Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130736/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie urządzeń hydrotechnicznych na terenie ZZ Stalowa Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fc70be9-bf15-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie urządzeń hydrotechnicznych na terenie ZZ Stalowa Wola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc70be9-bf15-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.101 Utrzymanie urządzeń hydrotechnicznych na terenie ZZ Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2710.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180755,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie jazu na rzece Łęg w km 21+660 w m. Krawce gm. Grębów obejmujące m.innymi:- Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzeń wyciągowych i piętrzących + oczyszczenie z gałęzi i trawy zasuw jazu na rz. Łęg
- Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzenia wyciągowego i piętrzącego + oczyszczenie z gałęzi i trawy jazu na Doprowadzalniku Łęg-Klewiec
- Prowadzenie dziennika obiektu, dokonanie odczytów wodowskazowych
- Smarowanie urządzeń wyciągowych i przekładni jazu na rz. Łęg
- Smarowanie urządzenia wyciągowego i przekładni jazu na Doprowadzalniku Łęg Klewiec
- Koszenie (trzykrotne) skarp 50 m poniżej i powyżej jazu z wygrabieniem i wywozem skoszonej roślinności
Dyżury i sterowanie przepływami w okresach powodziowych (regulowanie, obsługiwanie napędów zamknięć zasuwowych)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 26053,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Całoroczne utrzymanie jazu na rzece Sanna w km 31+489 w m. Zaklików gm. Zaklików pow. Stalowa Wola obejmujące m.innym:-Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzeń wyciągowych i piętrzących
-Prowadzenie dziennika obiektu, dokonywanie odczytów wodowskazowych
-Smarowanie prowadnic i wyciągów
-Utrzymanie drożności przepławki – usunięcie namułu i nieczystości
- Ręczne koszenie skarpy jazu z wygrabieniem i wywozem skoszonej roślinności
-Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieku z wygrabieniem, porost gęsty twardy
- Dyżury i sterowanie przepływami w okresach powodziowych oraz sterowanie przepływami dyspozycyjnymi dla MEW
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 49985,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie jazu na zbiorniku wodnym w m. Majdan Sopocki, gm. Susiec obejmujące m. innymi:- Codzienny przegląd stanu technicznego budowli
- Prowadzenie dziennika obiektu, dokonywanie odczytów wodowskazowych
- Konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych, usuwanie awarii powstałych w instalacji i urządzeniach elektrycznych
- Utrzymanie porządku wokół zapory czołowej zbiornika i przy zaporze
- Obserwacja przepływu wody
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy
- Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m
- Ręczne wykoszenie porostu z terenu przy zaporze czołowej
- Wygrabienie wykoszonych porostów z terenu przy zaporze czołowej wraz z wywiezieniem
- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości (zagospodarowanie we własnym zakresie wykonawcy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 24129,55 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie zbiorników na terenie NW Leżajsk, w m. Leżajsk, Brzóza Królewska, Brzóza Stadnicka, Jelna, Wólka Sokołowska, Ożanna, Rudnik nad Sanem obejmujące m. innymi:- Codzienny przegląd stanu technicznego budowli w tym urządzeń wyciągowych i piętrzących
- Prowadzenie dziennika obiektu, dokonanie odczytów wodowskazowych
- Smarowanie urządzeń wyciągowych jazu
- Wykonanie i montaż łaty wodowskazowej
- Oczyszczenie ubezpieczenia skarp niecki wypadowej z nawisów ziemnych i roślinności
- Usunięcie przetamowań w postaci konarów drzew i pni zalegających w niecce wypadowej jazu piętrzącego
- Oczyszczenie ubezpieczenia skarp grobli czołowej na wlocie jazu z nawisów ziemnych i roślinności
- Malowanie pędzlem farbami do gruntowania olejnymi konstrukcji kratowych
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp odwodnych zbiornika oraz terenu przyległego w obrębie budowli piętrzącej
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp
- Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia rzadkie
- Dyżury i sterowanie przepływami w okresach powodziowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 80586,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20685,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29289,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20685,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaklad Usługowy OLEK - BUD Aleksander Jarosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671529105
7.3.4) Miejscowość: Krawce
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowy Olek-Bud Jarosz Aleksander
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowy Olek-Bud Jarosz Aleksander
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20685,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39720,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39720,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39720,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Tarnobrzegu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671030966
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39720,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 3 złożono tylko jedną ofertę, która przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ww. części. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie ww. części zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74387,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74387,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74387,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161069840
7.3.3) Ulica: ul. Garncarska 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74387,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 393/2025 Remont dachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Widocznej 45a w Warszawie.
- Zakup ekranu LED i dużych monitorów LCD na potrzeby monitoringu infrastruktury teleinformatycznej i usług w MS
- Dostawa urządzeń chłodniczych w podziale na pakiety
- Zakup usługi wytworzenia blankietów i papieru do druku dokumentów, do wydawania których upoważniony jest Główny Inspektor Transportu Drogowego oraz usługi wytworzenia Książek formularzy przejazdu UE
- Konserwacja systemów sygnalizacji pożaru, stałych urządzeń gaśniczych, dźwiękowego systemu ostrzegawczego
- Dostawa kondensacyjnych liczników cząstek (CPC)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym Nr 8 - BO 2025.
- Modernizacja Koszarowca nr 1 wraz z dziedzińcem Twierdzy Boyen w ramach projektu nr LTPL00354 FORT- UNION Polsko-litewska integracja sieci fortyfikacji na rzecz rozwoju flagowych prod. turystycznych.
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Zielony Zakątek na os. Piastów", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Aktywne Place Zabaw - doposażenie placu zabaw
- Park Achera - rewitalizacja zieleni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.