odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionych faktur/not księgowo-obciążeniowych częściowych w terminie 14 dni od dnia dostarczenia do siedziby CIS.
17. Faktura/nota księgowo-obciążeniowa wystawiona będzie po dostarczeniu bonów do CIS wyłącznie za dostarczone bony.
18. W przypadku stwierdzenia w dowodzie księgowym jakichkolwiek nieprawidłowości Zamawiający do czasu ich usunięcia nie dokona płatności za fakturę/notę księgowo-obciążeniową. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego odsetki za nieterminową płatność.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 289 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
W roku 2026 i 2027 zostanie przeprowadzone postepowanie przetargowe na dostawę i zakup bonów żywnościowych dla uczestników projektu pn. Centrum Integracji Społecznej w Kłomnicach Twoją szansą.4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość placówek handlowych na terenie miejscowości Kłomnice , w których można zrealizować bony
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zwierającym oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r poz. 507) - (załącznik nr 3a i 3b do SWZ)
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zwierającym oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r poz. 507) - (załącznik nr 3a i 3b do SWZ)
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną). W takim przypadku:a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki.
d) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty)
e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty powinno posiadać taką samą formę jak oferta. Pełnomocnictwo składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
f) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
g) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór Załącznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 6 i załączniku nr 7 do SWZ (wzór umowy)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Do oferty należy przedłożyć:• zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy, zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ – jeśli dotyczy)
• Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
( Załącznik nr 5 do SWZ – jeśli dotyczy)
• pełnomocnictwo - Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Wszelkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ i załącznikach
INNE PRZETARGI KŁOMNICE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Kłomnice
- Dostawa i montaż kontenerów z przeznaczeniem na szatnie dla Klubu Sportowego "METAL" Rzeki Wielkie wraz z niezbędnymi przyłączami i budową szamba - etap I
więcej: przetargi KŁOMNICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.